تاکید معاون استاندار خراسان‌رضوی بر راه‌اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سومین رستوران متخلف در طرقبه‌شاندیز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس
سرخط خبرها

سارقانی که به «درختان خیابان» هم رحم نکردند، دستگیر شدند

  • کد خبر: ۱۰۹۵۳۲
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
سارقانی که به «درختان خیابان» هم رحم نکردند، دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق درخت که پس از سرقت درخت‌ها و آنها را برای تبدیل به ذغال به همدست‌شان می‌فروختند، خبر داد و گفت: در این رابطه ۳۰ اصله درخت و یک تُن ذغال در کارگاه تولیدی ذغال کشف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز شنبه در تشریح این خبر بیان داشت: در پی چند فقره سرقت درخت در محدوده "قیامدشت" شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری این محل قرار گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی در نهایت ماموران موفق شدند هویت و مخفیگاه ۲ سارق را در محدوده "باغ اناری قیامدشت" شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر ۲ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان به سرقت و فروش درخت های سرقتی به همدستشان اعتراف کردند، گفت: متهمان اظهار داشتند با فروش درخت های سرقتی، مالخر اموال مسروقه درخت های سرقتی را تبدیل به ذغال می کرده است.

وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، کارگاه تولیدی غیر مجاز ذغال شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی ماموران انتظامی متهم مشغول تبدیل چوب به ذغال بود، دستگیر شد و در بازرسی از محل ۳۰ اصله درخت بریده شده و یک تُن ذغال کشف کردند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: با تکمیل پرونده هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->