اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: تعطیلی خودسرانه هر واحد نانوایی تخلف محسوب می‌شود

  • کد خبر: ۱۰۸۵۹۱
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
فرماندار مشهد: تعطیلی خودسرانه هر واحد نانوایی تخلف محسوب می‌شود
فرماندار مشهد گفت: با آغاز به کار طرح برکت ۲ و فعالیت ۱۰۰ تیم بازرسی و رصد روزانه نانوایی‌ها، از این پس واحد‌های متخلف نانوایی، مهروموم شده و پروانه خبازی آنان لغو خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری روز شنبه در نشست آغاز به کار طرح نظارتی برکت ۲ برای رسیدگی به نانوایی‌های مشهد، افزود: با مهروموم شدن هر نانوایی متخلف، یک واحد نانوایی سیار در همان محل فعال خواهد شد که برای راه اندازی موقت این واحد‌ها از گاز و آب نانوایی متخلف استفاده می‌شود.

وی گفت: پس از مهر وموم نانوایی‌های متخلف، سهمیه آرد آن‌ها نیز به نانوایی‌های اطراف داده خواهد و نظارت بر نانوایی‌های دیگر منطقه با جدیت ادامه خواهد یافت.

فرماندار مشهد ادامه داد: براساس طرح برکت ۲، تعطیلی خودسرانه هر واحد نانوایی تخلف محسوب می‌شود و اقدامات تعمیراتی آن‌ها نیز باید به زمان دیگری و یا روز‌های تعطیلی این واحد‌های صنفی موکول شود.

داوری خاطرنشان کرد: اینکه در یک واحد نانوایی تنها یک یا ۲ نفر نان بپزند تا به نوعی از سرعت تولید و عرضه کاسته شده و آرد کمتری به نان تبدیل شود، نیز تخلف است، و هر واحد موظف است با سرعت معمول همه آرد سهمیه روزانه اش را پخت کرده و نان را به دست مصرف کننده برساند.

وی خطاب به بازرسان این طرح گفت: اگر بازرسان مشاهده کردند که نانوایی، نان و آرد را دپو کرده تا به واحد‌های دیگر فروخته و یا با کنجد نان پخته است، باید در همانجا بمانند تا همه نان دپو شده و یا کنجدی با همان قیمت مصوب به مردم حاضر در صف فروخته شود تا مردم اثر بازرسی را باور کنند، فروش نان با کنجد به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

فرماندار مشهد به تامین آرد مورد نیاز همه نانوایی‌های شهرستان اشاره و بیان کرد: با توجه به طرح اقتصادی جدید دولت، برخی اقلام در سطح جامعه تغییر قیمت پیدا کرده است، اما با تدبیر اندیشیده شده، مردم باید بابت نان آرامش خاطر داشته باشند.

داوری گفت: برای رفع دغدغه مردم برای توزیع نان، ۳۰۰ نانوایی ویژه در سطح شهر مشهد به صورت یکسره از ساعت ۶ تا ۲۴ بدون وقفه نان پخت می‌کنند.

فرماندار مشهد گفت: در حوزه تامین دیگر کالا‌های اساسی هیچ مشکلی نداریم و مردم نباید دغدغه داشته باشند و بیش از نیاز روزانه خود ارزاق خوراکی خریداری کنند.

داوری با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۵۵ نانوایی متخلف در مشهد بسته شده است، افزود: با آغاز به کار بازرسان طرح برکت ۲، فقط طی دیروز پنج نانوایی متخلف در کلانشهر مشهد مهروموم شدند.

شهرستان مشهد با داشتن حدود چهار میلیون نفر جمعیت، ۲ هزار و ۳۶۶ واحد نانوایی شهری و روستایی دارد و روزانه به طور میانگین ۸۵۰ تن آرد در نانوایی‌های این شهرستان توزیع می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->