قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

خرید جدید پرسپولیس محروم است؟ |ماجرای درگیری پورعلی گنجی و میرزابیگی

  • کد خبر: ۱۱۰۳۴۹
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
خرید جدید پرسپولیس محروم است؟ |ماجرای درگیری پورعلی گنجی و میرزابیگی
مرتضی پورعلی گنجی که به تازگی با پرسپولیس قرارداد منعقد کرده، درحالی به لیگ ایران بازگشته که قبل از ترک ایران برای حضور در لیگ چین با یک محرومیت انضباطی مواجه بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس در حالی با مرتضی پورعلی گنجی به توافق نهایی رسیده که این بازیکن ممکن است لیگ را با محرومیت آغاز کند. این بازیکن در بهمن ماه سال ۹۳ از تیم نفت به لیگ چین رفت. البته خرید جدید پرسپولیس قبل از رفتنش در بازی پیکان و نفت تهران اقدام به زدن کمک داور بازی کرد! پور‌علی‌گنجی در بازی پیکان و نفت که کم هم حاشیه نداشت با دست به سینه کمک داور بازی (علی میرزابیگی) زد. در آن بازی علی صفایی داور وسط بود و گزارشی به کمیته انضباطی فرستاد و در این گزارش اشاره‌ای به رفتار پورعلی‌گنجی داشت.  

کمیته انضباطی هم بر اساس گزارش داور بازی و فیلم دیدار نفت و پیکان این بازیکن را محروم کرد. نکته اینجا بود که مرتضی پورعلی‌گنجی قبل از اینکه دوران محرومیتش را در ایران پشت سر بگذارد به چین رفت و اینگونه بود که قسر در رفت! حالا، اما بعد از گذشت هشت سال از آن ماجرا یک بار دیگر این بازیکن قرار است به لیگ ایران آمده و برای پرسپولیس بازی کند؛ این در حالی است که آن محرومیت هنوز در رزومه پورعلی‌گنجی باقی مانده و این بازیکن با همان پرونده به کشور بازمی‌گردد.  
در سراسر دنیا لمس داور بین سه تا شش جلسه محرومیت دارد و در ماجرای آن روز پورعلی‌گنجی با دست به سینه میرزابیگی کوبید! با توجه به رفتار غیر اخلاقی که پورعلی‌گنجی با کمک داور بازی داشت این بازیکن باید محرومیت خود را پشت سر بگذارد یا خیر؟ این سؤالی است که باید از مسئولان کمیته انضباطی پرسید. چون در حکم پورعلی‌گنجی آمده بود محرومیت از بازی‌های داخلی. باید دید با بازگشت پورعلی‌گنجی به لیگ ایران، حسن‌زاده محرومیت داخلی این بازیکن را اعمال می‌کند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->