نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

چرا الهامی از نساجی اخراج شد؟

  • کد خبر: ۱۰۸۴۵۵
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
  • ۲
چرا الهامی از نساجی اخراج شد؟
دلیل اخراج عجیب سرمربی تیم قهرمان جام حذفی ایران مشخص شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ساکت الهامی از مربیگری تیم نساجی برکنار شد و شوک بزرگی به این تیم وارد شد. در پی این اخراج بازیکنان تیم به شدت شوکه شده و به دنبال دلیل اخراج بودند. این در حالی است که ساکت الهامی چند هفته قبل با این تیم قهرمان جام‌حذفی شده بود.

البته در بیانیه باشگاه نساجی آمده‌است؛ مشارالیه پس از دیدار روز گذشته مقابل مس و شکست در این مسابقه در رختکن اقدام به رفتاری نموده‌اند که هرگز در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است.

گفته می‌شود گویا الهامی با توجه به مذاکره تیم نساجی با امیر قلعه‌نویی در رختکن نسبت به رضا حدادیان، مالک نساجی واکنش‌هایی نشان داده و به همین دلیل از سوی باشگاه اخراج شده است.

پیش از این نیز اختلافاتی بین الهامی با مالک و حتی مدیرعامل باشگاه نساجی وجود داشت و حالا بعد از اتفاقات داخل رختکن و استعفای دوباره این مربی باشگاه نساجی به این نتیجه رسید ادامه این همکاری مقدور نیست و با استعفای وی موافقت کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
تیمور بمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
0
0
قلعه نویی در تیمهای کوچک کار نمی کند قهرمانی نساجی یک اتفاق بود شاید سالها بعد هم اتفاق نیفتد تیمی که از ابتدایی ترین امکانات محروم هست و یک زمین تمرین و زمین مسابقه ندارد قلعه نویی فقط چند بازی در ملوان ماند که اصلا سوابق ملوان با نساجی قابل قیاس نیست
مانا
United States of America
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
0
0
حق داره بیچاره باباش در اومده تیم نساجی که در لیگ جایگاهی نداشته را قهرمان کرده و هنوز حلاوت قهرمانی را نچشیده برایش جانشین تعیین کردند!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->