حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مانور قهرمانی استقلال در آزادی با حضور ۲۵ هزار نفر

  • کد خبر: ۱۰۹۲۶۲
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
مانور قهرمانی استقلال در آزادی با حضور ۲۵ هزار نفر
استقلال در اولین بازی بعد از فتح جام امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم می‌رود.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ لیگ برتر فوتبال ایران در‌حالی امروز وارد بیست‌و‌هشتمین هفته خود می‌شود که آبی‌های پایتخت هفته قبل به‌عنوان قهرمان لیگ امسال معرفی شدند. استقلال از ساعت ۲۱:۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی باید از تیم آلومینیوم و مهدی رحمتی پذیرایی کند و می‌تواند در حضور هواداران یک مسابقه بدون‌شکست دیگر را نیز تجربه کند.

پرسپولیس هم که این‌هفته‌ها بسیار متزلزل عمل می‌کند، باید در تبریز به‌مصاف پرشور‌های تراکتور برود و امیدوار است با یک برد ارزشمد بتواند امیدهایش برای نایب‌قهرمانی را زنده نگه دارد. توقف شاگردان گل‌محمدی در تبریز و پیروزی احتمالی سپاهان بر شهرخودرو، جایگاه دومی را از پرسپولیس خواهد گرفت.

تراکتور- پرسپولیس/ ساعت ۱۹

شاگردان یحیی گل‌محمدی هفته گذشته رقابت قهرمانی را به استقلال باختند و برای اینکه رتبه دوم را از دست ندهند، نیاز به پیروزی مقابل تراکتور دارند. در سمت مقابل شاگردان ساغلام در بازگشت تماشاگرانشان به ورزشگاه، نتایج بسیار بهتری نسبت به کل فصل گرفتند و از خطر سقوط گریختند. پیروزی و شکست در بازی امروز، رتبه تراکتور در هفته بیست‌و‌هشتم را تغییر نخواهد داد. این تیم، اما انگیزه‌های بسیاری برای شکست‌دادن پرسپولیس دارد. سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان طی پنج تقابل اخیر با پرسپولیس شکست خورده‌اند. آن‌ها آخرین‌بار در حضور تماشاگرانشان از سد قهرمان پنج‌دوره اخیر لیگ برتر گذشتند و بعد از آن (طی دو سال شیوع کرونا و ممنوعیت حضور تماشاگران) نقش بازنده را در تقابل با پرسپولیس داشتند.

لشکر غایبان پرسپولیس

سید‌جلال حسینی، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر و محمد شریفی به‌علت مصدومیت قادر به همراهی پرسپولیس در بازی برابر تراکتور نیستند. علاوه براین یحیی گل‌محمدی هم به‌علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند و از روی سکو‌ها نظاره‌گر بازی تیمش است. بازی رفت دو تیم با نتیجه ۲‌بر ۱ به نفع تیم پرسپولیس به پایان رسید.

استقلال- آلومینیوم اراک / ساعت ۲۱:۱۵

شاگردان فرهاد مجیدی هفته گذشته با شکست فولاد خیالشان را از قهرمانی راحت کردند و حالا برای رکورد‌زدن بازی می‌کنند. استقلال به‌دنبال شکست‌ناپذیری است و هواداران نیز اصلا دوست ندارند این رکورد خراب شود؛ اما در سوی مقابل شاگردان مهدی رحمتی با انگیزه خاصی به‌مصاف قهرمان لیگ خواهند رفت. آن‌ها در لیگ برتر اولین شکست را به پرسپولیس تحمیل کردند و حالا به‌دنبال اولین باخت قهرمان لیگ هستند.

البته در بازی رفت رسول خطیبی هدایت آلومینیوم را برعهده داشت و تیم او پرسپولیس را شکست داد، ولی مقابل استقلال مساوی شد. با‌این‌حال تیم مهدی رحمتی با از‌دست‌دادن قهرمانی جام حذفی، خیلی دوست دارد که حداقل قهرمان لیگ را شکست دهد و باخت مقابل نساجی قائمشهر را به فراموشی بسپارد. اگر مهدی و تیمش بتوانند استقلال را شکست دهند، قطعا شگفتی‌ساز لیگ می‌شوند.

تونل قهرمانی آلومینیوم برای استقلال

استقلال با قهرمانی زودتر از موعد خودش موقعیت جدیدی را پیش‌روی سه حریف آینده‌اش در لیگ برتر قرار داده است. درحالی‌که تونل‌زدن پیش‌روی تیم‌هایی که زودتر از اتمام لیگ قهرمان می‌شوند، در بازی‌های باقی‌مانده لیگ‌های مختلف اروپایی امری رایج و تبدیل به یک روند شده است، حالا آلومینیوم، مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان سه باشگاهی هستند که در هفته‌های باقی‌مانده لیگ باید برابر استقلال به میدان بروند و آلومینیوم به‌عنوان نخستین حریف استقلال امروز در ورزشگاه آزادی به‌مصاف این تیم می‌رود. با توجه به حضور چند بازیکن سابق استقلال در کادر فنی و بازیکنان آلومینیوم، به احتمال زیاد این موضوع در بازی این تیم برابر استقلال از‌سوی اراکی‌ها انجام خواهد شد.

جشن قهرمانی عقب افتاد

این بازی می‌توانست خیلی خاص باشد، چرا‌که اولین دیدار خانگی استقلال بعد از قهرمانی در لیگ است؛ منتها سازمان لیگ تصمیم گرفت جشن قهرمانی استقلال را در هفته پایانی لیگ برگزار کند، هر‌چند به احتمال زیاد، ورزشگاه آزادی امروز میزبان تماشاگران زیادی خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->