تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در خردادماه ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۱۰۶۳۳
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
  • ۱۳۴
آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در خردادماه ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود؟
تا پایان هفته جاری، خرداد ۱۴۰۱ به نیمه خود می‌رسد. چنانچه در هفته‌های پیشرو تکلیف افزایش حقوق کارگران بازنشسته در هیات دولت روشن نشود، به احتمال قوی بازنشستگان تامین اجتماعی در پایان خرداد نیز به صورت علی‌الحساب مستمری می‌گیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، همچنان از افزایش حقوق تامین اجتماعی خبری نیست، خرداد ۱۴۰۱ کم کم به نیمه نزدیک می‌شود، اما هنوز هیات دولت از تصویب افزایش حقوق کارگران بازنشسته خودداری می‌کند.

علی دهقان‌کیا، مسئول نهاد صنفی بازنشستگان استان تهران دلیل این تاخیر را مخالفت سازمان برنامه بودجه با مصوبه هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی می‌داند.

وی در این باره می‌گوید: در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، مستمری سال جدید براساس مصوبه شورای عالی کار افزایش یافت. یعنی درآمد حداقل‌بگیران ۵۷ درصد و درآمد سایر سطوح‌بگیران ۳۸ درصد زیاد شد.

مسئول نهاد صنفی کارگران بازنشسته استان تهران ادامه داد: طبق تشریفات قانونی، اعمال این افزایش نیازمند مصوبه هیات دولت است. در هیات دولت سازمان برنامه از مخالفان افزایش دستمزد‌های سال ۱۴۰۱ است. در نتیجه مانع افزایش حقوق کارگران بازنشسته می‌شود.

دهقان‌کیا از مصوبه دیگر هیات دولت در خصوص افزایش ۱۰ درصدی دستمزد کارگران شاغل در بخش دولتی به عنوان شاهد ادعای خود یاد کرد و در ادامه افزود: همین نگاه تا به امروز، مانع افزایش حقوق کارگران بازنشسته شده است.

مخالفت با مصوبه شورای عالی کار

مخالفت با افزایش ۳۸ تا ۵۷ درصدی دستمزد سال ۱۴۰۱ کارگران اتفاقی جدید است. در صف این مخالفان از اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی بخش خصوصی تا برخی از وزرا و اعضای هیات دولت تا اعضای کمیسون اقتصادی مجلس قرار دارند.

به صورت مشخص، ماه قبل رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از لزوم بازنگری و کاهش مزد سال ۱۴۰۱ سخن گفت. این اظهارات با واکنش منفی دولت مواجه شد، اما در عمل کارگران بخش دولتی با یک مصوبه هیات دولت از شمول این افزایش مستثنی شدند.

افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران اعمال نشد؟

در روز‌های اخیر موجی از مراجعه کارگران به دیوان عدالت اداری برای اقامه دعوی علیه مصوبه مورد اشاره هیات دولت به راه افتاده است.

همه این اتفاقات در حالی است که هنوز وضعیت افزایش حقوق کارگران بازنشسته نامعلوم است. هیات دولت همچنان از بررسی پیشنهاد هیات امنای سازمان تامین اجتماعی برای افزایش مستمری سال ۱۴۰۱ خودداری می‌کند.

کارگران بازنشسته علی‌الحساب مستمری می‌گیرند؟

تداوم این اتفاق در دو هفته پیشرو به معنای آن است که برای سومین بار در سال ۱۴۰۱، بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت علی‌الحساب و به نرخ سال قبل مستمری بگیرند.

دهقان‌کیا در این‌باره می‌گوید: البته به تازگی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در بحث مستمری تامین اجتماعی مقابل سازمان برنامه و بودجه ایستاد و خواستار تصویب هرچه سریع‌تر پیشنهاد هیات‌مدیره توسط دولت شد.

وی ادامه می‌دهد: البته معلوم نیست که در مواضع قبلی رئیس کمیسیون اقتصادی راجع به افزایش دستمزد کارگران شاغل تغییری ایجاد شده باشد.

این فعال صنفی کارگران بازنشسته می‌افزاید: فارغ از همه این مباحث، خود وزارت اقتصاد تورم ۴۸ درصدی در سال گذشته را تایید کرد.

وی می‌گوید: در چنین شرایطی کارگران شاغل و بازنشسته چطور می‌توانند با ۱۰ درصد افزایش حقوق زندگی کنند؟ همین حالا موج جدیدی از تورم را در زندگی روزانه مشاهده می‌کنیم. آیا دولت تضمین می‌دهد که در نتیجه تحولات اخیر اقتصادی از کیفیت زندگی خانوار‌های کارگری چیزی کم نشود؟

