کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها

پاسخ سازمان لیگ به تراکتور: ظرفیت ورزشگاه حداکثر ۳۰ درصد است| تصمیمات در تبریز عجولانه بود

  • کد خبر: ۱۰۹۳۶۱
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
پاسخ سازمان لیگ به تراکتور: ظرفیت ورزشگاه حداکثر ۳۰ درصد است| تصمیمات در تبریز عجولانه بود
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به حضور هواداران تراکتور در بازی برابر پرسپولیس گفت: دستورالعمل حضور تماشاگران در ورزشگاه همان ۳۰درصد بوده و تاکنون تغییری نکرده است. فکر می‌کنم در آذربایجان‌شرقی در مورد تصمیم‌گیری‌ها یک مقدار عجولانه عمل شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «سهیل مهدی» در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به جنجال‌های ورزشگاه یادگار امام (ره) اظهار داشت: من به عنوان مسئول در لیگ برتر فوتبال اعلام می‌کنم دستورالعمل حضور ۳۰ درصد از هواداران در ورزشگاه هیچ تغییری پیدا نکرده است و این مصوبه از وزارت کشور به فوتبال ایران اعلام شد و ما مجری آن هستیم و حق دخل و تصرف نداریم. البته سازمان لیگ دوست دارد مسابقات به مانند گذشته با هیجان تماشاگران برگزار شود، اما هنوز دستورالعملی برای افزایش شمار هواداران در لیگ بیست و یکم به ما اعلام نشده است. ورود این تعداد هوادار به ورزشگاه نیز باید با قوانین اعلام شده و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد.

وی با اشاره به صحبت‌های مدیرعامل تراکتور سازی نیز افزود: میرمعصوم سهرابی را مدت‌هاست می‌شناسم و از مدیران خوب ورزش ایران است. به نظرم به وی اطلاعات دقیقی ندادند یا قبل از بازی تصمیم‌گیری درستی نشده است. ما به تمام استان‌ها اعلام کردیم که بیش از ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه نمی‌توانند بلیت‌فروشی کنند. حتی تیم سپاهان در بازی روز گذشته به خاطر نداشتن برخی شرایط بازی را بدون تماشاگر برگزار کرد. فکر می‌کنم در استان آذربایجان شرقی در مورد تصمیم‌گیری‌ها یک مقدار عجولانه عمل شده است.

آغاز لیگ و بازی سوپر جام از دیگر مباحث مورد نظر سهیل مهدی بود و وی در این زمینه گفت: تلاش بر این است که روز اول مرداد بازی‌ها برگزار شود، اما با دهه نخست ایام عزاداری محرم همراه خواهد شد. بعد از بازگشت تیم ملی از کانادا با مسئولان و کادرفنی تیم برای برنامه‌ریزی لیگ جلسه خواهیم داشت. تمام تلاش این است که در مردادماه بازی برگزار شود و برنامه‌های تیم ملی فوتبال نیز در این زمان مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر لیگ را اوایل مرداد شروع کنیم برایمان بهتر است و گرنه بعد از ایام تاسوعا و عاشورا مسابقات شروع خواهد شد.

مهدی در باره برگزاری سوپر جام فوتبال ایران نیز عنوان کرد: به احتمال زیاد این بازی در هفته‌های نخست لیگ برتر برگزار می‌شود.

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به سهیمه‌های لیگ برتر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. لیگ قهرمانان در سال ۲۰۲۳ برگزار نخواهد شد و سال بعد از آن نیز باید مکانیزم مشخص شود. این‌طور تصمیم‌گیری کردند که باید دو فصل لیگ را در یک فصل لیگ قهرمانان جمع کنیم؛ ما قبل از شروع لیگ آینده باید به این فرمول برسیم که چه تیم‌هایی در لیگ قهرمانان شرکت خواهند کرد. مثلا عربستان گفته قهرمانان لیگ در دو فصل قبل با سهمیه مستقیم و قهرمانان جام حذفی به پلی‌آف بروند؛ حالا اینکه سهمیه ما چگونه است را باید تصمیم‌گیری کنیم.  

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->