جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

پیام‌های تسلیت مسئولین برای درگذشت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا

  • کد خبر: ۱۰۸۸۵۷
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
پیام‌های تسلیت مسئولین برای درگذشت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا
آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا، استاد اخلاق، مورخ اسلامی و از اساتید حوزه و دانشگاه، امروز به ملکوت اعلا پیوست. مسئولین برای درگذشت این عالم ربانی پیام تسلیت منتشر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز - متن پیام محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای درگذشت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت عالم متقی و عارف سالک، مرحوم مغفور آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا (طاب ثراه) موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

استاد فاطمی‌نیا در کنار سجایای اخلاقی فراوان و بهره‌مندی از فیوضات معنوی و آموزه‌های عرفانی، سال‌های متمادی در امر خطابه و منبر به تعلیم و تبیین مسائل دینی با محوریت اخلاق و ادب اسلامی پرداخت و شاگردان و علاقه‌مندان از محضر پُرفضیلتش استفاده می‌کردند.

بی‌تردید فقدان این عالم وارسته و عارف پارسا، ضایعه‌ای تلخ و خسرانی جبران‌ناپذیر برای جامعه دینی و ایمانی است. اینجانب درگذشت استاد فاطمی‌نیا را به رهبری معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، شاگردان، دوستداران و بیت مکرم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه حضرت احدیت برای روح بلند آن مرحوم رحمت بی‌کران و علو درجات در اعلی علیین و برای بازماندگان معزز بالاخص فرزندان گرامی و خانواده‌های وابسته صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.»

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌نیا آورده است:

این استاد برجسته اخلاق با کلام و بیان نافذ و سخنان تأثیرگذار، زندگی پرخیر و برکت خود را با اخلاص وقف ترویج و تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی در سطوح مختلف کرد و با تألیف آثار ارزشمند کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشت که چون چراغی فروزان، الهام‏‌بخش باقی خواهد ماند.

رحلت عالم وارسته و خطیب توانا حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سیدعبدالله فاطمی‌‏نیا، موجب تأثر گردید. اینجانب این ضایعه را به حوزه‌‏های علمیه، علمای اعلام، علاقه‌مندان و به‌‏ویژه بیت شریف آن مرحوم تسلیت می‌‏گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

همچنین محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، در پی ارتحال آیت الله فاطمی نیا پیام تسلیتی صادر کرد:

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا استاد اخلاق و خطیب برجسته کشور موجب تاثر و اندوه فراوان شد.

بدون تردید خطبه‌ها، رهنمود‌ها و سخنرانی‌های مذهبی این استاد گرانقدر که همیشه از جایگاه ویژه‌ای نزد مردم برخوردار بود و اقشار مختلف جامعه علاقه و اشتیاق وافری به سخنان دلنشین و تاثیرگذار این چهره برجسته دینی داشتند، برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ایران و نسل‌های آتی به یادگار باقی خواهد ماند.

از خداوند متعال برای این عالم دینی علو درجات و برای علاقه‌مندان و بازماندگان آن فقید سعید صبر و اجر مسألت دارم.

محمد مخبر
معاون اول رییس جمهور

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->