منبع: تجارت نیوز


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
آقای صادقی خسته شدیم دو ماه است که پولهایمان دردست کاظمی و رییسی ووزرایش به ناحق گروگان گرفته شده آنان غمخوار ما نیستند وکمر به دشمنی بپانزده ملیون نفر بسته آمد واینطور که نشان میدهد حاضر نیستند به حقوق ما احترام بگذارند چه باید بکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
2
20
خدا .کیلی به شعور بازنشسته ها توهین اشکاراست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
اگر قرار هست ده درصد به حقوق بازنشسته اضافه کنند پس چرا هفتاد درصد به مبلغ بیمه پروازها اضافه شده بند خودم بیمه پرداخت میکنم مشاغل آزاد سال قبل چهارصد هفتاد پرداخت میکردم ولی امسال هفتصد هفتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
اگر قرار ده درصد به حقوق بازنشسته اضافه بشه پس چرا هفتاد درصد به بیمه ها اضافه شده من خودم بیمه مشاغل آزاد سال قبل ۴۷۰ میرفتم ولی امسال ۷۷۰ واریز میکنم یک بام دوهوا نمیشه پس ده درصد هم به بیمه اضافه بشه چر هفتاد درصد اضافه شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
3
آقای دهقان کیا متاسفانه شماها هم فقط حرف بازنشسته را میزنید باید قاطع باشید از مقام معظم رهبری درخواست حقوق به حق را بخواهید حالا که دولت بی قانونی میکند شماها هم به بالاترین مقام مراجعه کنید دولت شکم سیر درد بازنشسته را نخواهد دانست باید بازور حق را از حلقوم این از خدا بیخبران بیرون کشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
2
اگر حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برابر قانون مجلس که به تأیید نمایندگان مورد بیمهریه وفراقانونی برنامه بودجه و دولت رییسی قرار گرفت بدانید در کشور قانونی وجود ندارد هرکاری دلمان خواست میتوانیم مثل دولت و برنامه بو جه رییسی انجام دهیم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
خودشون وخانوادهاشون مشکل مالی ندارن که به فکر ما مردم باشن
البته خوب بهمون بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
ما که از نظر دادن دیگه خسته شدیم والله سفره های ما دیگه فقط نون خالی مونده که اونم یواش یواش داره کارتی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
1
3
دولت بی لیاقت ما.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
1
3
خداازتون نگذره
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
1
1
دولت هر بار حقوق کارمندان خود را به نحوی افزایش میدهد و همچنین مزایای بیشتری نسبت به ما دارند یک بازنشسته دولت نشان دهید که از خود خانه نداشته باشد ویا خودرو شخصی نداشته باشد .آنقدر مزایای بالایی دارند که اگر ده درصد هم اضافه کنند حقوقشان را با مزایایشان دوبرابر من حقوق دارند
ناشناش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
به آقای مخبر و رئیس برنامه بودجه بگین شماها به میلیارد تومن پول نمیگین ولی ما باید صفر های میلیارد تومنو بشماریم تازه میپرسیم چنتا صفر داره آقا ما محتاج چند میلیون تومنیم شما سیرید ماگرسنه ایم زن و بچه هامون نگاه شون بدستهای ماست ما از شما کمک نمیخایم جلوی حق مونو نبندین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
5
اصلا چه ربطی به سا زمان برنامه وبودجه داره؟ کسی نیست جواب این سوال بده
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
من اجاره نشین هستم امسال خونه من شده صد با چار میلیون چه جور با این حفوق میتونم اجاره بدم بخاطر خدا یه کاری بکنید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
برای اینکه سرمایه تامین اجتماعی در اختیار دولت است و دولت فقط دست بگیر دارد و نمی خواهد بدهی های خود به سازمان را عودت دهد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
3
دولت بیش از اینکه مجری قانون باشد ناقض قانون هست و مجلس چرا پیگیری نمی‌کند حقوق ما شده اما و اگر به چه کسی از دست این دولت باید شکایت کرد
رمضان محبی.
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
3
سلام،عجب بدهکارپرروئی دارداین تامین اجتماعی مثل اینکه جای بدهکاروطلبکارعوض شده،گواینکه تامین اجتماعی به دولت بدهکاراست.
آقای دولت بدهکاربزرگ این قدرعرض اندام نکن حقوق تامین اجتماعی راتادیه نماوبیش ازاین زورنگو
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
3
هیات دولت لطفا هرچه زودتر مصوبه مربوط به حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رو امضا کنید که دیگر کاسه صبرمان لبریز شده وانقدر قرض کردیم که دیگر روی قرض گرفتن نداریم همه انتظار بیشتری از دولت سیزدهم داریم ودر وضعیت خوبی زندگی نمی کنیم به داد این مردم زحمتکش وسالخورده برسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
2
سلام من یک بازنشسته نشته تامین اجتماعی هستم که بچه بخاطر شیمی درمانی و هزینه درمانی آن به یک آمپول ماهانه سی تا چهل شش میلیون هزینه دارد با در نظر گرفتن بقیه امورات زندگی باعث شده تمام هستی خویش را جهت هزینه کرد بفروش بگذرم در سومین ماه ۴۰۱ دولت محترم از تصویب افزایش سر باز می‌زند آیا این انصاف است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
3
ببخشید کدام دولت مگر کشور ما دولت دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
2
شمام نظرات مردموجراحی و بعد نمایش میدین? لدفن بیطرفانه و بدون غرض ورزی همه تظراتومنعکس کنید
بهرام آزاذی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
سلام ،آقایان سازمان برنامه و بودجه که به دنبال فتنه و شکاف بین رییس جمهور و بازنشستگان هستید،پیشنهاد میگردد،همه سازو کارتان را بکار ببندید تا به وظایف قانونی تان عمل کرده و اون بدهی ۴۵۰ هزار میلیاردی به سازمان تامین اجتماعی را پیگیری کنید و بیش از این خودتان را در پیشگاه ریاست محترم جمهور شیرین نکنید.میخواهید ریاست محترم جمهور بگوید،عجب آدمهای صرفه جویی را گذاشتم در پستهای برنامه و بودجه.رییس جمهور خود واقف هستند که این پافشاری بی دلیل و بدون متطق شما باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی جامعه ی بازنشستگی خواهد شد.شما میخواهید بازنشستگان را وادار کتید که بر علیه رییس جمهورشان به کمیسیون اصل۹۰ مجلس و دیوان عدالت اداری شکایت کنند.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
