جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

ویدئو| صحبت‌های زینب مهنا، همسر نادر طالب زاده در جمع دانشجویان مشهدی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۱۰۷۵۰۷
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
ویدئو| صحبت‌های زینب مهنا، همسر نادر طالب زاده در جمع دانشجویان مشهدی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰)
همسر نادر طالب‌زاده گفت: به گفته یکی از مهمانان غربی نادر طالب‌زاده در مشهد، او تنها کسی بود که می‌توانست به اختلافات میان مسلمانان و مسیحیان و ایران و آمریکا پایان دهد.

گروه فرهنگ | شهرآرانیوز؛ زینب مهنا، همسر نادر طالب‌زاده امروز در مراسم بزرگداشت نادر طالب‌زاده که در مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: افتخار می‌کنم که مجددا به مشهد بازگشته‌ام، اما این بار بدون همسرم به مشهد آمده‌ام. اقدامات و کار‌هایی که نادر طالب‌زاده انجام داد به گواهی مهمانان غربی او فوق‌العاده بود. همان مهمانانی که برای ششمین کنفرانس افق نو به مشهد و زیارت امام رضا (ع) آمده بودند.

تعداد بازدید : 677

وی افزود: مطابق گفته یکی از مهمانان غربی آن کنفرانس، تنها کسی که می‌تواند اختلافات میان ایران و آمریکا و مسلمانان و مسیحیان که اسرائیل به آن دامن می‌زند را رفع کند، نادر طالب‌زاده است. این بر مبنای گرمای وجود نادر طالب‌زاده بود که تفکرات و اهداف بزرگی در سر داشت.

همسر نادر طالب‌زاده خاطرنشان کرد: طالب‌زاده یک مرد معنوی بود که به دلیل ناراحت کردن آمریکا در فهرست تروریستان قرار داده شده بود. چرا که او توانایی برقراری ارتباط با مخالفین درون آمریکا را داشت. این مخالفان مسئولین سابق کشور آمریکا را هم شامل می‌شدند که نادر طالب‌زاده توانست این شخصیت‌ها را به مشهد دعوت کند.

زینب مهنا گفت: نادر طالب‌زاده یک انسان مقدس و یک فرشته انسان‌نما بود. امیدوارم جوانان راه نادر طالب‌زاده را ادامه دهند. او روی جوانان حساب ویژه کرده بود تا راهش را در این مسیر ادامه دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->