محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان
سرخط خبرها

دستور فوری رئیس‌جمهور| کمک معیشتی ماه اول به همه مشمولان یارانه پرداخت شود

  • کد خبر: ۱۰۸۷۴۳
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
  • ۱
دستور فوری رئیس‌جمهور| کمک معیشتی ماه اول به همه مشمولان یارانه پرداخت شود
رئیس‌جمهور به سازمان برنامه و بودجه و وزارت رفاه دستور داد، کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی فعلی هستند، واریز شود.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد، کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده، اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی فعلی هستند، واریز شود.

رئیس جمهور در این جلسه گفت: اصل بر اعتماد به خوداظهاری مردم است لذا مبلغ کمک معیشتی ماه اول، به حساب این افراد نیز واریز شود تا به محض تأیید درخواست متقاضیان از سوی دستگاه‌های مسئول، این مبلغ توسط آن‌ها قابل برداشت گردد و در ماه‌های آتی نیز همانند سایر مشمولان، بتوانند مبلغ کمک معیشتی را دریافت نمایند.

رئیسی با اشاره به اینکه باید به مردم فرصت بازبینی اطلاعات خانوار‌ها داده شود تا قانون مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها دقیق‌تر به اجرا درآید، تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است حداکثر ظرف یک ماه، این درخواست‌ها را بررسی و نتیجه نهایی را به سرپرستان خانوار اعلام نماید.

رئیس‌جمهور همچنین از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست نحوه محاسبه شاخص‌های دهک‌بندی خانوار‌ها به طور شفاف برای مردم تبیین شود و با اطلاع‌رسانی لازم ابهامات و دغدغه‌های مردم در این زمینه برطرف و جامعه و افکار عمومی به خوبی قانع شوند.

در این جلسه همچنین وزارتخانه‌های جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، گزارش‌های جداگانه‌ای از وضعیت ذخایر کالا‌های اساسی در کشور ارائه کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ایرانی جانم فدای وطنم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
0
کدام معیشت مردم را سرکار گذاشتید و یارانه همه را قطع کردید که بنده هم در جزو آنها هستم با ماهی ۵ میلیون . لطفا شعار ندهید و عمل کنید . وای بر شما که از انسانیت بویی نبردید .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->