این انقلاب و جنگ تحمیلی بدست همین پیرمردها که الان شدن بازنشستگان به پیروزی رسید ولی حالا کسانی پیدا شدن که با ندانمکاریهاشون می‌خواهند نسل اول انقلاب را در مقابل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی قرار دهند دلسوزان نظام آگاه باشید
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
به نظر دولت آقای رئیسی بسیار تمایل به راضی نگه داشتن سرمایه داران و صاحبان کارخانه ها دارد با گران کردن چندین برابر مایحتاج عمومی مردم به اسم جراحی اقتصادی که صدالبته این مشکلات اقتصادی راهم خود این جراحان بوجودآورده اند نه مردمی که باید هزینه این سو مدیریت ها بپردازندحالاهم بجای عمل به قانون و پرداخت بدهی های خود به سازمان درکار دخالت می کنند که اصلا ارتباطی به دولت ندارد وفقط صرف احترام امضای دولت لازم است و بس و اینجا هم به فکر جیب و رضایت کارخانه داران می باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
توده بازنشسته های تامین اجتماعی انقلابیون ۵۷ وجنگ رفته اند مثل خودم ولی ماهاحقمان هست به شدیدترین وجه تنبیه بشیم تادرس عبرتی برای ایندگان باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
آقای مسولیت ایا با حقوق ۴۰۰۰۰۰۰ تومان می توانید خرج زندگی بدهید این ۴۰۰۰۰۰۰ فقط کرایه تاکسی بچه های شماست از خدا بترسید اگر ایمان به خدا دارید حق باز نشستها پایمال نکنید هرروز تورم بیداد مکند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
3
از سازمان برنامه بودجه ووزیران نماینده بازار. کارو سرمایداران عیر ازچنین انتظاری نیست چون تخم نفاق در وجودشون وبرای بیقرار کردن وصدمه زدن به دولت انقلابی در طرحی نو هستند وان تحریک کارگران به خیابان است اینو اقای ریسی باید بهتر بفهمه کهووووووووو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
خدایا ما را از دست این دولت نجات بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
2
بازنشستگان بعدازسی سال خدمت صادقانه نباید دغدغه معیشت زندگی را داشته باشند.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
2
عمدا تصویب نمیکنن وگرنه کار خاصی نمیخوان انجام بدن خدا لعنتشون کنه کلا دولت با تامین اجتماعی مشکل داره وگرنه مال کشوری لشکری از همون فروردین پرداخت شد و فیش حقوقی جدید صادر شد
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
اخه دولت نیازی نداره. که بخواد به فکر بازنشستگان باشه. مگر میفهمن مردم چی میخورن چکار میکنن
ملکزاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
1
2
دولت تصمیم گرفته فقر راریشه کن کنه تازه فهمیدیم منظورش چیه .با عدم تصویب افزایش حقوق ما بازنشسته های تامین اجتماعی منظورش فقیر کشی است نه ریشه کنی.اصلا توجهی به ما قشر فقیر و با آبرو نداره.واقعا شرم آوره دولتی شعارش رفع فقره با این همه گرونی که خودش باعث شده داره سفره ماباز نشستگان راکوچک وکوچک میکنه بابا آیا خودتون میتونید با ماهی چهارمیلیون حقوق درماه زندگی کنید بخدا قسم نمی تونید حضرت عباسی اینقدر مارا عذاب ندید الهی که خدا از تقصیرات شما بگذره و........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
بالاخره باید یکی پیدا بشه این دولته ازچشم مردم بندازه وایجاد نارضایتی عمومی بکنه از قدیم گفتند از ماست که برماست
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
با این رفتار دولت، کاملاً یقین حاصل میشود که فقر مردم، خواست و اراده دولت ها و نظام است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
خواستم به مسئولین دولت بفرمائید نزدیک به سه ماه از سال جدید میگذرد و ما بازنشستگان هنوز با حقوق سال قبل و با این گرانی سر سام‌‌ آوری که دولت برایمان رقم زده است داریم بسر میکنیم و هروز بیشتر از قبل شرمنده خانواده هایمان میشویم. حقوق را میگویند ۱۰ درصد اضافه شود وتمام اجناس را خود دولت از ۲۵ درصد الی ۴۰۰ درصد و حتی بیشتر گران نموده است، این یعنی چی؟ فقر را میخواهید از بین ببرید یا فقرا را؟؟!!
خواهشاً هرچه زودتر مصوبه شورای عالی کار و سازمان تامین اجتماعی را درخصوص اضافه حقوق ما بازنشستگان، تصویب و اعمال نمائید. باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
فقط میتونم بگم خداازتون نگذره
امیدوارم که خداحق ماروازتون بگیره
انگارارث و میراث پدرتونه
ناشناس
United States of America
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
چرا رییس جمهوری پاسخ گو نیست
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
صدرحمت به روحانی
محمدرضا اززاهدان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
خودآقایون که حقوقهای آنچنانی دریافت میکنن حتماً مبلغ 57و38 درصد برای یک بازنشسته مادر مرده زیاداست خودشون اگر بامبلغ 4الی5میلیون میتونن زندگیشونو بچرخونن ماهیچ اعتراضی نداریم با3ملیون زندگی میکنیم
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
خدا ازتون نگذره که بازنشسته هارو به گدایی انداختید گور به گور بشید همتون
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
اگرصندوق تامین اجتماعی متعلق به کارگران وبازنشسته هاست وموجودی داره هیات دولت وسازمان برنامه بودجه چکاردارند روسای بالادستی ازتورم چند صددرصدی مگرخبرندارند؟تاکارکردیم هرماه پول بیمه راریختیم به حساب حالا که موقع برداشته حق نداریم پس آقایان بالا دستی یکباره حکم کنندبازنشسته هابروندوبمیرند
رحمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
