نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

ساعت بازی چلسی و لیورپول در فینال جام حذفی انگلیس| چهارمین نبرد در یک فصل!

  • کد خبر: ۱۰۸۵۸۵
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
ساعت بازی چلسی و لیورپول در فینال جام حذفی انگلیس| چهارمین نبرد در یک فصل!
تیم‌های لیورپول و چلسی امشب برای چهارمین بار در این فصل فوتبال جزیره به مصاف هم می روند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، توخل و کلوپ برای چهارمین بار این فصل رویاروی یکدیگر قرار می‌گیرند. لیورپول و چلسی ۲ بار در لیگ به مصاف هم رفتند که بازی رفت ۱ بر ۱ مساوی به پایان رسید و بازی برگشت هم ۲ بر ۲ مساوی شد. دیدار سوم ۲ تیم در چارچوب فینال جام اتحادیه در لندن برگزار شد و باز هم ۲ تیم در ۱۲۰ دقیقه به تساوی دست یافتند و این ضربات پنالتی بود که برنده مسابقه را مشخص کرد.

در آن دیدار حساس، کپا پنالتی یازدهم چلسی را بر باد داد تا شاگردان کلوپ به قهرمانی جام اتحادیه دست یابند. این روز‌ها که منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس فاصله خود با لیورپول را به عدد ۳ رسانده، شاگردان کلوپ به دنبال فتح دومین جام ممکنه هستند.

لیورپول این فصل فوق‌العاده ظاهر شده و در هر ۴ تورنمنتی که حضور داشته، تا فینال پیش رفته است. در جام اتحادیه آن‌ها قهرمان شدند، در جام حذفی امشب از ساعت ۲۰:۱۵ به مصاف چلسی خواهندرفت و در لیگ قهرمانان اروپا هم ۲ هفته دیگر باید در پاریس و در چارچوب فینال رقابت‌ها، به مصاف رئال مادرید بروند.

شاگردان کلوپ هنوز نسبت به فتح لیگ جزیره هم ناامید نیستند و امیدوارند وستهم بتواند با غلبه بر منچسترسیتی، شانس آن‌ها را برای قهرمانی لیگ برتر انگلیس افزایش دهد. منچسترسیتی با ۸۹ امتیاز صدرنشین است و لیورپول در فاصله ۲ هفته تا پایان رقابت‌ها با ۸۶ امتیاز در رده دوم است.

شاگردان گواردیولا با برد‌های پرگل مقابل نیوکاسل و وولوز موفق شده اند اختلاف تفاضل گل خود را با لیورپول به عدد ۷ برسانند.  

با توجه به فرم مطلوب سیتی، بعید است که لیورپول امسال به ۴ گانه دست یابد و تنها امیدش به بازی امشب مقابل چلسی و رقابت با رئال مادرید است.

فابینیو و کیتا در بازی با استون ویلا چند روز قبل مصدوم شدند و همین موضوع باعث شده که دستان کلوپ برای بازی امشب مقابل شاگردان توخل کمی بسته باشد. البته کیتا به نظر می‌رسد بتواند امشب تیمش را در فینال همراهی کند. در آن سو توخل که فصل قبل نتایج درخشانی با چلسی گرفت، نتوانسته نتایج خوب فصل قبل را با تیمش تکرار کند.

آن‌ها در لیگ نهایتا به رتبه سوم دست خواهندیافت، در جام اتحادیه در فینال مغلوب لیورپول شدند و در لیگ قهرمانان اروپا هم در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رئال مادرید کامبک خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

به این ترتیب امشب آخرین شانس شاگردان توخل برای کسب قهرمانی در این فصل محسوب می‌شود. این بازی در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن برگزار خواهدشد.

ترکیب چلسی و لیورپول برای فینال جام حذفی

توخل هم مثل کلوپ چند بازیکنش را به دلیل مصدومیت امشب در اختیار نخواهدداشت. انگولو کانته، سرشناس ترین بازیکن مصدوم چلسی است. بن چیلول هم مثل چند ماه اخیر در لیست غایبان چلسی است و هادسون اودوی و کواچیچ هم این بازی را از دست داده‌اند.

چلسی با ترکیب مندی، آلونسو، جورجینیو، سیلوا، رودیگر، آزپلیکوئتا، جیمز، لوفتوس چیک، لوکاکو، مونت، هاورتز به میدان خواهدرفت.

در آن سو لیورپول هم با ترکیب آلیسون بکر، فن دایک، رابرتسن، آرنولد، هندرسون، کیتا، تیاگو، صلاح، مانه، دیاز و کوناته پای به ویمبلی خواهدگذاشت.

ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول از روی نیمکت کار را دنبال خواهدکرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->