سرخط خبرها

محله‌های هاشمیه و زکریا نمایندگان خود را برگزیدند

  • کد خبر: ۱۰۷۴۹
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
محله‌های هاشمیه و زکریا نمایندگان خود را برگزیدند
منتخبان ۲ محله دیگر به شورای اجتماعی محله راه یافتند
لیلا لاریچه - گام سوم انتخابات شورای اجتماعی محلات منطقه ۹ در تاریخ ۴ آذرماه برگزار شد و منتخبان مردم محلات زکریا و هاشمیه به این شورا راه یافتند.
انتخابات محلات هاشمیه و زکریا همچون دیگر انتخابات مجامع محلات با حضور عقیل قدرتی رئیس اداره اجتماعی‌وفرهنگی شهرداری منطقه ۹، مهدی صابرمقدم کارشناس شورا‌های اجتماعی محلات و رضا شجاع ناظر اداره شورا‌های اجتماعی محلات برگزار شد.

به دنبال همراهی منتخبان و مسئولان
رئیس اداره اجتماعی‌وفرهنگی شهرداری منطقه با کلیدی برشمردن نقش شورا‌ها در محلات، گفت: استقبال خوب اهالی از شورا‌های اجتماعی محلات برای ما بسیار ارزشمند است و امیدواریم با حضور فعال و پررنگ خود در شناسایی و رفع مشکلات محلی، شهرداری و دیگر سازمان‌های مسئول را همراهی کنند.
عقیل قدرتی افزود: از منتخبان محترم می‌خواهم به مشکلات محله نگاهی جامع داشته باشند و تنها با چشم مشکلات شهرداری به این فعالیت اجتماعی نگاه نکنند، بلکه نگاهی همه‌جانبه و شهری به مشکلات محله داشته باشند.
وی در ادامه از افراد حاضر در این انتخابات خواست که پس از انتخابات نیز در کنار منتخبان و همراه آن‌ها در پیدا کردن و رفع مشکلات باشند و این‌گونه نباشد که شناسایی مشکلات و پیگیری آن‌ها را فقط به نمایندگان واگذار کنند.

منتخبان محله هاشمیه
انتخابات شورای اجتماعی محله هاشمیه مانند بیشتر محلات منطقه ۹ با استقبال خوب ساکنان محل همراه بود. در این انتخابات که در مجتمع آموزشی دریای نور برگزار شد، پس از معرفی نامزد‌ها اکرم نجاتی به‌عنوان نماینده بانوان، بهزاد بهنامیان به‌عنوان نماینده جوانان محله، اشرف دهقان‌تبارکی، علیرضا اساسی، غلامرضا ملک و رسول خداشناس به‌عنوان ۴ منتخب دیگر مجمع ساکنان محله هاشیمه انتخاب شدند و محمدجواد صدیق‌قنبری و طوبی افشار هم بر اساس آرای کسب‌شده، اعضای علی‌البدل این مجمع شدند.
در ادامه این نشست انتخاباتی هم احمد اسماعیل‌پور به‌عنوان نماینده تشکل‌های مردم‌نهاد، بهکام تقی‌پور به‌عنوان نماینده کسبه، خداداد آیتی به‌عنوان نماینده مدارس و سیدغلامحسین حسینی به‌عنوان نماینده مساجد انتخاب شدند.

منتخبان محله زکریا
محله زکریا دیگر محله‌ای بود که در این روز انتخابات مجامع ساکنان، کسبه، مدارس، مساجد و تشکل‌های مردم‌نهاد آن برای مشخص شدن اعضای شورای اجتماعی این محله برگزار شد. اهالی محله زکریا نیز که به دنبال افزایش مشارکت خود در محله بودند، با حضور در مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در انتهای خاقانی ۳۳ به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درباره محله پرداختند و پس از آن نامزد‌های شورای اجتماعی محله زکریا دیدگاه‌های خود را بیان کردند.
بعد از اینکه تمامی نامزد‌ها نظرات خود را مطرح کردند، انتخابات مجمع ساکنان برگزار شد و زهرا یوسف‌پور به‌عنوان نماینده بانوان، مهدی اشرف‌نژاد، محمد امینی، محمدتقی ایزدخواه، جلال غلامی و محمدرضا ده‌گرد به‌عنوان اعضای اصلی با بالاترین رأی اهالی انتخاب شدند و حسین رفسنجانی و احمد برشادی‌پور به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اجتماعی این محله رأی آوردند.
پس از آن انتخابات مجامع کسبه، مساجد و تشکل‌های مردم‌نهاد در شورای اجتماعی این محله برگزار شد و حمید عبدا... پور به‌عنوان نماینده کسبه، رضا براتی به‌عنوان نماینده مساجد و اعظم طاهرنیا به‌عنوان نماینده تشکل‌های مردم‌نهاد انتخاب شدند. در این محله نماینده مجمع مدارس به دلیل نبودن مدرسه در محله برگزار نشد و نماینده‌ای از این مجمع در شورای اجتماعی محله زکریا جای نگرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->