سلام لطفاً خودتان را جای بازنشستگان تامین اجتماعی بگذارید ببینید بااین وضع گرانی میتوانید زندگیتان را بچرخانید ظلم نکنید تورو جان هرکسی رو دوست دارید ظلم نکنید زودتر افزایش بازنشستگان روبزنید تا از استرس دربیایند بالاخره چوب خدا صدا نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
الهی خدا جواب دهد و بس. مارا روانی کردید
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
بر پدر و مادر شون لعنت که اینطور بازنشسته بدبخت را اذیت و آزار ندهند
مخمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
خجالت خوب چیزیه که شما ندارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
دولت دلسوز نیست وحتی اگر هرکسی درراس قرار بگیره کارگر و‌آدمهای ضعیف را زیر پالح میکند برای همین توی ۴۰ سال فقیر وحتی قدرت خرید نان را از کارگر گرفتن وبعنوان برده ازما بازنشسته ها استفاده میکنند.
مستمری بگیر تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
مگر برای دولت و دولتمردان مردم مهم هستند؟؟؟؟؟
علی رضا فیضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
با سلام دولت وشخص آقای میرکاظمی رایس سازمان برنامه‌وب وجه خودش می‌تواند باحداقل‌حقوق وبیماری‌و نقص عضو و داشتن دو دانشجو هر‌کدام‌دریک‌استان‌‌زندگی کند‌یا‌اینکه‌فرزندانش‌مثل‌دیگر‌اقا زاده ها‌درانگلیس فرانسه ‌آمریکا تحصیل وخوش‌گذرانی می کنند‌‌‌ودر‌‌کل‌حقوق‌قشر کارگر اصلا ربطی به سازمان برنامه وبوجه ندارد‌آقا این پس اندازی ‌است که‌برده‌گان (کارگران)در طی سی سال برده‌‌گی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
مگه از جیب هفت جد ابادتون دارین میدین الاهی همتون نون شب نداشته باشید امین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
مگه از جیب هفت جد ابادتون دارین میدین الاهی همتون نون شب نداشته باشید امین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
نمیدونم هدف دولت چیه ؟آیا دوست داره مردم ازگشنگی سرازیر بشن به خیابان‌ها. همینجوری میخوان مردم رو خفه کنن ؟همه قیمت‌ها تعییر کرده آیا باید بازنشسته
همان حقوق قبلی رو بگیره دولت از تامین اجتمایی میگیره حقوق به کارمندهای دولتی میده ولی تامین اجتمایی حق نداره حقوق بازنشستگان را بالا ببره .اینجوری یه یه ضربه بزرگی به سازمان تامین اجتمایی میزنه هیچکس دیگه دوست ندارن بیمه پرداخت کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
خدامادردمونابه کی بگیم هرسال که میگذره ازاون سال برامابدتره گرانی بیکاری جوانانمون غم ماتم فراگیر
فرهنگ سلطانی
Sweden
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
1
0
بار دیگر از هیبت دولت میخواهم هرچه زودتر افزایش حقوق بازنشستگان را تصویب کنند بیش از این چشم انتظار نباشند .چون اشخاص باز نشسته زحمات زیادی کشیده اند با این قلب رئوف حیف نیست قلبمون را نشکنید
دادنشور
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
سلام بازنشستگان ومستمری بگیران اگر نیازدارن لاقل یک همه باهم بریزن توخیابانها اگرهمه نه یک درصد میان بیرون وبقیه قایم میشن وحرف میزنن فقط
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
کسانی با این افزایش حقوق مخالفند و آنرا تورم زا میدانند که خود حقوق های کُپُل و نجومی دریافت میکنند اما حقوق خود را تورم زا نمیدانند و این در حالیست که بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی که کم درآمدترین قشر جامعه هستند حقوق خود را از تأمین اجتماعی دریافت میکنند نه از دولت که سه ماه است که تصویب نمیکند و بدهکارترین به تأمین اجتماعی ست که با عدم پرداخت بدهی خود بهانه به تأمین اجتماعی برای عدم اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان داده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
چرا اینقد مردم اذیت می کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
خداوکیلی چراازحقوق نجومی خودشون که سرسام آوره چیزی نمیگن بعدازحقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که حق خودشونه اینقدربازنشستگان رواذیت میکنن خجالتی هم خوب چیزیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
با سلام طبق نظر مسئولین و قانون حاکم بر تامین اجتماعی، افزایش حقوق می تواند بدون تصویب هیات دولت هم اجرایی شود. و ارجاع آن به هیئت دولت نوعی احترام به ایشان است. حال که احترام پذیر نیستند بهتر است تامین اجتماعی به قانون حاکم عمل نموده نسبت به افزایش حقوق طبق مصوبه هیات امنا اقدام نماید.
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
وقتی دولت افزایش ارزاق را ۱۰۰ درصد افزایش می دهد نمی دانم چطور بیافزاید حقوق بازنشستگان مخالفت می‌کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
ازاین نماینده گان گدازاده انتظار افزایش حقوق را نداشته باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
ما خسته شدیم از بس که مُدام واسمون پیام میاد از تامین اجتماعی و نظرات دولت و غیره..ول کنین دیگه.اگه قراره اضافه نشه تکلیفمون را مشخص کنین و این ماه و اون ماه نکنین و ملت را بازیچه دست خود نفرمایید..ما میمانیم و لقمه بخور و نمیرمان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
علی لعنت الله علی القوم الظالمین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
دیگرآب.ازسرما.مستمری.بگیرن.گذشته.دیگه.کاردبه.استخوان.رسید.خدا.آقبت.این.کارخیرکند.دیگه.مردن.مااززنده.ماندن.بهتر
بی کس و کار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
1
واقعا تا کنون سود بانکی حقوق کارگران به حساب کدامیک از شماها واریز شده . آخه دولت که کارگر و بی پارتی را به گروه کشوری اضافه نمی کرد حالا هم از سود پولشون داره استفاده میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
0
