اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تیراندازی به ۲ مامور پلیس در خیابان طالقانی تهران + جزئیات

  • کد خبر: ۱۱۰۳۴۱
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
تیراندازی به ۲ مامور پلیس در خیابان طالقانی تهران + جزئیات
ساعتی پیش در خیابان طالقانی تهران، تیراندازی مسلحانه صورت گرفته و ۲ مامور ناجا و یک فرد عبوری زخمی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز شنبه ۷ خرداد۲ تن از ماموران فراجا بودند روبروی بانک تجارت واقع در خیابان طالقانی تهران مورد حمله قرار گرفتند.

عوامل مسلح توسط نیرو‌های فراجا دستگیر شدند.

گفته می‌شود ۲ مأمور که از عوامل یگان ویژه فراجا بودند و یک عابر دچار مصدومیت شدند که یکی از مأموران وضعیت وخیمی دارد همچنین یک نفر از ضاربان دستگیر شده است.

بر اساس این گزارش در حال حاضر شرایط محل حادثه عادی است و منطقه تحت تدابیر امنیتی قرار دارد و از شهروندان خواسته شده تا از تردد و توقف در این منطقه عملیاتی خودداری کنند همچنین چند بازرس قضایی و انتظامی نیز در حال بررسی محل وقوع حادثه هستند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره حادثه خیابان طالقانی با صدور اطلاعیه‌ای توضیح داد و اعلام کرد در پی تجمع تعدادی از افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و شهروندان کرده است که در این حادثه ۲ نفر از مامورین پلیس پایتخت بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا و صورت مجروح و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند.

براساس اطلاعیه فراجا، متهم دستگیر و بازجویی از او در حال انجام است و در حال حاضر امنیت در خیابان طالقانی و مناطق اطراف برقرار و مورد خاصی وجود ندارد.

طبق این اطلاعیه، اطلاعات تکمیلی مجدد اعلام خواهد شد.

جزییات تیراندازی خیابان طالقانى|ضارب قاتل ٤ نفر در شهریار بود

سردار رحیمی، رییس پلیس تهران در این باره گفت: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان شهریار که در این حادثه چهار نفر کشته و ۲ نفر زخمی شده بودند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.
وی افزود: تحقیقات اولیه نشان دهنده این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که سال‌ها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته اند اقدام به این عمل مجرمانه کرده و از محل متواری می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری ضارب به قید فوریت در دستور کار پلیس قرار داده شد و مشخصات به واحد‌های گشتی و عملیاتی اعلام تا در صورت مشاهده فرد مذکور نسبت به دستگیری او اقدام لازم را به عمل آورند.
گفتنی است این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط مامورین حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت ماموران و شهروندان شلیک که در این حادثه دو نفر از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
لازم به ذکر است این فرد شرور و جانی که به سمت ماموران و شهروندان شلیک می‌نمود دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری کشف شد.
در تحقیقات اولیه از متهم که باغدار است انگیزه اقدام مجرمانه خود را اختلافات ملکی عنوان داشته است.  

ویدیویی از محل تیراندازی خیابان طالقانی تهران

تعداد بازدید : 1019

منبع: ایرنا | جام جم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->