نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی استقلال در برابر شهرخودرو| تحت تاثیر هشتگ در فضای مجازی!

  • کد خبر: ۱۰۷۷۳۶
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
ساعت و تاریخ بازی استقلال در برابر شهرخودرو| تحت تاثیر هشتگ در فضای مجازی!
تیم فوتبال استقلال باید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به مصاف شهرخودرو برود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در چارچوب هفته ۲۶، تیم فوتبال استقلال باید در دیداری ظاهرا نه چندان سخت به مصاف تیم قعرنشین شهرخودرو برود که در بازی رفت در مشهد تن به شکست ۳ بر ۰ مقابل استقلال داده‌است. این دیدار باید از ساعت ۲۰:۴۰ در ورزشگاه ازادی آغاز شود.

در آن بازی آسان برای استقلال در ورزشگاه ثامن‌الائمه، پای ژستد برای اولین بار به گلزنی باز شد. او در دربی هم موفق شد گل تساوی برای استقلال را به ثمر برساند. در یک سو استقلال با ۵۷ امتیاز صدرنشین است و در سوی دیگر شهرخودرو با ۱۵ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و گزینه اول سقوط محسوب می‌شود.

به جز شاگردان سیدعباسی، فجر با ۱۶، نفت با ۱۸ و تراکتور با ۲۱ امتیاز دیگر کاندیدا‌های سقوط به لیگ ۱ هستند. در بالای جدول، اما نزدیک‌ترین تعقیب کننده استقلال پرسپولیس ۵۳ امتیازی است که کار سختی برای رسیدن به استقلال تا پایان فصل دارد.

طوفان توییتری هواداران استقلال در حمایت از شهرخودرو!

نکته جالب توجه، اما در روز‌های اخیر در فضای مجازی رخ داده و در شرایطی که ۲ تیم در برابر یکدیگر قرار خواهندگرفت، هواداران استقلال در حمایت از شهرخودرو اقدام به زدن هشتگ و ارسال توییت می‌کنند. ماجرا از این قرار است که با وجود گذشت بیش از ۳ سال از انتقال یحی گل‌محمدی به پرسپولیس، این باشگاه هنوز پولی که باید بابت انتقال این مربی از مشهد به تهران پرداخت می‌شد را به شهرخودرویی‌ها نداده‌است.

مدتی قبل اسماعیل حیدرپور، مدیرعامل باشگاه مدعی شد که تمامی شکایت‌های مدنظر را در این خصوص انجام داده و حتی اگر لازم باشد برای دریافت پولش به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهدکرد.  

حالا، اما مشخص شده باز هم سرخپوشان علیرغم توافق شفاهی با مسئولان شهرخودرو پولی به این باشگاه پرداخت نکرده‌اند و همین موضوع سبب شده تا استقلالی‌ها امیدوار باشند با توجه به فاصله زمانی زیادی که گذشته از یک سو و به جریان افتادن پرونده استوکس علیه پرسپولیس از سوی دیگر، جدی‌ترین رقیب برای قهرمانی با کسر امتیاز روبه رو شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->