جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز حمله کردند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) چگونه عروس هلندی را در هر سنی دستی کنیم؟ + عکس متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد به دام افتاد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) خراسان رضوی، رتبه دوم چندقلوزایی کشور در سال ۱۴۰۲ نحوه مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در نقاط مختلف کشور (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات آیا کبودی بی دلیل بدن خطرناک است؟
سرخط خبرها

پلیس درباره ماجرای «سد لتیان» توضیحاتی ارائه داد | بازداشت ۳مأمور کلانتری

  • کد خبر: ۱۰۷۸۰۹
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
  • ۴
پلیس درباره ماجرای «سد لتیان» توضیحاتی ارائه داد | بازداشت ۳مأمور کلانتری
معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ درباره جزئیات تصاویر منتشر شده در منطقه سد لتیان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مراد مرادی، درباره تصاویر منتشر شده زنی که در منطقه سد لتیان توسط ماموران کلانتری دستگیر شد، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: بلافاصله پس از انتشار این ویدیو، فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستور رسیدگی فوری به این ماجرا را صادر کرد که در جریان بررسی‌های انجام شده مشخص شد. در این حادثه عوامل انتظامی مستقر در ایست و بازرسی سد لتیان به لحاظ حرکات مخاطره آمیز به سرنشینان خودرو مظنون و دستور ایست صـادر کردند، ولی آنها بدون توجه به فرمان پلیس از صحنه متواری شدند.

معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: دو زن سرنشین خودرو، پس از دستگیری و هنگام دلالت به مقر انتظامی، در برابر ماموران مقاومت کرده و موجب بروز این حادثه شدند. همچنین در بازرسی از داخل خودرو توقیف شده، مقادیری مواد مخدر از نوع گراس کشف و پرونده قضائی در این زمینه تشکیل شد.

وی گفت: شیوه دستگیری نامبردگان برخلاف آموزه‌های پلیس بوده و مورد تأیید نیست و در این خصوص برابر مقررات و ضوابط موضوع تحت رسیدگی بوده و مراحل قانونی خود را طی می‌کند.

بازداشت ۳مأمور کلانتری درپی حادثه برخورد با زن جوان 

با انتشار این فیلم، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت، دستورات لازم را درخصوص پیگیری ویژه حادثه دستگیری این خانم در منطقه سد لتیان توسط گشت خودرویی پلیس پیشگیری که تصاویری از آن منتشر شده صادر کرد و بلافاصله تحقیقات به دستور رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و در تحقیقات صورت گرفته سه مأمور کلانتری که در این صحنه حضور داشتند، بازداشت شدند.

منبع: ایسنا 

        رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Netherlands
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
1
3
میگن توی صندوق ماشین اون دوتا خانم یه سر بریده هم بوده
مجتبی منفرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
واقعا جای تاسف داره برای نیروی انتظامی چرااینجوربسریه خانم اوردن اخه خلاف کرده تاوان خلافشو میده دیگه بایداینکارا باهاش بکنن واقعا جای تاسف داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
0
2
کاش پلیس کاری میکرد اعتمادپررنگ میشد واون خانم وهمسال خیلی راحت سواربشن اما پلیس ایران می‌بره تو یه چیزایی میچسبونه به شخص که فکرشم آزاردهنده است درباره این خانوم هم قضاوت نکنید چون نمی‌دونیم چه کرده
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
1
آره همه دیدیم دختر چطور خودش و رو زمین پرت کرد.داشت مامور و زیر میکرد.از ایست و بازرسی هم فرار کرد.آخه قبلش میدونست قرار از حیثیت چنتا مامور رد بشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->