پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی ( ٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز حمله کردند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) چگونه عروس هلندی را در هر سنی دستی کنیم؟ + عکس متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد به دام افتاد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) خراسان رضوی، رتبه دوم چندقلوزایی کشور در سال ۱۴۰۲ نحوه مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

احکام رتبه‌بندی معلمان از شهریور ۱۴۰۰ صادر و اعمال خواهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۷۴۶۲
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
  • ۱
احکام رتبه‌بندی معلمان از شهریور ۱۴۰۰ صادر و اعمال خواهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: زمان اعمال این رتبه بندی از شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، سید رضا نظری با اشاره به اینکه طرح رتبه بندی معلمان بعد از کش و قوس‌های فراوان نهایتا در واپسین روز‌های اسفندماه سال گذشته مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفت، اظهار کرد: بر اساس قانون دولت یک ماه فرصت دارد تا آئین نامه اجرایی این قانون را تدوین و سپس جهت اجرا به دستگاه‌های متولی و ذینفع ابلاغ کند.

وی با بیان اینکه این آئین نامه با حضور مدیران کل استانی، مدیران شهرستانی و بسیاری از معلمان کشور بار‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است، افزود: تقریبا ۲۷ بار این آئین نامه مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت که نهایتا در انتظار ابلاغ هیئت دولت است تا به محض ابلاغ احکام همکاران عزیزمان را صادر کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با تاکید بر اینکه برخی گمان می‌کنند نکته اصلی رتبه بندی معلمان صرفا موضوع ارتقای معیشت معلمان است، خاطرنشان کرد: مهم‌تر از معیشت معلمان خود رتبه بندی و ایجاد شان و جایگاه درست و منطقی برای آنهاست.

نظری با رد برخی شایعات مبنی بر صدور احکام از زمان ابلاغ آئین نامه دولت، تصریح کرد: تمامی احکام از ۳۱ شهریورماه سال ۱۴۰۰ صادر و اعمال خواهد شد و از این بابت همکاران عزیزمان هیچ گونه نگرانی را نداشته باشند.

وی بر لزوم پرهیز از سیاسی کاری و سیاست زدگی در درون بدنه آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: هر گاه آموزش و پرورش را به منجلاب بازی‌های سیاسی برده ایم ضرر کرده و نتایج بد و تخریبی آن را با گوشت و پوستمان لمس کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در انتصاب مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستانها، مدیران مدارس و تمامی مسئولین زیر مجموعه خود به هیچ عنوان سیاسی کاری نخواهیم کرد، ادامه داد: همه ما باید سیاست فهم بوده و با بصیرت باشیم، اما ورود جریانات و احزاب و نگاه‌های مبتنی بر گروه و حزب همواره به آموزش و پرورش ضرر رسانده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
0
0
من میگم حکم بازنشستگی معلمهای بازنشسته کی صادر میشه اردیبهشت ۱۴۰۱ جواب میده اسفند واقعا خنده داره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->