نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مسئله لیست در هیئت تنیس!

  • کد خبر: ۱۱۱۳۱
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱
مسئله لیست در هیئت تنیس!
اختلاف بر سر رأی دهندگان مجمع، دردسر ساز شده است
۴۷۰ روز است که هیئت تنیس استان با سرپرست اداره می‌شود و قرار است مجمع انتخابات ریاست آن برگزار شود، انتخاباتی که از همین حالا با شرایط عجیب و غریبی روبه‌رو شده است. در انتخابات پیش روی هیئت تنیس در حال حاضر ۲ نامزد حضور دارند که یکی محمدرضا تدین است و دیگری مهدی حمایتکار. اما چه اتفاقاتی باعث پیچیدگی کلاف انتخابات این هیئت شده است؟ تدین یکی از کاندیدا‌های این مجمع رئیس سابق هیات است که بیشتر از ۲۱ ماهه مدیریتش دوام نداشت و در نهایت با اعتراض‌های اهالی تنیس مجبور به استعفا شد. در سوی دیگر. فرید حاجبی و مهدی حمایتکار که هردو مربی تنیس بودند نامزد شدند، اما حاجبی چند هفته مانده به زمان انتخابات کناره گرفت تا حمایتکار نماینده اهالی تنیس باشد.
با داغ شدن موضوع انتخابات این هیئت، سرپرست فعلی هیئت تنیس استان فهرستی چهارده‌نفره از افراد رأی‌دهنده را به اداره‌کل ورزش و جوانان تحویل می‌دهد، اما بعد از چند روز، این فهرست با تغییراتی جدی روبه‌رو می‌شود و بیش از نیمی از افراد تغییر می‌کنند. با اعتراض هیئت تنیس، فدراسیون فهرستی را که اداره‌کل تغییر داده دریافت می‌کند و بر اساس معیار‌های آیین‌نامه انتخابات هیئت‌های ورزشی و با تغییراتی دیگر، به اداره‌کل ورزش و جوانان استان ارسال می‌کند. امااین پایان کار نیست و فهرستی که فدراسیون تنیس ارائه کرده، دوباره با تغییراتی جدی کرده و این بار نه‌تن‌ها باعث اعتراض فدراسیون بلکه باعث نامه‌نگاری‌هایی در اعتراض به چیدمان افراد از سوی اهالی تنیس به نهاد‌های مختلف نظارتی می‌شود. همین امر موجب شده انتخابات هیئت تنیس استان که قرار بود ۲۳ آذر برگزار شود به تعویق بیفتد. سلطنت حق‌نظر، سرپرست هیئت تنیس خراسان رضوی، در این باره به شهرآرا می‌گوید: چند هفته پیش اداره‌کل ورزش و جوانان به ما اعلام کرد فهرست افراد مورد تأیید برای شرکت در انتخابات را طی نامه‌ای به آن‌ها اعلام کنیم. ما نیز ۱۴ نفر را بر اساس معیار‌های آیین‌نامه‌ای وزارت ورزش انتخاب کردیم، اما یکباره متوجه شدیم اداره‌کل تغییرات عمده‌ای در آن داده است. متأسفانه اتفاقی که در حال رخ دادن است دوباره باعث می‌شود اهالی تنیس نتوانند به‌درستی برای متولی این رشته تصمیم بگیرند.
امیر زارعی، معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان، نیز با تأیید تغییر فهرست افراد رأی‌دهنده در انتخابات هیئت تنیس می‌گوید: فهرستی که سرپرستان هیئت‌های ورزشی می‌دهند باید مطابق با آیین‌نامه باشد، اما متأسفانه این‌گونه نبود. وی افزود: اینکه می‌گویند ما می‌خواهیم از نامزد خاصی حمایت کنیم اصلا درست نیست. فهرستی که هیئت تنیس داده با اشکالاتی روبه‌رو بود که ما آن‌ها را بر طرف کردیم، اما متأسفانه آن‌ها دوباره اعتراض کردند. فهرست تغییر‌داده‌شده را به فدراسیون فرستادیم، اما آن‌ها نیز تغییراتی را اعمال کردند که عملا باعث شد زمان برگزاری مجمع را تغییر دهیم تا بتوانیم با استفاده از قانون حکمیت، وزارت ورزش پیگیری کنیم. در این میان، اما فرشاد صفتی، دبیر فدراسیون تنیس، نیز به شهرآرا می‌گوید: فهرستی که اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی برای ما ارسال کرده بود مطابق با قوانین نبود. در برخی از بند‌های لیست ارسالی اداره‌کل به فدراسیون، اشکالات فنی هم بود. مثلا به هیچ عنوان یک تنیسور زیر ۱۶ سال نمی‌تواند برای رأی‌گیری انتخابات حضور داشته باشد یا افراد بدون رنکینگ کشوری قادر به حضور نخواهند بود. صفتی ادامه داد: ما فردا این موضوع را پیگیری می‌کنیم و باید ببینیم موضع رسمی اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره لیست افراد چیست و بعد فدراسیون به عنوان رئیس مجمع نظرش را اعلام کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->