بازگشت وضعیت عادی پروازها به تمامی فرودگاه‌های کشور شهر اصفهان در امنیت و آرامش است + فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبرداد:

۹۵ دانشجو در اعتراضات اخیر بازداشت شدند

  • کد خبر: ۱۰۹۲۰
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
۹۵ دانشجو در اعتراضات اخیر بازداشت شدند
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خراسان رضوی با اشاره به بازداشت ۹۵ دانشجو در اعتراضات اخیر گفت: تنها ۷ دانشجو در بازداشت هستند که امیدواریم بزودی مشکل آن‌ها حل شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ منصور غلامی درباره آخرین وضعیت دانشجویان بازداشت شده در اعتراضات اخیر، گفت: در جریان اتفاقات اخیر تعدادی از دانشجویان بازداشت شدند که خوشبختانه اکثریت آنان آزاد شده و وزارت علوم ستادی برای پیگیری این موضوع تشکیل داده است که البته اعلام این موضوع نیازمند تبلیغات نبوده و همکاران ما در این ستاد همواره پیگیر حل مشکل هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: در حال حاضر تنها هفت الی هشت نفر در بازداشت هستند و امیدواریم تا یکی دو روز آینده مشکل آنان نیز حل شود. با این وجود فضایی ایجاد شد تا عده‌ای از دانشجویان در بازداشتگاه بمانند، اما اینکه دچار تخلف و جرایم نشدند، برای ما ارزشمند است و امیدواریم رویکرد عاقلانه دوستان سبب شود هرگز چنین تخلفاتی در هیچ فضایی وجود نداشته باشد.

غلامی ادامه داد: به طور کلی ۹۵ دانشجو در سراسر کشور بازداشت شده بودند که اکثر آنان در روز‌های ابتدایی آزاد شدند و تنها ۳۰ نفر به مدت طولانی‌تری در بازداشت به سر بردند.

وی در خصوص زمان اصلاح شیوه‌نامه انضباطی دانشجویان افزود: این شیوه‌نامه در حال بازنگری است و عجله‌ای برای اصلاح آن وجود ندارد، زیرا شیوه‌نامه قبلی در حال اجراست و شیوه نامه جدید به جهت اعمال نظر دانشجویان در حال بررسی است و پس از اینکه اصلاح شود، اجرا خواهد شد.
 
منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->