وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد
سرخط خبرها

ثبت نام ۶۷۴ داوطلب در حوزه انتخابیه خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۱۰۵۸
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
ثبت نام ۶۷۴ داوطلب در حوزه انتخابیه خراسان رضوی
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت:تا دیروز ۶۷۴ ثبت نام شده در حوزه انتخابیه استان داشته ایم.

زهرا اسکندریان- به گزارش شهرآرانیوز، حسن جعفری در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: در ۱۲ حوزه ثبت نامی استان تا کنون مشکلی نداشتیم و روند ثبت نام به خوبی در همه ستاد‌ها در حال انجام است.
وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری بر تحقق مشارکت‌های سیاسی تاکید ویژه شده است، افزود: در این راستا انتخابات مجلس و خبرگان رهبری دارای اهمیت خاصی است.
وی با اشاره به اینکه امروز آخرین روز ثبت نام است افزود:۶۷۴ نفر تا دیروز در حوزه انتخابیه استان ثبت نام شده داشتیم.
وی با بیان اینکه حوزه انتخابی مشهد در بین سایر حوزه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: حجم ورودی و ثبت نام در این حوزه بالاست.
جعفری با بیان اینکه در ثبت نام مجلس امسال اطلاع رسانی از روند و تعداد ثبت نام شدگان را در پایان هر روز در برنامه قرار دادیم، افزود: موضوع تمدید ثبت نام در دست قانون است. قانون تا ساعت ۱۸ امروز است اگر بخواهد تمدید شود باید وزرات کشور ابلاغ کند که تا الان چنین موضوعی ابلاغ نشده است.
وی در پاسخ به این سوال که روند ثبت نام کدام حزب پررنگ‌تر است، ادامه داد: در حوزه نمایندگان ۲۴ نفر از نمایندگان ادواری رو جزو ثبت نام شدگان داشتیم که ۱۱ نفرجزو نمایندگان فعلی هستند و مابقی داوطلبانی بودند که در دوره‌های قبل نماینده بودند.
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: ۲۳ درصد افرد ثبت نام شده تا دیشب دارای سابقه داوطلبی و ۷۷ درصد فاقد سابقه داوطلبی بوده اند.
جعفری در مورد الکترونیکی شدن انتخابات در آینده نیز خاطر نشان ساخت: اگر تصمیم بر الکترونیکی شدن انتخابات باشد ما در استان آمادگی اجرایی داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->