استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

پرسپولیس با شکست مقابل سپاهان، سند قهرمانی استقلال را امضا کرد

  • کد خبر: ۱۰۸۷۱۵
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
پرسپولیس با شکست مقابل سپاهان، سند قهرمانی استقلال را امضا کرد
استقلال که امسال اسبش را از همان ابتدای کار برای قهرمانی زین کرده بود، دیشب موفق شد در جدالی حساس و در اهواز مقابل فولاد سه امتیاز ویژه را کسب کند.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران دیشب با پیروزی شیرین آبی‌ها در اهواز و شکست پرسپولیس در سیرجان همراه بود. استقلال که بدون تردید کامل‌ترین تیم لیگ امسال بوده، مقابل فولاد با ارائه بازی هوشمندانه موفق شد با نتیجه دوبریک پیروز شود تا باتوجه به ناکامی پرسپولیس مقابل سپاهان و قانون بازی رودررو، عنوان قهرمانی لیگ امسال را به خودش اختصاص دهد.

در یکی دیگر از بازی‌های جذاب دیروز، شهرآورد کرمان بین دو تیم مس و گل گهر به سود سیرجانی‌ها به پایان رسید. مهدی رحمتی نیز در ادامه نتایج قابل قبولی که با اراکی‌ها گرفته است، موفق شد برزیلی‌های آبادان را با حساب دوبریک شکست دهد. جدال تیم‌های ذوب آهن و تراکتور هم گلی دربرنداشت و دوتیم امتیاز‌ها را تقسیم کردند.

شهرآورد کرمان به کام قلعه نویی

عصر دیروز شهرآورد کرمانی‌ها بین تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان برگزار شد که شاگردان امیر قلعه نویی به برتری دوبریک دست یافتند. قضاوت این دیدار را حمید حاج ملک با کمک‌های عباس پورحیدری و سیدامیر قاسمی برعهده داشت. در دقیقه۵۷ پاس سعید صادقی، ستاره گل گهر، موجب شد تا امین پورعلی برای میهمان گل زنی کند. در دقیقه۷۴ و در یک ضدحمله، مرتضی تبریزی با پاس خود فرشید باقری را در موقعیت مناسبی قرار داد تا او گل دوم گل گهر را ثبت کند.

در ادامه مسی‌ها برای جبران گل‌های خورده تلاش زیادی کردند و در دقیقه۸۴ میثم تیموری توانست یکی از گل‌ها را پاسخ دهد. در لحظات پایانی این مسابقه که با حساسیت زیادی دنبال می‌شد، بازیکنان دوتیم لحظاتی درگیر شدند. گل گهر با این پیروزی به امتیاز۴۲ رسید و به رتبه پنجم جدول صعود کرد و مس هم در امتیاز۴۱ باقی ماند.

پیروزی هوشمندانه استقلال

استقلال که امسال اسبش را از همان ابتدای کار برای قهرمانی زین کرده بود، دیشب موفق شد در جدالی حساس و در اهواز مقابل فولاد سه امتیاز ویژه را کسب کند. آبی پوشان در این مسابقه نمایشی هوشمندانه ارائه دادند و فرهاد مجیدی نشان داد برای بیشتر دقایق بازی برنامه داشته است و حالا هواداران این تیم باید بساط جشن قهرمانی را آماده کنند. در آن سوی میدان جواد نکونام که ابتدای فصل یکی از گزینه‌های نیمکت استقلال بود، بازهم مقابل این تیم ناکام ماند و در روزی که بدشانس هم بود، مقابل تیم سابقش شکست خورد. شاگردان فرهاد مجیدی که بدون شکست به سمت جام قهرمانی می‌روند، با این پیروزی ۶۳ امتیازی شدند و به روند شکست ناپذیری تیم نکونام بعد از یازده بازی پایان دادند.

حردانی، بهترین بازیکن میدان

بال راست استقلال برابر تیم سابقش یک تنه بازی را برای تیم کنونی اش درآورد. صالح حردانی با یک گل و یک پاس گل ستاره تیمش برابر فولاد بود؛ تیمی که او در آن به فوتبال ایران معرفی شده بود. شاید کمتر کسی فکر می‌کرد استقلال در فولادآرنا بتواند به راحتی تیم نکونام را شکست دهد. در این بین نقش اول پیروزی استقلال برابر فولاد را باید به صالح حردانی داد؛ بازیکنی که در دقیقه ۵۳ پاس گل زیبایی به امیرحسین حسین زاده داد و در دقیقه ۷۳ هم با شوتی زیبا موفق شد دروازه تیم سابقش را از پشت محوطه جریمه باز کند. حردانی پس از گل برابر فولاد به احترام تیم سابقش خوش حالی نمی‌کرد، اما نباید فراموش کرد که او نقش اول پیروزی استقلال در ورزشگاه فولادآرنا بود.

شکست بدموقع سرخ‌ها

تیم فوتبال پرسپولیس درحالی مقابل سپاهان قرار گرفت که از نتیجه بازی استقلال آگاه بود و شاگردان گل‌محمدی با استرس فراوان پا به زمین مسابقه گذاشتند. همین اتفاق باعث شد تا پرسپولیس در این مسابقه هیچ نشانی از تیمی مدعی نداشته باشد و در بیشتر دقایق بازی اسیر برنامه‌های تاکتیکی نویدکیا شودو در نهایت با نتیجه ۲ بر یک مغلوب طلایی پوشان زاینده رود شد. با این شکست سند قهرمانی استقلال سه هفته زودتر امضا شد و البته پرسپولیس بیشتر از قبل خودش را در معرض سقوط به رده سوم جدول و ازدست‌دادن عنوان نایب‌قهرمانی می‌بیند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->