طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد
سرخط خبرها

«شهرخودرو»؛ تیمی که بردن بلد نیست| شانس اندک تیم مشهدی برای بقا

  • کد خبر: ۱۰۷۴۵۷
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
«شهرخودرو»؛ تیمی که بردن بلد نیست| شانس اندک تیم مشهدی برای بقا
نماینده مشهد در روز بارانی ثامن باز هم نبرد تا همچنان قعرنشین لیگ‌برتر فوتبال باشد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ سوت پایان دیدار شهرخودرو و نفت‌آبادان که از سوی علـــی صفایی، قاضی جوان ورزشگاه ثامن، به صدا درمی‌آید، بازیکنان هردو تیم ناامید روی زمین می‌افتند؛ نقره‌ای‌پوشان شهرخودرو به‌دلیل بخت دیگری که برای فرار از قعر جدول از دست دادند و زردقناری‌های آبادان برای فرصت طلایی که در ثانیه پایانی از دست دادند و پیروزی را با تساوی عوض کردند. دیدار دو تیم فوتبال شهرخودرو مشهد و صنعت نفت‌آبادان در وضعیتی روز گذشــــته در ورزشـــگاه ثامــــن‌‎الائمه (ع) مشهد برگزار شد که شاگردان داوود سیدعباسی و علیرضا منصوریان در پایان نود دقیقه تلاش به تساوی یک‌یک تن دادند.

دیداری که از چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر و در هوای بارانی مشهد برگزار می‌شد. در این دیدار شهرخودرویی‌ها ابتدا به‌وسیله ابراهیم حسن‌زاده به گل رسیدند و تا دقیقه ۸۵ هم سه امتیاز بازی را در جیب داشتند، اما دست آخر با ضربه رضا جبیره قفل دروازه‌شان باز شد تا همه‌چیز به تساوی کشیده شود و دو امتیاز حیاتی دیگر از کف ارتش خراسان برود. نماینده مشهد با این تساوی پانزده‌امتیازی شد و همچنان نتوانست از قعر جدول فاصله بگیرد و نامزد اصلی سقوط به لیگ دسته‌اول به حساب می‌آید.

بغض آسمان در روز ناکامی خراسان

شهرخودرو در شرایطی دیروز در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مقابل نفت‌آبادان به میدان رفت که چند کیلومتر آن‌سوتر دیگر نماینده مشهد پیام توس در لیگ دسته‌دوم و در ورزشگاه امام‌رضا (ع) به مصاف چوکای تالش رفته بود؛ دو دیداری که هیچ‌یک به کام مشهدی‌ها تمام نشد و پیام باخت و شهرخودرو هم با یک تساوی تلخ‌تر از شکست ورزشگاه ثامن را ترک کرد. در این بین، بارش شدید باران هردو تیم را هم در ورزشگاه ثامن و هم امام‌رضا (ع) اذیت کرد.

سیاست عجیب در صدور مجوز تماشاگر!

نبرد نماینده لیگ‌برتری فوتبال شهر با مهمان آبادانی درحالی بدون تماشاگر برگزار شد که دیدار پیام لیگ‌دویی و چوکا با حضور تماشاگران برگزار شد! مسئله‌ای که به‌شدت اعتراض شهرخودرویی‌ها را به‌همراه داشت و آن‌ها مدعی شدند عده‌ای چوب لای چرخ این تیم می‌گذارند. اسماعیل حیدرپور، قائم‌مقام باشگاه شهرخودرو، در این زمینه گفت: هرچند در آستانه پایان لیگ هستیم، هرچه درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه به دوستان درخواست دادیم، به اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان‌رضوی نامه زدیم و رونوشت آن را برای هیئت فوتبال ارسال کردیم تا تمهیداتی در نظر بگیرند که این اتفاق بیفتد، ثمری نداشت.

وی افزود: جالب است پس از عقب‌افتادن بازی ما با نفت‌آبادان متوجه شدیم شورای تأمین برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) برای بازی پیام توس مجوز صادر کرده است. (دیدار نماینده مشهد در لیگ دسته‌دو ابتدا قرار بود در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) برگزار شود، اما باتوجه‌به تعویق یک‌روزه بازی شهرخودرو و نفت‌آبادان، محل آن تغییر کرد.) وقتی مجوز صادرشده تفاوتی ندارد، کدام تیم در این ورزشگاه بازی می‌کند. به همین دلیل باید اجازه بدهید برای بازی ما هم تماشاگر بیاید. حیدرپور مدعی شد: با جواهری صحبت کردم و او هم گله داشت. می‌گفت مانده‌ام چرا با شهرخودرو این کار‌ها را می‌کنند و هرجا می‌رویم، می‌گویند بگذارید این تیم بیفتد!

