نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

گوش شنوایی در حمایت از شهرخودرو در مشهد وجود ندارد

  • کد خبر: ۱۰۷۴۷۴
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
گوش شنوایی در حمایت از شهرخودرو در مشهد وجود ندارد
بازیکن شهرخودرو گفت: یقه تیم‌های بزرگ را گرفته‌ایم، همانطور که مقابل گل گهر و پرسپولیس بازی خوبی ارائه دادیم. هفته بعد با استقلال صدرنشین بازی داریم که امیداوریم با نتیجه خوبی این بازی را به پایان برسانیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ فردین رابط در جمع خبرنگاران در خصوص تساوی تیمش با صنعت نفت آبادان در چارجوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در نیمه نخست نمایش بهتری داشتیم و در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردیم که متاسفانه هیچ یک از موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد.

وی گفت: با وجود اینکه نفت آبادان تیم بهتری نسبت به ما در اختیار دارد، اما در این دیدار حرفی برای گفتن نداشت. البته شانس هم ما را یاری نمی‌کند. در چند بازی اخیر که شروع خوبی داشتیم، اما در انتها با تساوی یا شکست زمین را ترک می‌کنیم. تمام بازیکنان در تلاشند تا در بازی‌های آینده نمایش بهتری داشته باشیم تا شهرودرو را در لیگ حفظ کنیم.

رابط اظهار کرد: حق بازیکنان و کادرفنی شهرخودرو سقوط به لیگ یک نیست. تساوی مقابل نفت آبادان هم پایان کار شهرخودرو نخواهد بود و برای بقا خواهیم جنگید.

وی با اشاره با بازی‌های سخت شهرخودرو در ادامه فصل گفت: یقه تیم‌های بزرگ را گرفته‌ایم، همانطور که مقابل گل گهر و پرسپولیس بازی خوبی ارائه دادیم. هفته بعد با استقلال صدرنشین بازی داریم که امیداوریم با نتیجه خوبی این بازی را به پایان برسانیم. شهرخودرو تیم جوان و تاکتیکی نشان داده، اما دائم با بدشانسی روبرو می‌شود.

رابط در مورد عدم حمایت مسئولین شهری از شهرخودرو و برگزاری این دیدار در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد خاطرنشان کرد: توقع داشتیم این دیدار در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود. از مسئولان شهرمان توقع حمایت داریم، اما گوش شنوایی وحود ندارد. مانند یک مهره شطرنج بازی می‌کنیم و کار دیگری هم از دست ما ساخته نیست. جای افسوس دارد که وضعیت تیم شهری به این بزرگی اینچنین باشد، اما امیدوارم در پایان لیگ شرایط خوبی برای شهرخودرو رقم بخورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->