واقعا این دولت شرم نمی کنه از ظالمی به قشر زحمت کش اخر چی داری بگین آقای یبار اومدی به تک رسانه یی بگی چرا اضافات این قشر درمونده رو ب چه علت نمی دی یا
ناشناس
Turkey
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
1
شکایت به دیوان عدالت اداری و قوه قضاییه در راستای عدم انجام قوانین و برهم زدن نظم جامعه و نظام توسط دولت باید صورت گیرد.
ناشناس
Netherlands
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
1
بازنشستگان بخاطر عدم سوء استفاده ضد انقلاب در وضعیت فعلی تمایل زیادی به تظاهرات و حضور در خیابان و طلب حق خود به این نحو نیستن.اما از قرار دولت آقای رییسی از همان دولتهای نه تنها کم نداشته بلکه در بی‌عدالتی و حقکشی سر آمد اونها هستش!!!!!بگمانم که ما بازهم گول خوردیم...
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
اونایی که مخالفن یه نگاهی به فیش حقوقی خودشون بندازن ...مگه ما مستمری بگیران برده ایم
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
تحمل میکنیم ، یعنی مجبوریم تحمل کنیم تا ببینم خدا چی میخواد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
همین آقایان با تصمیمات غلط و بدون پشتوانه باعث بروز تورم صد ودویست درصد کالا ها شدن وحالا با این مخالفت دقیقا زندگی دوازده میلیون انسان رو مختل می‌کنند.حقوق ما مال شما فقط اگر راست میگین یک ماه باهاش زندگی تان را اداره کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
همین سایت هم نظرات بازنشسته هارومنتشر نمیکنه وسانسور میکنه بارها نظر بنده ام منتشر نشد،حقیقت تلخه مگه نه؟یادضرب المثل معروفی افتادم که میگه:
هرچه به گنددنمکش میزنند وای به روزی که به گنددنمک
این دقیقا حکایت نشریات وسایتهای غیر مردمی کشور ماست
البته میدونم اینم منتشر نمیشه ولی حداقل مسئول سایت اینو میخونه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
چراکه گران اذیت میکنید بنده ۶۰سال شده‌بود رفتم ذنبال بازنشستگی پرونده پیدا نبود انقدررفتم خسته شدمدیگر نرفتم ۲تا۵شش سال بعدبا۱۰سال سابقه ۱۲۵۰۰۰۰هزارتومان حقوق می گیرم یارانه ام دهک ۱۰ زدن این شد برایم زندگی با ۴سر عائله توبگو توباگو نه توباگو من چه کار کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
خدایی کم آوردیم و خسته بس کنید مستمری بگیر هستم تا ۲۰ خرداد پرداخت کنید خسته تیم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
مگر از جیب پدرشان میخواهند بدن که تایئد نمیکنند خدایا هرمسئولی که برای کار مردم مخالفت میکنند لعنتش بعدشن از صحفه روزگار برشان دار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
بابا دیگه بدین این اضافه حقوقا را هی این ماه اون ماه نکنید خدا ازتون نمیگذره مگه چقدره بسه دیگه اینقدر سود پولا مردم را خوردین خدا تقاص میگیره بدین برد دیگه
نادر ثنایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
1
به دولت توصیه میکنم زودتر تصمیم خود را بگیرد ...والا صبر ما هم اندازه دارد..همه اقلام زندگی را به اندازه کافی گران کرده اید..فقط حقوق ما باقیمانده که خسته امان کرده اید....تا الان هم صبوری کرده ایم و هم بهانه دست دشمن نداده ایم...شما گناه کار هستید نه ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
بعداز اینهمه انتظار بجز افترا وناسزا چی میخواهید بشنوید نکنه میخواهید بازنشسته ها همگی یکصدا ازشماتشکر کنن ...ی کمی از اون بیت المال را که میدزدید به بازنشسته ها هم بدهید جای دوری نمیره اونوقت بازنشسته ها هم شما را دعا میکنن
خوش نظر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
خداکند
خوش نظر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
خداکند این داس
خوش نظر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
خدا کند داستان این مشکل م
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
1
خدا رئیس برنامه بوجه خیر نبینه
سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
1
0
ظلم ظالم رابه خداواگذار میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
1
یعنی توی این همه آدم وهیات دولت یک نفرپیدا نمیشه که علت اینکه افزایش حقوق های نا که صندوقش به خودبازنشستگان تامین اجتماعی اختصاص دارد یه جواب بدهد که علت این مخالفتها چیه؟ آقای سبد محرومان که ما را از همه چیز داه محروم میکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
کسانی که با افزایش مخالفند اگه بررسی کنین حتما تولیدی دارند و یا جایی کارگر مشغول بکار دارند و از افزایش حقوق کارگران خودشان می ترسند حتما همینطوره
منتظرالحق
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
هر روز به یک بهانه ایی از ویرگول بخت برگشته بی زبان شروع شد به هییت مدیر تامین اجتماعی بعد بهانه مخالفت رییس کمیسیون اقتصادی مجلس وپس از ان هییت دولت وحالا دیگه سازمان برنامه وبودجه از کجا پیدا شد خدا می داند لابد در نوبت بعدی به عمه اقایان دست اندر کار می رسد که شب قبل بد بهاش تا شد خجالت بکشید چقدر دروغ تا کی نامردی در حق بب پناه ترین قشر جامعه که دستش ازهمه جا کوتاه است.
شریف زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
با سلام مگر تامین کننده حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه است. که مخالف است. شکم این آقایان سیر است و از وضع ضعفا بی خبرند که صورت خود را پیش نوه و نتیجه با سیلی سرخ نگه می دارند. امید وارم آدم های حسود خودشان روزی گرفتار این تناقض رفتاری خود باشند.
حیدریزاده مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
بله اگر دولت قانونی و منطقی و عقلانی در نظر بگیرد باید افزایش حقوق مستمری دوازده سیزده میلیون نفر که کمرشان زیر بار کوهی گرانی و بدبختی خم شد تصویب و پرداخت میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
توراخدابه فریادبازنشستگان تامین اجتماعی برسیدهمه چی گران هست مسئولین به فکرباشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
