ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است فرصت یک ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال کشف اسکلت وسط خانه | ماجرای مرگ عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟ پیدا کردن همسر مناسب، مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده است سد‌های خراسان رضوی تنها ۸ درصد آب دارند | مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب صادر شد غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود آب هویج را با این گیاه ترکیب کنید خاصیتش چند برابر می‌شود  بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۵ درصد افزایش حقوق هم نمی‌توانند زندگی کنند جایگزین‌های مفید و جادویی شکر | با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید پنج راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد | اگر سابقه ابتلا به آلرژی‌های بهاری را دارید، این مطلب را بخوانید آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعرفه‌های ابلاغی وزارت بهداشت برای تمامی پزشکان لازم الاجراست واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در ماه‌های اردیبهشت و خرداد در مشهد اجرا می‌شود زلزله‌های شدید، تایوان را لرزاندند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آتش‌سوزی مهیب در کرمان مهار شد
سرخط خبرها

کاهش گردوغبار از عصر امروز در برخی مناطق کشور| پیش‌بینی بارش باران در برخی استان‌ها

  • کد خبر: ۱۱۰۰۲۹
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کاهش گردوغبار از عصر امروز در برخی مناطق کشور| پیش‌بینی بارش باران در برخی استان‌ها
سازمان هواشناسی با اعلام اینکه ریزگرد‌ها تا فردا مهمان کشور خواهند بود، اعلام کرد: به‌تدریج از ساعات بعدازظهر امروز برای مناطق شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش وزش باد شدید و کاهش پدیده گردوغبار پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) در شمال آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، سواحل شمالی و در خراسان شمالی ابرناکی، رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش برای سایر مناطق و در نیمه غربی کشور آسمان غبارآلود خواهد بود که سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود و به‌تدریج از ساعات بعدازظهر در مناطق شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش وزش باد شدید، کاهش پدیده گردوغبار و بهبود کیفیت هوا را خواهیم داشت.

امروز در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.

فردا (پنجشنبه) در سواحل دریای خزر، خراسان‌شمالی، شمال خراسان‌رضوی، دامنه‌های البرز واقع در شرق تهران و سمنان بارش باران و وزش باد پیش‌بینی شده است که در خراسان‌شمالی و ارتفاعات سمنان و گلستان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود؛ همچنین در ارتفاعات زاگرس در استان مرکزی و قم افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

فردا در دامنه‌های جنوبی البرز و همچنین در استان بوشهر و جنوب فارس وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود.

روز جمعه هفته جاری در شمال خراسان‌رضوی رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در این روز در نوار شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گردوخاک تداوم خواهد داشت.

روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز با گذر متناوب امواج کم دامنه از نوار شمالی کشور در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات واقع در شمال غرب کشور بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار انتظار می‌رود.

خلیج‌فارس و تنگه هرمز تا روز شنبه آینده و دریای خزر امروز مواج است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->