نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

هم‌گروهی تیم کی‌روش با برزیل

  • کد خبر: ۱۰۸۵۹
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱
هم‌گروهی تیم کی‌روش با برزیل
قرعه‌کشی کوپاآمریکا ۲۰۲۰ انجام شد
تیم‌های منطقه آمریکای جنوبی رقبای خود را در مرحله گروهی رقابت‌های کوپا‌آمریکای سال آینده شناختند. گروه‌بندی ۱۰ تیم حاضر در منطقه آمریکای جنوبی و ۲ تیم میهمان برای شرکت در رقابت‌های کوپاآمریکای سال۲۰۲۰ انجام شد. دوره بعدی جام ملت‌های آمریکای جنوبی به‌صورت مشترک توسط آرژانتین و کلمبیا میزبانی می‌شود. برهمین‌اساس مسئولان کنفدراسیون آمریکای جنوبی (کنمبل) تصمیم گرفته‌اند که مرحله گروهی این دوره از رقابت‌های را به شیوه‌ای متفاوت برگزار کنند. به منظور جلوگیری از سفر‌های طولانی تیم‌ها میان کشور‌های میزبان - کلمبیا (کشوری در شمال منطقه آمریکای جنوبی) و آرژانتین (جنوبی‌ترین کشور آمریکای لاتین) - ۱۲ تیم حاضر در این رقابت که شامل ۲ میهمان یعنی قطر و استرالیا می‌شوند، در ۲ گروه قرار گرفته‌اند: گروه شمال و گروه جنوب. در گروه A (جنوب) تیم‌های ملی آرژانتین، استرالیا، بولیوی، اروگوئه، شیلی و پاراگوئه حضور دارند و در گروه B (شمال) تیم‌های ملی کلمبیا، برزیل، قطر، ونزوئلا، اکوادور و پرو. به‌این‌ترتیب تیم ملی کلمبیای تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش بار دیگر در مرحله گروهی کوپاآمریکا با قطری‌ها روبه‌رو شدند. کلمبیایی‌ها در رقابت‌های کوپاآمریکای تابستان امسال که برزیل میزبان آن بود، در گروه B با قطر مصاف داشتند و این تیم را شکست دادند. از هر یک از گروه‌ها ۴ تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود می‌کند. کوپاآمریکای سال۲۰۲۰ روز ۱۲ژوئن (۲۲خرداد۹۹) با مصاف تیم‌های ملی آرژانتین و شیلی در ورزشگاه مانومنتال شهر بوئنس‌آیرس آرژانتین آغاز می‌شود و فینال آن (۲۱تیر۹۹) در شهر بارانکیای کلمبیا برگزار خواهد شد.

کی‌روش: قهرمانی کلمبیا شبه‌محال است
تیم ملی کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق ایران، در این قرعه‌کشی در گروه شمال با تیم‌های برزیل، ونزوئلا، اکوادور، پرو و قطر بازی می‌کند. کی‌روش بعد از این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: هدف ما پیروزی در تمام بازی‌هاست. خودمان را آماده رقابت کردیم تا به فینال مسابقات برسیم. خودمان را آماده کردیم تا قهرمان کاپی شوم که کلمبیا چندین سال پیش قهرمان آن شده است. به‌همین‌خاطر باید همه بدانند که قهرمانی کلمبیا در کوپاآمریکا، امری شبه‌محال است.

اسکالونی: آرژانتین بیشتر از مسی به قهرمانی کوپا احتیاج دارد
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، معتقد است که این تیم بیش از فوق‌ستاره‌اش یعنی لیونل مسی به قهرمانی در رقابت‌های کوپاآمریکا احتیاج دارد. سرمربی آرژانتین دراین‌باره گفت: نمی‌دانم که رقابت‌های کوپا در سال ۲۰۲۰ آخرین حضور مسی در این جام خواهد بود یا خیر؛ اما امیدوارم این‌طور نباشد. باوجود‌این، آرژانتین بیشتر از مسی به کسب عنوان قهرمانی احتیاج دارد. دراین‌باره قولی نمی‌دهم؛ اما قطعا تمام تلاشمان را در راه کسب قهرمانی انجام خواهیم داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->