تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

بارش ۵ روزه باران در برخی مناطق کشور| هشدار طوفان شن در شرق و جنوب‌شرق کشور

  • کد خبر: ۱۰۸۵۵۰
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
بارش ۵ روزه باران در برخی مناطق کشور| هشدار طوفان شن در شرق و جنوب‌شرق کشور
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های ۵ روزه در برخی مناطق کشور از وقوع طوفان شن در شرق و جنوب شرق کشور و کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در این مناطق خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، ارتفاعات کرمان، شرق یزد و شرق گلستان بارش پراکنده باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. فردا یکشنبه در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش‌های پارکنده روی می‌دهد.

روز دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب کشور و استان گیلان و سه‌شنبه علاوه بر شمال غرب در استان‌های ساحلی دریای خزر رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

چهارشنبه در برخی مناطق شمال شرق، استان‌های ساحلی دریای خزر و به‌صورت پراکنده در شمال غرب بارش خواهیم داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا روز دوشنبه در شرق و جنوب شرق به‌ویژه در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان وزش باد شدید همراه با گردوخاک با احتمال رخداد طوفان شن پیش‌بینی شده است. همچنین امروز و فردا در برخی مناطق مرکز، شمال شرق، جنوب، جنوب غرب و غرب کشور وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

دمای هوا امروز در شمال غرب، سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و یکشنبه در شمال شرق به‌طور محسوسی افزایش یافته و این افزایش دما تا چهارشنبه تداوم خواهد یافت. همچنین دمای هوا شنبه و یکشنبه در شرق و جنوب شرق بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

براساس این گزارش، آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->