نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

اکبری:انگیزه خوبی برای جام باشگاه‌های آسیا داریم|ارزیابی درستی از حریفان ندارم

  • کد خبر: ۱۰۷۹۳۵
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
اکبری:انگیزه خوبی برای جام باشگاه‌های آسیا داریم|ارزیابی درستی از حریفان ندارم
سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: تا زمانی که حریفان را از نزدیک نبینم، نمی‌توانم هیچ‌گونه ارزیابی از حریفان پیکان در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا داشته باشم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت با حضور هشت تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد و دو تیم پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد در این دوره از رقابت‌ها به عنوان نمایندگان ایران حضور خواهند داشت.
سرمربی تیم پیکان تهران درباره آمادگی شاگردان برای حضور در این مسابقات، گفت: از ۲۲ فروردین تمرینات خود را آغاز کردیم، اما به دلیل این که بسیاری از بازیکنان در اردوی تیم ملی حضور داشتند، تمرینات به صورت ناقص انجام شد. در این مدت که بازیکنان تیم ملی را در اختیار نداشتیم، تلاش کردیم بازیکنانی که در باشگاه هستند را از نظر بدنی آماده نگاه داریم تا این که بازیکنان تیم ملی به ترکیب اضافه شوند و با چند جلسه تمرین هماهنگی، آماده حضور در مسابقات شویم.
پیمان اکبری افزود: هنوز اعضای تیم از نظر بدنی به شرایط ایده‌آلی که می‌خواهیم نرسیده‌اند، البته این موضوع طبیعی است، چون تمرینات را کمی دیر شروع کردیم و تا زمان مسابقات یک هفته زمان داریم و سعی می‌کنیم در روز‌های آینده تیم را به شرایط خوبی از نظر بدنی برسانیم.
وی با بیان این‌که تمرینات هماهنگی تیم پیکان از این هفته آغاز می‌شود و این تمرینات فشرده خواهد بود، تصریح کرد: خداراشکر بچه‌ها انگیزه خوبی دارند. تمرینات به خوبی پیش می‌رود و بازیکنان دوست دارند عملکرد خوبی در جام باشگاه‌های آسیا داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->