سرخط خبرها

مردم این منطقه الگو هستند

  • کد خبر: ۱۱۱۷
  • ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲
مردم این منطقه الگو هستند
پاسخ مدیر روابط‌عمومی منطقه به ستون حرف مردم

محمد عطایی - این هفته میهمان مدیر روابـــط‌عمومی مـنطقه بودیم تا پاسخ ستون حرف مردم را در 2 شماره قبل از ایشان جویا شویم. درخواست‌های مردمی حول موضوعاتی مانند؛ باکس زباله، درخواست ایستگاه زباله در محله رضائیه، زمین‌های بایر و مشکلات آن‌ها در محله مهرآباد و ثامن، وضعیت نابسامان کابل‌های مخابرات در محله مهدی‌آباد، ناامنی به علت وجود معتادان در کنار کتابخانه شهید مفتح و نبود پیاده‌رو مناسب در شفیعی50 و محله نیزه بود.


عقب نشینی منازل شفیعی50
مدیر روابط‌عمومی منطقه صحبتش را از مشکل پیاده‌رو شفیعی50 آغاز کرد. حمید نیکوزاده گفت: تعدادی از منازل مسکونی به علت اینکه تجدید بنا نمی‌کنند یا توانایی مالی برای تجدید بنا ندارند، در آن خیابان عقب‌نشینی نکرده‌اند. آنجا در چند سال گذشته به سبب ساخت مجموعه آبی گلشن و بوستان هرمی‌باف از معبری فرعی به اصلی تغییر کرده است. در اوایل شفیعی 50 و در نزدیکی مدارس چندین سرعت‌گیر نصب شده است. علائم راهنمایی ‌و رانندگی زیادی در آنجا نصب شده و تمام ستون‌ها با رنگ فسفری و شب‌نما رنگ‌آمیزی شده است. باید ترتیبی اتخاذ شود که منازل تجدید بنا و عقب‌نشینی کنند یا بودجه‌ای اختصاص یابد و املاک در مسیر خریداری شود.
حمید نیکوزاده در ادامه درباره وضعیت امنیت اطراف کتابخانه شهید مفتح پارک وحدت گفت: در باب این قضیه نیروی انتظامی و انتظامات پارک با آن‌ها برخورد می‌کنند. تصور می‌کنم آن محدوده زیر نظر پاسگاه انتظامی میرزاکوچک‌خان است. ما جلسه‌ای با سرکلانتر پاسگاه میرزاکوچک‌خان خواهیم گذاشت و این قضیه را در آنجا مطرح می‌کنیم.


نصب و جمع آوری باکس زباله به درخواست مردم است
نیکوزاده درباره درخواست باکس زباله برای وحدت 2 نیز بیان کرد: در گذشته در همان وحدت 2 باکس زباله بود که به درخواست مردم برداشتهشد.
الان هم اگر مردم درخواست نصب دوباره آن را دارند، با سازمان مپ مکاتبه خواهیم داشت، ولی از مردم محله خواهش می‌کنم زباله‌هایشان را در ساعت مقرر و نزدیک به ساعت جمع‌آوری در مکان مورد نظر قرار دهند، وگرنه باکس زباله هم نمی‌تواند از آلودگی و بوی بد جلوگیری کند.
درباره ایستگاه تفکیک زباله هم مکاتباتی را با سازمان مدیریت پسماند انجام می‌دهیم تا درصورت امکان، ایستگاه دائمی تفکیک زباله در محل ولایت 13 ایجاد شود.
برای مرتب سازی کابل های مخابرات مهدی آباد مکاتبه می کنیم
او درباره کابل‌های مخابرات مهدی‌آباد هم توضیح داد: درباره کابل‌ها، مردم باید با مخابرات صحبت کنند و این کار در حیطه اختیارات شهرداری نیست، ولی آقای دادخواه، رئیس ناحیه 2 شهرداری، فرمودند که با مخابرات به نمایندگی از مردم مکاتبه خواهند داشت.
وی در درباره زمین‌های بایر ابتدای شهرک ثامن و مهرآباد نیز گفت: زمین‌ها شخصی است و شهرداری نمی‌تواند در آن‌ها دخل و تصرف کند، ولی با شرکت برق مکاتبه می‌کنیم تا در صورت امکان نورافکن‌های قوی در آنجا نصب شود و امنیت محله بیشتر شود.
نیکوزاده در پایان به جلسه ملاقات مردمی شهردار اشاره و تعداد مراجعان در 2 روز را حدود 40 نفر اعلام کرد و گفت: بیشتر مراجعان در این 2 روز درخواست تجاری موقت داشتند؛ البته به شرط اینکه پیش از این، تجاری موقت دریافت کرده باشند. علاوه بر این، تقسیط بدهی و مجوز ادامه فعالیت ساختمانی از دیگر خواسته‌های شهروندان بود. شهروندان این منطقه بسیار باشخصیت و محترم هستند؛ کسانی که به دنبال دریافت مجوزهای قانونی زمین و ساختمان خود هستند تا به گفته خودشان محل نمازگزاردنشان مطهر باشد. این رفتاری است که می‌تواند الگوی رفتاری شهروندان در مناطق دیگر هم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->