خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها

آخرین وضعیت طرح رتبه‌بندی معلمان در خراسان رضوی | افزایش حقوق‌ها از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ اعمال می‌شود

  • کد خبر: ۱۰۹۶۲۳
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
آخرین وضعیت طرح رتبه‌بندی معلمان در خراسان رضوی | افزایش حقوق‌ها از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ اعمال می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: یکی از نکات مهمی که در طرح رتبه‌بندی معلمان نهایی شده این است که میزان دریافت حقوق هر شخص با خود شخص سنجیده می‌شود؛ یعنی درصد‌های افزایش حقوق هر فرد نسبت به حقوق خود فرد است که این موضوع به عدالت نزدیک‌تر است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید امیر شوشتری در خصوص آخرین وضعیت طرح رتبه‌بندی معلمان در استان اظهار کرد: اجرای آیین‌نامه توسط وزارت آموزش وپرورش، دو نفر از نمایندگان مجلس، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور مطابق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی تدوین و جهت تایید و تصویب به هیأت دولت ارسال شده است.

وی افزود: در این طرح مطرح شده است کلیه فرهنگیان مشمول رتبه‌بندی تا ۳۱ شهریور امسال در یکی از پنج رتبه آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم رتبه‌بندی می‌شوند.

شوشتری تاکید کرد: یکی از نکات مهمی که در این مصوبه نهایی شده این است که میزان دریافت حقوق هر شخص با خود شخص سنجیده می‌شود؛ یعنی درصد‌های افزایش حقوق هر فرد نسبت به حقوق خودش است که این موضوع به عدالت نزدیک‌تر است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: اجرای این طرح در خراسان رضوی نیز دنبال شده است و بارگذاری فرم‌های مربوطه در سامانه ltms انجام شده که اعمال آن از ۳۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود. این طرح شامل کلیه معلمان پیمانی، رسمی، آموزشی و شاغل در آموزش و پرورش (رسته آموزش) می‌شود.

شوشتری ضمن اشاره به اینکه کلیه همکاران مشمول بر اساس امتیاز مکتسبه در یکی از رتبه‌های مندرج در قانون قرار خواهند گرفت، گفت: به این ترتیب ۵۵ درصد معلمان رسمی استان در رتبه‌های ۳ تا ۴ قرار می‌گیرند، درحالی که در ابتدا دوسال سابقه کاری برای شرکت دادن معلمان در طرح رتبه‌بندی پیش شرط بود، اما اکنون معلمان از بدو ورود می‌توانند وارد این طرح شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با بیان اینکه ملاک‌های رتبه‌بندی این طرح بر اساس شاخص عمومی، تخصصی و حرفه‌ای مندرج در آیین‌نامه خواهد بود، تاکید کرد: ۷۶ هزار معلم خراسان رضوی به غیر از نیرو‌های دارای حکم اداری محض و نیرو‌های خرید خدمات در این طرح شرکت داده می‌شوند و با اجرای این طرح افزایش حقوق معلمان بین یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون تومان اعمال خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->