امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دومینوی خرابی آسانسور چیست؟ نکات مهم در خرید آسانسور

  • کد خبر: ۱۰۹۹۶۱
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
دومینوی خرابی آسانسور چیست؟ نکات مهم در خرید آسانسور
آسانسور یکی از تاثیرگذار‌ترین اجزا ساختمان در کیفیت آن می‌باشد. دست اندرکاران صنعت ساختمان آن را به قلب ساختمان تشبیه می‌کنند.

گزارش آگهی 

چرا دومینوی خرابی آسانسور؟آسانسور یکی از تاثیرگذار ترین اجزا ساختمان در کیفیت آن می باشد. دست اندرکاران صنعت ساختمان آن را به قلب ساختمان تشبیه می کنند و کانون توجه مصرف کننده و سازنده از قدیم بوده است.پس از افزایش نرخ دلار از آنجا که قیمت آسانسور یکی از آیتم های پر هزینه در ساختمان میباشد در معرض توجه سازنده قرار گرفته که بتوانند با کاهش هزینه،قیمت تمام شده ساختمان را کاهش دهد غافل از اینکه بدترین تصمیم را در این راستا میگیرند!

آسانسور مجموعه ای از قطعات مهم است که مانند دومینو به هم ربط دارند و با یک حرکت اشتباه تمام آن فرو می پاشد.

سازنده با انتخاب یک جنس قیمت پایین تر بدون اطلاع از کیفیت پائین آن در آینده بسیار نزدیک باعث فرو ریختن ساختار آسانسور می شود به عنوان مثال پس از افزایش قیمت موتور آسانسور موتور باکیفیت ایتالیایی با پوسته قوی و ترمز مغناطیسی جای خود را به نمونه های بدون استاندارد دادند که با استفاده از این موتورها بعد مدتی ترمز دنده برنجی دچار مشکل می شد و از همه مهم تر مصرف انرژی بسیار بالای آن بود.

 

(درباره انواع موتورهای آسانسور اینجا بیشتر بخوانید )

 

وضعیت صنعت آسانسور در ایران

 

امروزه با الزامات استاندارد آسانسور در صنعت تولید این مشکلات به حداقل رسیده و شاهد برندهای معتبر و حرفه ای هستیم اما باز هم هستند تولیدکنندگانی که هنوز کیفیت را فدای قیمت می کنند و خریداران را برای خرید جنس بی کیفیت وسوسه می کنند!

ریل که یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار در حرکت آسانسور می باشد هم درگیر  این موضوع شده،کاهش قیمت مساوی است با کاهش یکباره کیفیت.جرم حجمی آلیاژ به کار رفته در آن شده به نحوی که با اولین پاراشوت آسانسور، ریل دچار آسیب جدی میشود.

 (پاراشوت یا ترمز اضطراری آسانسور چیست ؟   بیشتر بخوانید )

 

در کل باید گفت که حتی پیچ و مهره بکار رفته در آسانسور در کیفیت و عمر آسانسور بسیار مهم می باشد. درست است که در نهایت نصب و راه اندازی استاندارد اخذ می شود ولی این دومینوی خرابی سر دراز دارد .پس از 2 سال تک تک قطعات نیاز به تعمیر و تعویض پیدا میکنند،مصرف کنندگان نیز بخش دیگری از متضررین در این دومینو هستند چرا که باید هزینه هنگفت که ممکن است حدود دو برابر قیمت اولیه آسانسور باشد پرداخت کنند که باز هم شاید به کیفیت اصلی آن و درمان مقطعی ان کوتاه مدت خواهد بود.

به طور کلی  در آسانسور اگر قطعه ای نامرغوب حتی کوچک استفاده شود این قطعه در دراز مدت باعث خرابی سایر قطعات اصلی می گردد و امکان دارد باعث حوادث جبران ناپذیری شود.

ما در شرکت اوج فراز بیهق معتقدیم که اولین کسی که باید جلو خراب شدن این دومینو را بگیرد شرکتی است که مشاوره اولیه را به خریدار میدهد پس قبل از خرید آسانسور باید در انتخاب شرکت مجری دقت لازم را به عمل اورید رزومه شرکت و تواناهای آن شرکت در انتخاب بسیار مهم است.

 

درباره اوج فراز بیهق

 

ما در شرکت اوج فراز بیهق بهترین شرکت فروش آسانسور در مشهد  ابتدا خود را مشاور کارفرمایان و خریداران میدانیم ، با اطمینان به خریداران کالای با اصالت معرفی می کنیم،در اوج فراز بیهق با اطمینان آسانسور با گارانتی 5 ساله ارائه می دهیم. اوج فراز بیهق با بیش از دو دهه سابقه ی درخشان در صنعت آسانسور و پله برقی، دارای مجوزها و گواهی نامه های فنی و ملی می باشد. این شرکت با بهره‌گيري از پرسنل مجرب و متخصص، افتخار فعالیت در صنعت آسانسور و پله برقی را در سراسر ایران را دارد.

دومینوی خرابی آسانسور چیست؟ نکات مهم در خرید آسانسور

ارائه مشاوره فنی و محاسبات مهندسی انواع آسانسور و پله برقی.

مجری تخصصی آسانسورهاي كششي (گیربکس، گیرلس و روملس).

مجری تخصصی آسانسورهاي هيدروليك (جک مستقیم، جک از بغل و خودروبر).

خدمات فروش،نصب و سرویس آسانسور و پله برقی در ایران و کشورهای همجوار

ارائه پک کامل آسانسور در سراسر کشور با بسته بندی استاندارد و گارانتی معتبر.

برای مشاوره طراحی ، خرید ،نصب و نگهداری آسانسور خود با کارشناسان ما تماس بگیرید  3103-051

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->