معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

ادامه شلوغی صف های نان در مشهد | فرماندار: صف های نانوایی ها خلوت می شود

  • کد خبر: ۱۰۸۷۸۵
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
ادامه شلوغی صف های نان در مشهد | فرماندار: صف های نانوایی ها خلوت می شود
شلوغی و التهاب در صف های نانوایی موضوعی است که در چند روز اخیر در مشهد و حتی شهرهای دیگر کشور به وضوح پیدا است.

به گزارش شهرآرانیوز، هرچند مسئولان می‌گویند که سیلو‌های گندم پر است، همچنین در قیمت آرد نانوایی‌ها تغییری رخ نداده است و اصلا قرار نیست نان گران شود، اما شلوغی و التهاب در صف‌های نانوایی موضوعی است که در چند روز اخیر در مشهد و حتی شهر‌های دیگر کشور به وضوح پیدا است.

مسایلی که باعث شد تا فرماندار مشهد برای بررسی این وضعیت شخصا در میدان حاضر شود و به همراه دیگر مسئولین دستگاه‌های اجرایی به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

به همراه محسن داوری به مناطق مختلفی از شهر سر می‌زنیم. برخی نانوایی‌ها متاسفانه بسته هستند و اتفاقا در لیست ۳۰۰ نانوایی اعلام شده قرار دارند و برخی دیگر هم مقابلشان صف‌های طولانی بسته شده است.

وقتی مردم متوجه می‌شوند که یک مسئول برای پیگیری مشکلاتشان آمده است صدای اعتراضشان بالا‌تر می‌رود، فرماندار هم با دقت به حرف آن‌ها گوش می‌دهد و برخی مشکلات را تایید می‌کند و همانجا با برخی دیگر از مسئولین تماس می‌گیرد تا بتواند گره‌ای را باز کند.

به گفته یکی از شهروندان منطقه سعدآباد، چندروزی است که نانوایی‌های محله آبکوه و سناباد یا آن قدر شلوغ است که خیلی‌ها از ایستادن در صف منصرف می‌شوند یا نان ندارند و به ظهرنرسیده، پشت شیشه کاغذی می‌زنند که نان تمام شده است.

یکی دیگر از شهروندان منطقه چهار راه میدان نیز می‌گوید: از صبح زود باید در صف بایستیم و بعد از چند ساعت معطلی تعداد کمی نان به دستمان می‌رسد، چند نانوایی دیگر هم در این منطقه وجود دارند که یا تعطیل کردند و یا اعلام می‌کنند آرد ندارند. البته برخی نانوایی‌ها هم خیلی خلوت هستند، اما دلیلش این است که نان ۵ هزار تومانی و ۷ هزارتومانی پخت می‌کنند که البته ما قدرت خرید چنین نان‌هایی را نداریم.

مشاهده شهروندان دیگر از خیابان‌های دانشجو، معلم و صارمی تا ابوطالب، خواجه ربیع، راه آهن، کاشانی، توحید و... نیز همین است؛ نانوایی‌ها یا شلوغ است یا تعطیل.

فرماندار مشهد در پاسخ به مشکلات مردم درباره نانوایی‌ها می‌گوید: به دلیل اعتراضات مردمی تصمیم گرفتیم امروز یکشنبه هم از وضعیت نانوایی‌های مشهد سرکشی داشته باشیم و صحبت‌های مردم را بشنویم. خب برخی از نانوایی‌ها شلوغ بود و برخی هم تعطیل کرده بودند.

محسن داوری در گفتگو با شهرآرانیوز ادامه داد: تخلفات مختلفی به ما و مجموعه دیگر نظارتی و همچنین تعزیرات گزارش می‌شود که بخشی از آن‌ها نیز درباره نانوایی‌ها است. به تعدادی از نانوایی‌ها که تعطیل بودند تذکر جدی دادیم تا باز کنند و به مردم نان توزیع کنند و برخی دیگر هم با نواقصی روبرو بودند که دستور دادیم تا مشکلات آن‌ها نیز برطرف شود تا کار مردم راه بیفتد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به همه نانوایی‌های سطح شهر مشهد آرد ارایه و توزیع شده است انتظار داریم که در ساعات آینده با تعطیلی کمتری از سوی نانوایی‌ها روبرو باشیم و با پخت بیشتر نان و توزیع آن، صف‌ها نیز کمتر از قبل شود.

داوری اظهار کرد: ما هیچ کمبودی در موضوع آرد در سطح شهر مشهد نداریم و به لطف خدا نگرانی بابت تامین آرد نخواهیم داشت. مشکلات مردم را با جدیت پیگیر هستیم و همه دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر باید به این موضوع توجه کنند تا مشکلات مردم در تامین کالا‌های اساسی کمتر از قبل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->