عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد
سرخط خبرها

میزان افزایش شهریه مدارس به زودی مشخص می‌شود

  • کد خبر: ۱۱۰۰۴۴
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
میزان افزایش شهریه مدارس به زودی مشخص می‌شود
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی گفت: اوایل نیمه دوم خردادماه میزان افزایش شهریه مدارس غیردولتی مشخص می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد محمودزاده درباره شهریه مدارس و مراکز غیردولتی اظهار کرد: الگوی تعیین شهریه مدارس به آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ شده است و همچنین در این‌خصوص در فضای مجازی و به‌صورت حضوری نیز جلساتی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امسال تغییراتی در رویکرد تعیین شهریه ایجاد شده است، افزود: امسال ۳۵ درصد الگوی شهریه به اجرایی کردن اهداف سند تحول بنیادین، رویکرد‌های تربیتی و فرهنگی مدارس، آموزشی سایر حوزه‌ها و سهم مدارس در جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی است که این موضوعات را می‌توان مطالبه جدی سازمان دانست.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: آماده‌سازی و بسترسازی از پایه برای موضوعات عنوان شده در حال انجام است که اوایل نیمه دوم خردادماه این الگوی شهریه مشخص می‌شود.

محمودزاده یادآور شد: امسال الگوی شهریه به‌صورت درصدی اعلام نمی‌شود، هر مدرسه متناسب با الگوی شهریه و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی شهریه‌ای متفاوت دارد.

وی عنوان کرد: همچنین برای سال‌های آینده هم برنامه‌های خوبی مدنظر است که بحث شهریه سمت‌وسو جهت‌گیری مناسبی پیدا کند.

کیفیت‌بخشی در الگوی شهریه مدارس گنجانده شد

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی همچنین درباره افزایش شهریه مراکز غیردولتی گفت: الگوی شهریه مراکز غیردولتی به استان‌ها تفویض اختیار شده است، البته این الگو امسال نسبت به سال گذشته تغییراتی هم داشته است.

محمودزاده ادامه داد: موارد جدیدی مبنی بر کیفیت‌بخشی در الگو گنجانده شده که بر این اساس قرار نیست فقط با توجه به فضا، معلم، تجهیزات و امکانات بسنده کرد.

وی عنوان کرد: به دنبال این هستیم که آموزش در مراکز آموزشی مانند کلاس‌های کنکور و زبان با آیتم کیفیت‌بخشی دنبال شود. البته زمان افزایش شهریه مراکز غیردولتی بر اساس سال شمسی تعیین می‌شود.

مدارس و مراکز غیردولتی هرسال میزان درصدی مشخصی افزایش شهریه داشتند، این میزان درصد برای همه انواع مدارس و مراکز باتوجه‌به کیفیت و نوع فعالیت افزایش می‌یافت، اما امسال سازمان مدارس و مراکز غیردولتی قرار است که افزایش شهریه را به‌صورت درصدی اعلام نکند و برای هر مرکز به طور جداگانه بر اساس استاندار‌های موجود، شهریه متفاوتی را در نظر گیرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->