نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در ایران ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱| شناسایی ۲۵۵ بیمار جدید کرونا در کشور، ۷ تن دیگر جان باختند

  • کد خبر: ۱۰۸۶۱۸
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
آخرین آمار کرونا در ایران ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱| شناسایی ۲۵۵ بیمار جدید کرونا در کشور، ۷ تن دیگر جان باختند
 بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲۵۵ بیمار کووید ۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه هفت تن دیگر به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، از دیروز تا امروز ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۵۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۶۸۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۱۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۱۸ هزار و ۸۶۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۷۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۱۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۸۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->