نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مشهدی‌ها در جمع شگفتی‌سازان بسکتبال باویلچر

  • کد خبر: ۱۱۰۰۴۱
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
مشهدی‌ها در جمع شگفتی‌سازان بسکتبال باویلچر
تیم‌ملی بانوان در بازی‌های آسیا و اقیانوسیه به‌دنبال سهمیه پاراآسیایی است.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ سرمربی و ورزشکاران مشهدی تیم‌ملی بسکتبال باویلچر بانوان در تایلند به‌دنبال کسب سهمیه پاراآسیایی هستند.
مسابقات بسکتبال باویلچر آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۲ از ۲۴اردیبهشت در تایلند آغاز شده است و به‌مدت دوازده روز ادامه خواهد داشت. تیم‌ملی بسکتبال باویلچر بانوان ایران نیز در این دوره از مسابقات حضور دارد و تا الان مقابل سه حریفش به میدان رفته است. در پایان این مسابقات مشخص می‌شود که تیم‌ملی ایران جواز حضور در بازی‌های پاراآسیایی را کسب می‌کند یا خیر، هرچند با تعویق این مسابقات، شاید فرصت‌های دیگری برای تیم‌ها تعریف شود.

پیروزی بزرگ برابر میزبان

اما تیم‌ملی در سومین دیدارش برابر تیم تایلند به پیروزی رسید. تایلند تیمی بود که بسکتبالیست‌های ایران تمرینات زیادی برای گذشتن از سد این تیم پشت‌سر گذاشته بودند. یکی از اهداف سرمربی مشهدی نیز عبور از تایلند بود، زیرا در سال‌های گذشته این تیم برای بانوان ایرانی دردسرساز بوده است. تیم‌ملی بسکتبال باویلچر بانوان موفق شد در سومین بازی از این رقابت‌ها مقابل تیم میزبان به میدان برود و با نتیجه ۵۵بر۴۰ به یک پیروزی بزرگ برسد.

بانوان بسکتبال باویلچر، امروز چهارشنبه ۴ خرداد باید به‌مصاف تیم‌ملی ژاپن بروند. ژاپن از بهترین‌های آسیاست که تیم ایران هنوز موفق به توقف این تیم نشده است. باید دید روند شگفتی‌سازی بانوان ایران ادامه دارد یا خیر. تیم‌ملی در دومین دیدارش از رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۲ تایلند، برابر تیم ژاپن به میدان رفته بود و با نتیجه سنگین ۶۶بر۳۴ امتیاز را برابر این تیم واگذار کرده بود. اولین بازی تیم‌ملی ایران نیز برابر تیم استرالیا رقم خورده بود که این بازی هم با اختلاف زیاد و ۶۱بر۳۰ به‌سود استرالیا به پایان رسید.

حضور پرتعداد مشهدی‌ها در تیم‌ملی

آخرین اردوی تیم‌ملی بسکتبال باویلچر بانوان کشورمان از ۱۴ اردیبهشت در دهکده نشاط، ولی عصر در تهران برگزار شد که هدایت آن را سرمربی مشهدی برعهده داشت. در این اردو همچون اردو‌های گذشته نیز هشت نماینده خراسان‌رضوی نیز شرکت کردند. مهری یوسف‌زاده به‌عنوان سرمربی مشهدی با همراهی مهدیه روحانی، ندا بلوچی، رقیه صالحی، مهسا سعادت، فتانه پورآت، طاهره اوژند و فاطمه مولایی در اردو حضور داشتند و حالا در ترکیب اصلی تیم نیز مشهدی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند.

حضور دوباره سرمربی مشهدی

دی ۱۴۰۰ با حکم رئیس فدراسیون، مربی مشهدی دوباره هدایت تیم‌ملی بسکتبال با‌ویلچر بانوان را بر‌عهده گرفت. او مأموریت حضور در بازی‌های آسیا و اقیانوسیه و پاراآسیایی چین را برعهده گرفت. آخرین‌باری که وی هدایت تیم‌ملی را برعهده داشت، به بازی‌های آسیایی و اقیانوسیه برمی‌گردد. اردیبهشت ۱۴۰۰ هم سرمربی تیم‌ملی جوانان شد، اما به‌دلیل اینکه تیم‌های شرکت‌کننده رده جوانان به حدنصاب نرسید، اعزام نشدند. او در پاراآسیایی جاکارتا در سال ۱۳۹۷ به‌عنوان مربی در کنار تیم‌ملی بانوان بود. برای اعزام به پاراآسیایی اینچئون هم در کنار تیم‌ملی به‌عنوان مربی حضور داشت، اما به‌دلایل شخصی خودش همراه با تیم سفر نکرد.

در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با‌ویلچر بانوان، حضور ۱۰نماینده از مشهد در این اردو توجهات را جلب کرد. مشهد یکی از قطب‌های برتر بسکتبال با‌ویلچر بانوان است و با پرورش چهره‌های جوان و کشف استعداد‌ها به جوان‌گرایی تیم‌ملی کمک زیادی کرده است. در رأس این اتفاق‌ها، مربی باتجربه مشهدی حضور دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->