واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

«ایران خودرو» و «سایپا» این هفته فروش فوق‌العاده دارند؟ (۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۷۹۹۷
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
  • ۲۳
«ایران خودرو» و «سایپا» این هفته فروش فوق‌العاده دارند؟ (۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱)
با توجه به اینکه طبق دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت، تا زمان مشخص شدن سازوکار سامانه یکپارچه، فروش خودرو به هر نحو ممنوع اعلام شده است، این هفته طرح فروش محصولات ایران‌خودرو پس از ۱۹ طرح پیاپی بصورت هفتگی (البته بدون در نظر گرفتن دو هفته ابتدایی فروردین ماه)، به سبب همین ممنوعیت فروش اجرا نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته گذشته سیدرضا فاطمی امین- وزیر صنعت، معدن و تجارت‌- سامانه‌ای جدید برای فروش خودرو معرفی و اعلام کرد: به منظور شفاف‌سازی روند عرضه خودرو، فروش همه خودرو‌ها به «سامانه یکپارچه فروش» منتقل می‌شود. بر این اساس همه خودروساز‌ها از ۱۸ اردیبهشت بایستی هر گونه عرضه خودرو را صرفا از طریق سامانه متمرکز قرعه‌کشی انجام دهند تا ضمن ایجاد شفافیت، امکان عرضه عادلانه‌تر برای همه خودرو‌های تولیدی فراهم شود.

طبق تاکید وزیر صمت، البته فروش خودرو در قالب این سامانه، به معنای بلاتکلیفی حذف روند قرعه‌کشی نیست و حذف قرعه‌کشی خودرو با قوت در دستور کار وزارتخانه مذکور خواهد بود.

در همین رابطه، ابتدای هفته جاری سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صمت در راستای اجرای دستور وزیر صمت مبنی بر «فروش خودرو صرفا در سامانه یکپارچه فروش» در نامه‌ای به خودروسازان کشور، اعلام کرد که از این به بعد فروش خودرو صرفا از طریق سامانه متمرکز انجام می‌شود و هر گونه عرضه از طرق دیگر بایستی فوراً متوقف شود.

بر این اساس با توجه به ممنوعیت عرضه خودرو‌ها تا زمان مشخص شدن سازوکار و رونمایی از سامانه مذکور، (سامانه یکپارچه فروش خودرو)، فعلا طرح‌های فروش خودروسازان که از اواخر آذر ماه بصورت هفتگی و پی‌درپی (غیر از دو هفته ابتدایی فروردین ماه جاری/ تعطیلات نوروز) هر هفته اجرا شده است، تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد بود؛ این درحالیست که با توجه به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت، تمامی خودروساز‌ها موظف شده‌اند از تاریخ ١٨ اسفند ١٤٠١ هرگونه عرضه خودرو را با هماهنگی سازمان حمایت و صرفا از طریق سامانه متمرکز قرعه‌کشی انجام دهند، اما تاکنون هیچ اطلاعاتی از جزئیات و حتی آدرس این سامانه در اختیار نیست و وزارت صمت نیز تاکنون تنها به اعلام عنوان این سامانه بسنده کرده است و همچنان اعلام می‌کند، به زودی اطلاعات دقیق‌تر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است که بنابر به دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش فروش یک محصول گروه بهمن‌موتور که قرار بود از روز شنبه هفته جاری اجرا شود، ابطال و تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

