آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهمن هاشمی تهیه‌کننده شد فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر «کیانو ریوز» در فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» زنده‌یاد رضا داوودنژاد با «زندگی به شرط خنده» روی آنتن + زمان پخش آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) جایزه بهترین بازیگر جشنواره زنان بیروت در دستان صحرا اسدالهی پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری پارسی را به جهان، رونق و آوازه از اوست | معرفی چند اثر پژوهشی درباره سعدی به مناسبت روز بزرگداشت او
سرخط خبرها

سروش صحت چه مشکلی دارد؟

  • کد خبر: ۱۰۷۷۴۴
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
  • ۱
سروش صحت چه مشکلی دارد؟
درحالی که رئیس سازمان صداوسیما گفته که قدر استعداد‌های سازمان را می‌داند؛ ولی معلوم نیست چرا سروش صحت کنار گذاشته شده است.

سید محمدرضا هاشمی | شهرآرانیوز؛ وقتی اعلام شد که سروش صحت در فصل جدید برنامه پرطرف دار «کتاب باز» حضور نخواهد داشت، این تصمیم مدیران صداوسیما واکنش‌های زیادی به همراه داشت.

مشخص نیست که چرا این سازمان برنامه‌های مهم و چهره‌های تأثیرگذار خود را از دست می‌دهد و در ظاهر هیچ رغبت و تلاشی در درون آن برای بازگشت برنامه‌های پرطرف داری همچون نود و کتاب باز به کنداکتور شبکه‌های تلویزیونی وجود ندارد. برنامه‌هایی که هرچند نتیجه یک کار تیمی بودند؛ اما حضور تأثیرگذار چهره‌هایی مثل «عادل فردوسی پور» و «سروش صحت» در پیشانی آن‌ها به طورقطع نقش مهمی در اقبال عمومی نسبت به آن‌ها داشته است. اکنون و درحالی که مدیران صداوسیما هیچ پاسخ روشنی به افکار عمومی درباره دلیل حضور نیافتن سروش صحت در «کتاب باز» نداده اند، «سینما دیلی» در خبری نوشته است: «ادامه مشکلات مدیران تازه صداوسیما با سروش صحت باعث شد که پخش «ساختمان پزشکان» از شبکه تماشا کنسل شود.»

این درحالی است که روز‌های گذشته اطلاع رسانی زیادی درباره بازپخش سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت از شبکه تماشا، انجام شده بود؛ اما براساس زیرنویس شبکه تماشا سریال دردسر‌های شیرین جایگزین آن شده است. مجموعه طنز تلویزیونی ساختمان پزشکان در ۵۷ قسمت در سال ۱۳۹۱ از شبکه سوم سیما پخش شد و با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شد. در حالی که ۱۰ سال از پخش آن می‌گذرد، بخش‌هایی از این مجموعه تلویزیونی با بازی درخشان «بهنام تشکر» «شقایق دهقان»، «هومن برق نورد» و «بیژن بنفشه خواه» همچنان در فضای مجازی دست به دست می‌شود و خنده را برلبان مخاطب می‌نشاند.

مشابه این اتفاق برای کتاب باز هم افتاده و آمار بالای بازدید بخش‌هایی از این برنامه در پلتفرم‌های مختلف فضای مجازی نشان می‌دهد که سروش صحت چه در مقام کارگردان و چه در مقام مجری کار خود را بلد است و مردم هم اقبال زیادی به برنامه‌هایی دارند که او در آن‌ها حضور دارد. به نظر می‌رسد وقت آن رسیده تا سازمان صداوسیما با انتصاب یک سخنگو برای توضیح دلیل اقدامات این چنینی خود به افکار عمومی اقدام کند تا شاید به این صورت بتواند، آسیب‌های این تصمیمات سلیقه‌ای را برای رسانه ملی کاهش دهد.

چندی قبل هم رئیس سازمان صداوسیما، در حاشیه یک مراسم، درباره تنگ‌تر شدن دایره مجریان تلویزیون و نام‌هایی که در چند وقت اخیر شنیده شده، قرار است حذف شوند، گفته بود: «من پیش از این هم گفته ام در‌های صداوسیما روی تمام استعداد‌ها و ظرفیت‌ها به ویژه کسانی که ایمان به فرهنگ و امانت داری مردم دارند باز است، هیچ گاه این در بسته نشده و ان شاءا... بازتر می‌شود. همه ظرفیت‌هایی که ایمان به این اصول دارند، حتما قدرشان را می‌دانیم و در سازمان هم از این سرمایه‌ها نگهداری می‌کنیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
0
سلام خواهشن اول روغن وشکروبرنج وگوشت بزارین دولت درست کند ازظهر تاشب دنبال یک روغن 5کیلوی گذاشته پیدا نکردم یک بازنشستهبامستهجری باید پای پیاده دنبال روغن رفته ام
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->