تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر
سرخط خبرها

ویدئو| روایت سهیل اسعد از سه ویژگی مومنین از منظر قرآن در زندگی نادر طالب‌زاده

  • کد خبر: ۱۰۷۵۱۲
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱
ویدئو| روایت سهیل اسعد از سه ویژگی مومنین از منظر قرآن در زندگی نادر طالب‌زاده
سهیل اسعد مبلغ بین‌المللی لبنانی‌الاصل گفت: طالب زاده مجاهدت‌های بسیاری در طول عمرش نشان داد که بسیاری از مدعیان مجاهدت و ایمان ناتوان از آن بودند.

گروه فرهنگ | شهرآرانیوز؛ سهیل اسعد، مبلغ بین‌المللی لبنانی‌الاصل امروز در مراسم بزرگداشت نادر طالب‌زاده که در مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: نادر طالب‌زاده پیش از آنکه فعال رسانه‌ای و دغدغه‌مند انقلاب باشد یک انسان خاص بود. زندگی مومنین از منظر قرآن کریم دارای سه مشخصه ایمان، هجرت و جهاد است که هر سه ویژگی در نادر طلب‌زاده محقق شده بود.

وی افزود: ایمان نادر طالب‌زاده از کفر به طاغوت و غرب آغاز شد. از آنجا که او در این فضا بزرگ شده بود، ابتدا نسبت به باطل کافر شد. گام دوم او هجرت بود. در سنین جوانی با یک اراده راسخ زرق و برق دنیای خودش را ترک می‌کند تا به یک پارادیوم نو برسد. همچنین نادر طالب‌زاده مجاهدت‌هایی داشت که بسیاری از مدعیان مجاهدت از آن ناتوان بودند.

اسعد ادامه داد: نادر طالب‌زاده مصداق واقعی استقامت بود. خیلی از ما افراد از همان ابتدا ایمان داریم و انقلابی هستیم و خیلی‌ها در اولین مصیبت از راه خود منحرف می‌شوند، اما طالب‌زاده در راه خود استقامت داشت.

طالب‌زاده در راستای افق توحیدی گام برمی‌داشت

همچنین مجتبی مختاری، مدیرعامل مؤسسه جوانان بنیاد کرامت رضوی نیز در حاشیه این مراسم بیان کرد: نادر طالب‌زاده دغدغه بسیاری در تعالی جوانان و کشور و گسترش مفاهیم ناب انقلابی در سراسر دنیا را داشتند. به جهت ارتباطی که با ایشان داشتیم فرصت را مغتنم شمردیم تا در هفتین روز از سالگرد او محفلی با شکوه در جوار حرم امام رضا (ع) در مشهد برگزار کنیم تا شخصیت ایشان و اندیشه‌هایی که به دنبال فراگیری آن بودند، بازخوانی شود.

وی افزود: در سال ۹۷ کنفرانس بین‌المللی افق نو که محفل ضداستکبار و ضدصهیونیست در فضای کاری نادر طالب زاده و دیپلماسی جمهوری اسلامی بود، برای نخستین بار در خارج از تهران و در مشهد به میزبانی آستان قدس با حضور ۵۵ شخصیت مشهور بین‌المللی برگزار شد.

مدیرعامل مؤسسه جوانان بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: استقرار نگاه توحیدی هدف نهایی انقلاب است و اگر قرار است برای انقلاب تشکیلاتی صورت گیرد باید مبتنی بر همین نگاه توحیدی باشد. نادر طالب‌زاده در راستای افق توحیدی گام برمی‌داشت. او فضای تمدنی غرب و فضای تمدنی انقلاب و فضای پیش‌روی انقلاب را دیده بود و می‌دانست که به کدام سمت حرکت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->