قیمت‌ها 2 تا 3 برابر شده حالا دولت دلسوز مردم!!!! حق معوق که از سالها قبل باید شامل حالمو بازنشسته بینوا می‌شده را نمیده، یدفعه بگو کاسه گدایی بگیر سر چهارراه بشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
همه ارکان دولت در افزایش های کمر شکن نیازمندیها بموقع و قاطع عمل نمودند حالا معلوم نیست به پول صندوقی که مالک ان بازنشسته ها هستند و خودشان تصمیم گرفتند چرا تعلل میکند؟
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
روغن نباتی را چهار صد در صد افزایش دادید سایر اقلام زندگی هم در مدت هشت ماه دویست درصد افزایش دادید ما که مستمری بگیران توان خرید اقلام بهداشتی پوشاک وبه دکتر رفتن هم نداریم خورد و خوراک را هم نصف کردیم .آقای رئیسی شما واعضاء دولتان چگونه انسانی هستید.نمی خواهد از اقتصاد صحبت کنید در جامعه راه خودش را می رود فقط از انسانیت خودتان در مقابل خدمت به ملت صحبت کنید
د. پ
United States of America
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
حتما موقع رأی گرفتن تعیین تکلیف می‌شود چون دولت آقایان نیاز به رأی دارند فقط باید تا آن موقع از گرسنگی نمیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
الهی نفرین 40 ملیون گرسنه یکیش بگیره به اونایکه مانع افزایش ملک پدریشون صاحب شدن امیدارم اشک چشماشون دربیاد ای خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
خدایا چون دوست دشمن است شکایت کجابرم،خودشان قانون نوشته اند وخودشان قانون دورمیزنند،مااز این قانون گریزی فقط به توشکایت میکنیم خدای من چون غیرازتوپناهی نداریم،خدایا حق مابازنشستگان رابگیر
رحمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
بعد از ۲۷سال کار در یک شرکت ساختمانی الان دیگه بچه ها بزرگ شدن باید ازدواج کنند .تازه دنبال شغل دوم هستیم که خرج خانواده رو چجوری تامین کنیم .واقعا انصاف نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
1
دم مسئولین بی لیاقت تامین اجتماعی گرم مگه بیمه شدگان از جیب دولت بیمه پرداخت کردند که حالا هیئت وزیران باید برای حقوقشان نظر بدهند
مظلوم ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
از ماست که بر ماست....تورم وحشتناک سالیانه واافزایش حقوق ظالمانه دولت ....خدا از شون نگذره که فشار اقتصادی به خانواده ها تحمیل میکنند وبعد میگن تحریم ها هیچ اثری بر زندگی مردم نداشت ...چون خودشون با اموال و دارایی هاشون ککشان هم نگزیده بقول مثل معروف سیر از دل گرسنه چه خبر دارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
خدا ازتون نگذره من مستاجرم با سه میلیون وهفصد من چیکار کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
هرکه مانع حقوقها میشه خدا اشکش در بیاد خیلی آه و ناله میکنن مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
چند رئس گوساله جمع شدن دور هم به اسم دولت چه انتظاری باید ازاینها باید داشت که درد بازنشسته رادرک کنند
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
خدا به داد مردم برس مخصوصا این بازنشسته ها ...خداوند به حق علی و اولاد علی براتون نسازه حق این مظلوم ها رو خوردین خب حقشون رو بدین چیز زیادی نمیخان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
هرچه آیدسال نوگوئیم دریغ ازپارسال.
رودلف آرزو
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
با سلام
فقط بعرض میرسانم دیروز از بقالی دو عدد کره ۵۰ گرمی یک قوطی پنیر و دو بسته نان جو خریدم و بابت این اقلام ۳۷۷ هزار تومان پول دادم. این فقط یکروز و یکمرتبه میباشد. خرج ماهیانه!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
چرا دولت محترم به فکر مستمر بگیران تامین اجتماعی نیستید چرا به امام حسین (ع) قسم میدهم فکری به حال معلولان از کار افتاده تامین اجتماعی بردارید. چیزی به نیمه نخست سال ۱۴۰۱ نمانده هست.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
سلام ویرگول تمام شد حالا برنامه بوجه وفردا محیط زیست این توهین به شعور مردمه نکنین پشیمانی داره
امیرتیموری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
افزایش 38درصد برای میانگین بگیران و حداکثر بگیران کاملا نا عادلانه است درصد افزایش میانگین بگیران باید بیشتر باشه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
به خدا واگذار کردیم شمارو پس چرا اینقدر تورم همه چی شد ما از کجا بیاریم گدایی کنیم واقعا باید بیاییم درب خانه ۶ای مسولیین گدایی یکسال گوشت نخرییدم مریض شدم فقط کمبود ویتامیین بچه هام ریزش مو گرفتن انصاف نیست
عزیزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
این دولت برای هیچ کاری پشم به کلاه نداره وهیچ کاری را درست انجام نمی ده ،حالا به بازنشستگان سازمان که رسیده میخاد خودی نشون بده یکی نیست به این دولت بگه قسم حضرت عباستون را قبول کنیم یا دم خروس را ،با این همه گرونی درهمه الزامات زندگی فقط حقوق بازنشسته ها باید بدون تغییر بماند ،خوبست که خجالت بکشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
خودشون. ک. حقوقاشون بالاس. وزندگیشون ب. طورعالی. میزردودغدغه. ندارندفکرکارگربدبخت. ونمکنن. ک. شب سرسفرع جلوبچه هاش. شرمنده نباشه ب اینافکرپمیکنن. اصلن. کارگرباییدبمیره. خداجای حقه خداباعث. وبانیشوخیرنده
سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
آقای رییسی اومدن که حامیه طبقه ضعیف باشن اولین مارولگدمال کردن خیلی پشیمونم از رای خودم به رئیسی اشتباه کردم غلط کردم
سید جلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
بی توجهی به لایحه افزایش حقوق بی توجهی وتوهین به قانون و وزیر وتمام دست اندر کاران می باشد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
اطلاع دارم حقوق کارمندان شرکت های وابسته به تامین اجتماعی افزایش ۵۵ درصدی داشته و حداقل پایه ۱۵،۱۶ میلیون هست