شهرخودرو ترسو بازی کرد

نماینده مشهد در روزی که می‌توانست برنده جدال با نفت‌آبادان باشد و از قعر جدول بالاخره دل بکند، با ارائه یک بازی همراه با ترس از این مهم بازماند. شهرخودرو در همان نیمه اول و روی حرکت خوب ابراهیم حسن‌زاده به گل رسید تا کار را با استرس کمتری دنبال کند، اما برخلاف تصورات، شاگردان سیدعباسی در ادامه بازی رفته‌رفته به لاک دفاعی فرورفتند و در ضدحملات هم با وجود اینکه بار‌ها فرصت تمام‌کردن کار را داشتند، از این مهم بازماندند. نکته شایان ذکر در این مسئله آن بود که شهرخودرویی‌ها هر بار اراده کردند به دروازه نفت نزدیک شدند و موقعیت خطرناک ایجاد کردند، اما به‌ندرت پیش آمد که نقره‌ای‌پوشان شجاعت حضور در نیمه زمین نفت را به خود بدهند. شاگردان سیدعباسی از ترس گل‌خوردن بیشتر به دفع توپ در طول بازی پرداختند و اگر کمی شجاعانه‌تر بازی می‌کردند، بی‌تردید می‌توانستند گل پیروزی‌بخش را به ثمر برسانند.

جدال بقا ادامه دارد...

سه تیم شهرخودرو مشهد، فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان در پایان هفته بیست‌وپنجم همچنان گزینه‌های اصلی سقوط هستند و تراکتور هم در جدول به این تیم‌ها نزدیک است، اما به‌نظر می‌رسد جدال بقا برای همین تیم‌هاست. شهرخودرو پانزده‌امتیازی، فجرسپاسی شانزده و نفت مسجدسلیمان هجده‌امتیازی هستند و پنج هفته دیگر تا پایان راه باقی است؛ پنج هفته‌ای که البته برای شهرخودرو به‌مثابه تونل وحشت است و نماینده مشهد باید مقابل استقلال، پیکان، سپاهان، پرسپولیس و فولاد به میدان برود و دست‌کم روی کاغذ شانس‌هایش برای بقا از رقبا کمتر است.

منصوریان: اگر خوش‌شانس بودیم، برنده می‌شدیم

سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان گفت: نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و بازی را مساوی کردیم. اگر خوش‌شانس بودیم، برنده بازی می‌شدیم. علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با شهرخودرو و تساوی در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر اظهار کرد: بازی بسیار جانداری بود، چون هم چمن خوبی داشتیم و هم سرعت بازی زیاد شد. نیمه اول خوب نبود و باید بگویم نیمه اول شهرخودرو بهتر بود.

نیمه دوم تغییر تاکتیک و نفر دادیم، شکل بازی را تغییر دادیم. باران سرعت بازی را زیاد کرد. سرمربی نفت‌آبادان ادامه داد: چمن خوبی داشتیم و باران سرعت بازی را زیاد کرد. تیم شهرخودرو هم می‌خواست از گلش دفاع کند، به همین دلیل یک پلن عقب بازی می‌کرد و این شانس را داد که سوار بازی شویم. قبل از تساوی، بیت‌سعید یک موقعیت خوب داشت که از دست داد. بعد از یک‌یک می‌توانستیم با ضربه‌ای که زواری زد، به گل دوم برسیم.

سیدعباسی: حضور تماشاگران می‌توانست به ما کمک کند

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از تساوی برابر صنعت نفت‌آبادان گفت: بازی را خیلی خوب و پرفشار شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. بعد از گل هم نبض بازی را در اختیار داشتیم و آن‌طور که می‌خواستیم بازی برای ما در جریان بود. داوود سیدعباسی افزود: در نیمه دوم هرچه رو به جلو رفتیم، استرس و ترس تیم ما را عقب آورد. متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شاید در چند وقت گذشته چهارده‌پانزده موقعیت بالای ۹۰ درصد را از دست دادیم و همین مشکل تیم ماست. تصمیم‌های لحظه آخری ما اشتباه است. الان باتوجه‌به موقعیتی که در جدول داریم، می‌خواهم یک چیزی بگویم که بعضی از دوستان شاید فکر کنند ما می‌خواهیم توجیه کنیم. آن این است که ما خیلی موقعیت از دست می‌دهیم و وقتی باید کار را تمام کنیم، به حریفان فرصت جبران می‌دهیم. سیدعباسی یادآور شد: امروز از تعویض‌هایم راضی نیستم. همیشه تعویض‌هایمان عصای دستمان بود.

ما همیشه نود دقیقه بازی را تقسیم می‌کنیم تا تعویض‌هایمان به وقتش بیایند و بازی را برگردانند، ولی متأسفانه گاهی بازیکن روز خوبش نیست. سرمربی شهرخودرو در واکنش به اینکه چرا مجوز حضور تماشاگران به ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) صادر نشد، اظهار کرد: این را من باید پاسخ بدهم؟ باشگاهمان از چند روز قبل درخواست حضور هواداران را داد و واقعا نمی‌دانم چرا اجازه حضور تماشاگران را ندادند؟! درحالی‌که باور کنید این مسئله خیلی می‌تواند به تیم ما کمک کند. وی خاطرنشان کرد: به ما گفتند ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) زیرساخت‌های لازم برای حضور تماشاگران را ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->