بر این اساس همانطور که اعلام شد، ایران‌خودرو و سایپا نیز این هفته طرح فروش نخواهند داشت و این دو شرکت نیز این موضوع را تایید کرده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
0
30
اول از همه باید بگم که دارین به مردوم خیانت میکنید چون این قیمت برای ماشین ها داخلی خیلی خیلی زیاده حالا با این شرایط وزیر میخواد چکاربکنه فقط اینکه فرصت بیشتر به دلال میدهد تا قیمتو ببره بالا
جمع کنید این مصخر بازی را تا می ما مردم بدبخت باید در اتش جهل و نادانی شما بسوزیم تاکی وعد دروغ به مردوم میدین مسعولین بی سواد هیچ کاری ازتون برنمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
خیلی‌خوبه
مجتبی موسی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
1
40
پژوپارس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
3
5
عدالت دقیقاً اینجاست میسپاریمتون به عدالت حقیقی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
3
11
آقا بیاید این قرعه کشی را بردارید بنده الان 36بار ثبت نام کردم قبول
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
چون دروغی هستش دوست عزیز فقط با این ترفند قیمت خودرو را گران می‌کنند تا مردم درد احساس نکند هر چند خیلی درد داره.‌..
آواره مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
3
11
خدالعنت کندباعث وبانی گرانی خودرو..واین روزهایی که ماگرفتارتورم افسارگریخته هستیم وهیچ کس هم نیست که به داد این مردم برسد...اخه نمایندهای مجلس چه کارمیکنند؟؟؟؟حالا دیگرازخواب زمستانی بیدارشان!!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
3
9
خدا لعنتتون کنه هرسال یه چیزی در میارین تا جوابی برا بی عرضه گیتون باشه ،حداقلش واردات خودرو رو آزاد کنید تا یکم وضعیت بهتر شده البته اگه دزدی نکنید .
مرتضی فروتن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
2
6
مردم حلیه ایرانخودرو سایپا رانخورید 5بار ثبت نام هردفعه ثبت نام بنده 50000تومان هزینه کردم برای طرح جوانی بنده فرزند دوم درتاریخ 16/9/1400بدنیا امد ازان تاریخ برای خودرو ثبت نام کردم به اسم همسرم درنیامده تاکنون 250000تومان هزینه کردم اینا برای اقوام خودشان پیش می برندبه حال منو شما بی توجهی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
2
9
شما ای مسولین بی تبیر عملا دارید بهمردم فقیرباندانم کاری ظلم میکنید
مادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
8
من مادرخانه دارم هیچ در امدی ندارم شوهرم کارگر روز مزده که کار شون هم دادن به افغانیا حالا شما به ما کمک کنید به احترا مادرتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
1
10
ظلم اخرش مساوی با سرنگونی نمونش مانند دفاتر اسناد برای سند خودرو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
10
تاکی کلک وحق بازی با لاخره ماه زیر ابر نمی مونه و ورسوا میشید ازخدا شرم کنید .
ضیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
9
خواهشن کسی صبت نام نکنه که ایران خودرو سرش به سنگ بخوره
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
10
خدالعنتتون کنه توفقرفلاکت بدبختی مثل خری که توگل گیرکنه موندیم دستمون هم جایی بند نیست حرفمون به کی بزنیم ۱۵ سال توخرید یه پراید قراضه موندم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
0
ای دروغ گوها سرتیتریه چیزدیگس خبریه چیزدیگه البته ازشماهاانتظاری نیست شماهم جیره خوردولتهای دروغگوهستید
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
0
واردات آزاد بشه گل بگیرن در این دو تا خودرو ساز فاسد رو ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
0
برو بابا همش دروغه فرزند دوم هم دارم ولی هیچی برنده نسدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
1
خوب سر مردم رو گرم کردین ما که کارهای نیستیم ولی خدا هست الهی این دنیا واون دنیا براتون جهنم بشه
نرگس ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
1
با سلام قرعه‌کشی خودرو مادران از کی دوباره شروع میشه
نگاه با تو
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
0
0
سلام
چه فروش فوق‌العاده ماشین بی‌کیفیت با قیمت بالا میخواد بده خاک بر... کسی که بخواهد بگیرد...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
0
0
والا این قره کشی هم همش دروغه اسلا در نمیاد بیش از ۲۵ بار ثبت نام کردم در نیومده واسه ایران خودرو
بهنام
Germany
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
0
0
آقا شما بیاین خودروهای مردمی ک ثبت نام کردن و پول واریز کردن بدین اینا پیش کش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->