ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون
سرخط خبرها

همه چیز درباره خدمات مرکز آموزشی و درمانی هموفیلی و تالاسمی به بیماران

  • کد خبر: ۱۰۷۵۵۵
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
همه چیز درباره خدمات مرکز آموزشی و درمانی هموفیلی و تالاسمی به بیماران
درباره خدمات مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بیماران هموفیلی و تالاسمی در مشهد چه می‌دانیم؟

به گزارش شهرآرانیوز؛ مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بیماران هموفیلی و تالاسمی در دی ماه ۱۳۸۲ در ساختمانی سه طبقه به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در خیابان ۱۷ شهریور شمالی تأسیس شد.

هدف اصلی این مجموعه، متمرکز کردن خدمات مورد نیاز بیماران هموفیلی و تالاسمی در جهت تسهیل خدمت رسانی به این عزیزان و همچنین ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت خدمات درمانی و مراقبت‌های لازم از این بیماران می‌باشد.

بخش‌های مختلف ساختمان شامل:

طبقه منفی یک: آزمایشگاه، فیزیوتراپی، سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی

طبقه همکف: ریاست، سرپرستاری، پذیرش، درمانگاه هموفیلی و تالاسمی، واحد ترانسفوزیون، کلینیک پرستاری آموزش سلامت

طبقه منفی یک: آزمایشگاه، فیزیوتراپی، سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی

طبقه اول: دندانپزشکی، انجمن تالاسمی، کانون هموفیلی، نمازخانه و واحد بهداشت

محوطه کلینیک: انتظامات و داروخانه

این مرکز به منظور تهیه بهینه و امکان دسترسی سریع به دارو‌های خاص هموفیلی و تالاسمی سرور با موسسه دارویی رضوی قرارداد دارد که در محل کلینیک داروخانه مستقر میباشد.

به منظور دسترسی کامل بیماران ازبسته خدمتی بیماران خاص با مراکز ذیل عقد قرارداد شده است

۱. بیمارستان قائم:

انجام ام ارای بیماران تالاسمی یک روز درهفته به میزان ۸ بیمار انجام تراکم استخوان انجام درمان رادیسینوکتومی در بخش پزشکی هسته‌ای

۲. بیمارستان امام رضا:

انجام عمل تعویض فصل بیماران هموفیلی

شنوایی سنجی بیماران تالاسمی

۳. کلینیک ویژه سیدی

ویزیت متخصص

دندانپزشکی

سونوگرافی و رادیولوژی

اکو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->