نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

حضور ستاره استقلال در پرسپولیس را باید باور کرد؟

  • کد خبر: ۱۰۸۸۵۵
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
حضور ستاره استقلال در پرسپولیس را باید باور کرد؟
به نظر می‌رسد ستاره سابق استقلال تصمیم قطعی خود برای بازگشت به فوتبال ایران را گرفته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران، اخبار ضد و نقیضی پیرامون برخی بازیکنان برای حضور در باشگاه‌ها به گوش می‌رسد. کاوه رضایی، مهاجم سابق استقلال که در فصل ۱۷-۲۰۱۶ آمار درخشانی را برای آبی‌های پایتخت ثبت کرد حالا به عنوان بازیکن آزاد معرفی شده و مسوولان تیم اودهرلی لوون قصد ندارند با او تمدید کنند.

رضایی در زمان حضورش در بلژیک، برای سه تیم شارلو، کلوب بروژ و ادهورلی به میدان رفت و در مجموع ۴۲ گل و ۱۴ پاس گل به ثبت رساند. این در شرایطی است که این بازیکن ملی‌پوش در فصل جاری به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده و نتوانسته برای تیمش گلی به ثمر برساند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که کاوه رضایی قصد دارد دوباره به لیگ برتر ایران برگردد، اما اینکه کدام تیم را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب کند هنوز به صورت قطعی مشخص نیست. خبر بازگشت رضایی به استقلال در شرایطی مطرح شده که فرهاد مجیدی به اندازه کافی مهاجم در ترکیب و روی نیمکت تیمش دارد و بعید است که به بازیکن دیگری در این پست احتیاج داشته باشد.

این در شرایطی است که یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس به دلیل عملکرد ضعیف مهاجمان فعلی، قصد دارد با خرید بازیکن در این پست، نقاط ضعف تیم خود را جبران کند. علاوه بر این کاوه رضایی پیش از حضور در استقلال مذاکراتی را با مسئولان پرسپولیس داشت، اما با آن‌ها به توافق نرسید و آبی‌پوش شد. حالا با توجه به روابط خوب گل‌محمدی و کاوه رضایی شاید در فصل آینده او را با پیراهن سرخ ببینیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->