شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟ اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد
سرخط خبرها

طلوع‌کیان: نجاتی تیم جوان و خوبی ساخته است|در تمام فاکتور‌ها از حریف بهتر بودیم

  • کد خبر: ۱۰۸۷۶۱
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
طلوع‌کیان: نجاتی تیم جوان و خوبی ساخته است|در تمام فاکتور‌ها از حریف بهتر بودیم
سرمربی تیم مقاومت شهداب یزد گفت: از هر ۱۴ بازیکن استفاده کردیم و پیروز میدان شدیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علیرضا طلوع‌کیان سرمربی تیم مقاومت شهداب یزد پس از برد تیمش برابر اربیل عراق در نخستین بازی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا گفت: به رغم این‌که با ترکیب فعلی بازی تدارکاتی‌ای نداشتیم و البته سختی‌های روز نخست مسابقات توانستیم پیروز میدان باشیم و شروع خوبی برای تیم شهداب بود.
وی افزود: سعی کردیم از هر ۱۴ بازیکن استفاده کنیم و همه حضور در مسابقه را تجربه کنند تا در روز‌های آتی اگر نیاز شد به کمک تیم بیایند. تیم شهداب بازیکن ذخیره ندارد و هرچند بازیکنان ملی و خارجی دیر به تیم ملحق شدند، اما تلاش کردیم که در ۵ – ۶ جلسه به هماهنگی‌های بیشتری برسیم.
طلوع‌کیان با اشاره به بازی خوب تیم اربیل عراق بیان کرد: در اولین بازی تیم خوب عراق را شکست دادیم. باعث افتخار است که نجاتی چنین تیم جوان و خوبی ساخته است و با تلاش مضاعف وارد رقابت‌های باشگاه‌های آسیا شده‌اند. به همه تیم‌ها به ویژه تیم اربیل احترام می‌گذاریم.
سرمربی تیم شهداب با تاکید بر این که در تمام فاکتور‌ها از حریف بهتر بوده‌اند، تصریح کرد: سعی می‌کنیم اشتباهات را بازی به بازی پوشش دهیم تا به هماهنگی مدنظر خود دست یابیم.
وی در پاسخ به پرسشی در خصوص تعویض پست برخی از بازیکنان گفت: بحث‌های تاکتیکی را پس از پایان مسابقات جواب می‌دهم تمام بازیکنان در آرایش‌های مختلف تست می‌شوند تا به ترکیب نهایی برسیم. جان‌گردن پرین تازه از مسابقات لیگ ایتالیا آمده و، چون خسته بود ضمن توضیح به خودش تنها در یک ست او را وارد بازی کردم.
طلوع‌کیان با اشاره به بازیکنان درجه یک خارجی دعوت شده به تیم شهداب اظهار کرد: بازیکنان درجه یک را جذب کردیم و من اعتقادی به جذب بازیکنان خارجی درجه چندم ندارم و معتقدم باید این فرصت در اختیار بازیکنان ایرانی قرار گیرد. البته پس از تحلیل تیم و با توجه به جذب بازیکنان سرشناس از سوی باشگاه‌های دیگر برای مقابله با تیم‌های حریف اقدام به جذب بازیکنان کردیم.
وی افزود: باید درباره هزینه‌ها مدیریت باشگاه پاسخ دهد، اما در کل مردم خوشحال هستند که این رقابت‌ها با این سطح و نفرات برگزار می‌شود.
سرمربی تیم شهداب درباره حضور سیمون روبرتلندی توضیح داد: این بازیکن فردا به تهران می‌رسد و تایم بازی‌اش هنوز مشخص نیست.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر چگونگی تقابل تیم شهداب و پیکان گفت: هنوز برای این سوال زود است و بازی به بازی پیش می‌رویم. در حال حاضر تمرکز ما برای بازی با الریان است. درست است که من در تیم پیکان حضور داشتم، آقای نجاتی هم در این تیم بوده است. ۹۰ درصد جمعیت والیبال تجربه حضور در تیم پیکان به عنوان بازیکن، مربی یا کادر فنی را دارند. پیکان تیمی بزرگ است و ۷ طلا در این رقابت‌ها دارد و به دنبال هشتمین طلای خود است. ما هم به سهم خود برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->