با مزایا و عیدی کارگری!
و دیگر مزایای کارمندی!
چرا برای بازنشستگان عیدی کارمندی! افزایش حقوق کم و مزایای داغون در نظر میگیرند؟!
تو اون سازمان تامین اجتماعی چه خبره؟! مدیران بی کفایت برای خودشون فکر تاثیر تورم در افزایش حقوق نیستند فقط برای بازنشستگان نگران اثرات تورم میشن؟! چه زشت
بالاخره پرسنل خودش کارگر حساب میشن یا کارگر؟
مستمری بگیر چطور؟!؟
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
کسانی که مانع تراشی می کنند اینها تمام اجناسشون را آشناشون براشون میاره وهیچ پولی نمی گیرد این هست که اینها تزقیمت ها وگرانی خبر ندارند ولی توجه هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
دولت به مستمری بگیران علناً داره توهین میکنه.کارگرسی سال جون کنده که برای آینده آسایش داشته باشه.حق بیمه ریخته.الان بااین گرانی وتورمی که دولت های پشت سرهم برای ملت بوجودآوردن مستمری بگیرچطوری زندگی کنه؟؟چرادولت رئیسی داره حالت کینه ونفرتش روسرمستمری بگیران تامین اجتماعی ابرازمیکنه؟؟حتماً ناپدری داشته وحالامیخوادسربقیه تلافی کنه.وگرنه ازجیب باباش نمیخوادچیزی به مستمری بگیربده.فقط امضاکنه.ازیه امضاء دریغ میکنه.بابااگه امضاء کردن بلدنیست انگشت بزنه.والابه خدا
سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
1
برادرهای محترم اصل قضیه اینه که چندین دهه از عمر سازمان فشل تأمین اجتماعی میگذره وتا حالا با اخذ ۳۰درصد حقوق شاغلین بیچاره به طور انحصاری یکه تازی کردن و به جای سرمایه گذاری مطمئن این منابع عظیم خرج امورات حیاط خلوت دولتیان و آقایون شده والان در حال احتزار قراردارن به جای ارائه راه حل درست به فکر کاهش پرداخت هستن درحالی که دولتیان به جای شانه خالی کردن باید منابع و مطالبات سازمان را بر اسای شاخص تورم برگردونن و سازمان با منابه در اختیار برنامه ریزی لازم برای پرداخت کامل حقوق بازنشیته وتعهدات خود از محل عایدی سرمایه نماید . واسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
سلام من ۱و۲۰۰حقوق میگیرم بايد بااين پول چکارکنم
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
نفس کاظمی ازجای گرم می آید حقوق خودشان هرچقدر باشه مشکلی نیست چون جزو وزرا هستند بازنشستگان تامین اجتماعی ازجیب خودشان حقوقشان رامیگیرندآقای کاظمی یا نمیفهمید یا اینکه خودتو زدی به نفهمی
ناشناس
United States of America
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
ان شاءالله خدا به حق علی و اولاد علی همشون و شرمنده زن وبچه شون کنه
سید مهدی
United States of America
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
0
1
سازمان برنامه و بودجه دولت بیجا می‌کنه که با افزایش 57درصدی و 37 درصدی مخالفت می‌کنه مگه از ارث امواتش میخواد حقوق ما رو بده این پول متعلق به تمام مستمری بگیران و حق قانونی خودشان است .تو که رییس تامین اجتماعی هستی چرا اختیارت را دست دولت دادی
علیرضا شریف پور بازنشته تامین اجتمایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
0
0
بعلت بیماری وعمل کلیه و۷۴ سال سن قادر به کارگری هم نیستم با۱۲سال سابقه پرداخت بیمه بازنشستگی در۱۲ سال پیش بازنشست شدم از آنموقع تاکنون با هر فرمی که شده زندگی کردم فقط ازاینکه بخواهم مخارج زندگی با تورم ثانیه ای خودرا با کمک دیگران تامین کنم ناراحتم شما خودتان قضاوت کنید با۲ میلیون حقوق چگونه دراین زمان میشود زندگی کرد کل دریافتی من زیر دو ملیون است واگر من میتوانستم سوابق خودرا جمع کنم و اصلا فکر کردید چقدر دنبال کار می گشتم وبا مدرک سیکل در حالی که خیلی ها با دیپلم و لیسانس بیکار بودند بدون داشتن کار چطور بیمه پرداخت میکردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
0
0
خدا لعنتشون کنه با این حقوق دادنشون به ۱۰ روز نمیرسه اززندگی مردم بیچاره که خبر ندارن نهایت ۵۷ درصد هم که افزایش داشته باشه این تورم سربه فلک کشیده خدا خودشون رو شرمنده زن وبچه هاشون بکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
