نگاهی بر شروه‌خوانی «ناخدا ستوده» در برنامه هلال + فیلم قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟
سرخط خبرها

سردار اشتری: هیچ راهی به‌جز ادامه راه شهدا نداریم

  • کد خبر: ۱۱۰۱۷۰
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
سردار اشتری: هیچ راهی به‌جز ادامه راه شهدا نداریم
فرمانده کل انتظامی کشور که در یادواره ۵۵۶ شهید فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی سخن می‌گفت، اظهار کرد: آرامش ما و پیشرفت‌ دانشمندان ما در عرصه‌های مختلف به برکت خون شهدای عزیز است. ما باید این راه نورانی را ادامه دهیم و هیچ راهی به‌جز راه و روش شهدا نداریم.

گروه فرهنگ | شهرآرانیوز؛ سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور، که در یادواره ۵۵۶ شهید فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی سخن می‌گفت، اظهار کرد: در زمانی زندگی می‌کنیم که دشمنان هجمه فرهنگی سنگینی بر مردم وارد کرده‌اند. اگر به‌یاد شهدا نباشیم و در مسیر آن‌ها قدم برنداریم، شاید نتوانیم با این هجمه‌ها مقابله کنیم.

وی در ادامه افزود: اینکه این همه سال انقلاب با همه توطئه‌ها برخورد کرده و بحران‌ها را پشت سر گذاشته، به برکت خون شهداست. امنیت مثال‌زدنی کشور، آرامش ما و پیشرفت‌ دانشمندان ما در عرصه‌های مختلف به برکت خون شهدای عزیز است. ما باید این راه نورانی را ادامه دهیم و هیچ راهی به‌جز راه و روش شهدا نداریم؛ چه شهید دفاع مقدس، چه شهید مدافع حرم و چه شهید امنیت.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: ما در کشور حدود ۱۴هزار شهید انتظامی داریم. باید با این شهدای عزیز پیمان ببندیم که راهشان را ادامه می‌دهیم و شرمنده پیمان آن‌ها و خانواده‌شان نمی‌شویم. 
همه از این دنیا می‌روند. خوشابه‌حال کسانی که با روی سفید و لباس خونین شهادت از این دنیا می‌روند. چیزی که خانواده شهدا را تسلی می‌دهد، این است که این عزیزان برای امنیت رفته‌اند. این افتخار بزرگی برای کشور ماست.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، فرماندهان عالی‌رتبه فراجا و مسئولان ارشد نظامی و انتظامی در مشهد مقدس برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->