نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ژستد کارت بگیرد بازی استقلال و فولاد محروم است

  • کد خبر: ۱۰۷۶۷۸
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
ژستد کارت بگیرد بازی استقلال و فولاد محروم است
اگر رودی ژستد در بازی با شهرخودرو کارت زرد بگیرد بازی با فولاد خوزستان را که در اهواز برگزار خواهد شد، از دست خواهد داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رودی ژستد بعد از گلی که وارد دروازه پرسپولیس کرد تا در آن روز فاصله شش امتیازی میان استقلال و پرسپولیس حفظ شود، دیگر گلی برای استقلال به ثمر نرسانده است. با این حال فرهاد مجیدی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و حتی دراین شرایط نیز راضی به نیمکت نشینی او نیست. در بازی با سپاهان بار دیگر ژستد در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت تا مشخص شود او در پازل تاکتیکی فرهاد مجیدی جای ثابتی دارد. با این حال ممکن است در بازی با شهرخودرو تصمیم دیگری از سوی سرمربی استقلال در قبال این بازیکن اتخاذ شود و به دو دلیل این مهاجم فرانسوی دقایق کمتری برای تیمش به میدان برود. نخست عاملی که احتمالا باعث چنین تصمیمی خواهد شد احتمال محرومیت ژستد از بازی با فولاد است. طبق برآوردی که شده اگر مهاجم استقلال در بازی با شهرخودرو از داور کارت دریافت کند بازی با فولاد را که در اهواز برگزار می‌شود، از دست خواهد داد. مسئله دیگر ممکن است به عملکرد این مهاجم در بازی‌های اخیر اختصاص داشته باشد چراکه گفته می‌شود شاید فرهاد مجیدی این بار فرصت بیشتری را دراختیار آرمان رمضانی یا ارسلان مطهری قرار دهد. به هرحال این دو عامل در کاهش دقایق حضور ژستد در بازی با شهر خودرو نقش خواهد داشت هرچند که نباید این احتمال را نادیده گرفت که شاید سرمربی استقلال به جهت اهمیت پیروزی مقابل شهرخودرو از فاز احتیاط خارج شود وتحت هرشرایطی بازهم به این مهاجم اعتماد کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->