0
0
خدا به داد بازنشستگان تامین اجتمایی برسه آخه سازمان برنامه بودجه مگه حقوق بازنشستگان رو از بودجه تامین میکنه که مانع افزایش حقوق بازنشستگان بدبخت میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
0
0
برادر من با ۳میلیون چ کنم بخورم یاخرج دارو دکتر بدم
مستمربگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
0
سلام من خانم 30ساله هستم بادوفرزندصغیروهمسرم سه سال فوت شده است فعلامقدوربه سرکارم نیستم لطف کنیدحقوق رودرخرداداضافه کنیدکه شرمنده بچه هام نشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
0
بخاطر خدا هم که شده به فکر اقشار کم درآمد مستمر بگیران سازمان تامین اجتماعی با شید. با تشکر فراوان.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
0
چرا فقط نشستید حرف میزنید تکلیف مردم روشن کنید هنوز به وسط ماه نرسیده پول خرید نان نداریم اینقدر مردم بیچاره بازی ندید
پوریانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
0
0
باسلام . چنانچه شما آقای موسوی مدیرعامل محترم تامین اجتماعی و مسؤلین بازنشستگان کارگری و مستمری بگیران. همیشه میفرمایید . خرج و دخل تامین اجتماعی هیچ ربطی به خزانه دولت ندارد . پس چرا افزایش را اعمال نمی‌کنید. ما بازنشستگان تامین اجتماعی هیچگونه مشکلی با دولت انتخابی خود نداریم . لطفا خردادماه براساس آنچه حق و حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران قرار داده اید . اقدام نمایید. این امر از واجبات است . ممنونم.
چ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
0
0
آقای مخبر توی دهن جا نمیشه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
0
0
خدارو قسم میدم به آقا امام رضا (ع)اونایی که جلویه پرداخته اضافه حقوق مستمری بگرانه بزنه به جدو آبادشون پس که میخواین حقوق این بد بختارو اضافه کنین هی این ماه اون ماه بابا اگه خدارو میشناسین که بعید میدونم رسیدگی کنین من یه مادره پیر دارم که هم نابیناس هم مریضی اعصاب داره نه پایه راه رفتن ماهی سه ملیونو نیم مستمری میگره اخه منه بیچاره چیکار کنم نمیتونم مادرمو تنها بزارم برم سرکار که یه کم خرجی واسه خونه بیارم بابا به پیر به پیغمبر نمیدونم با این چندر غاز خرجه دوا دکترشو بدم یا خرجه خونه و لباس خدا ازتون نگذره انشالله
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
0
0
همه اقلام افزایش۱۲۰درصدی داشته حالا شما به گفته خودتون میخواد ۳۸درصد اضافه کنید اما سه ماهه نکردید به نظر شما اسم شما رو چی میشه گذاشت حقوقی که پارسال ۱۵روز بیشتر دوام نداشت الان ۵روز تمام میشه نامسلمانان چکار میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
0
0
من یک مادرم بادوفرزند وعروس و دوماد همیشه شرمنده بچه هام هستم چون با سه تومن حقوق و کرایه خونه دادن نمیتونم زندگی کنم و دستم جلوی بچه هام دراز میشه و شرمنده شون هستم حکومتی که مدعی عدالت علیست چگونه از وضع معیشت مستمری بگیران بی خبر مانده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
0
0
مگر مستمر بگیران سازمان تامین اجتماعی. جز ملت جمهوری اسلامی ایران نیستند.
ناشناس
United States of America
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
0
0
یک مشت بیکفایت بی سواد از خدا بیخبر خون مردم کردن تو شیشه بجای حرف زدن حقوق مردم بدید با پول مردم تو سرشون میزنید مگه از مال پدرتون میدید دارید حق قانونی مردم خرج آقا زاده هاتون میکنید چرا بداد مردم نمیرسید میدونم منتشر نمیکنید چون به نفعتون نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
0
0
لطفا به حقوق زیر حداقل بگیر از کار افتادگان توجه کنید تورم بلاست از کار افتاده نمی تواند کار کند ولی باز نشسته توانایی کار را دارد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->