نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

محجوب پابند غربت شد / اولین طلای جودوکار مشهدی در کانادا

  • کد خبر: ۱۱۲۳۱
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱
  • ۲
محجوب پابند غربت شد / اولین طلای جودوکار مشهدی در کانادا
جودوکار مشهدی در کانادا برای اولین بار مبارزه کرد و طلا گرفت
نادر نوروزی - جواد محجوب، جودوکار نامدار خراسانی که با مهاجرت بی‌سرو‌صدای خود به کانادا در تابستان خبرساز شد، برای اولین‌بار در یک دوره مسابقات گراپلینگ که تلفیقی از چند رشته رزمی است در ایالت کبک شرکت کرد و به اولین مدال خود بعد از مهاجرت به این کشور دست یافت، مدالی که حالا شایعه برنگشتن او به ایران را قوت بخشیده است و با توجه به محرومیت جودوی ایران از حضور در مسابقات جهانی احتمال ماندگار شدن او در کانادا و حتی پوشیدن لباس تیم ملی این کشور را بیش از پیش تقویت می‌کند. جودوی ایران و ورزشکاران فعال در این رشته روز‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذارند و پس از تعلیق فدراسیون ایران وضعیت مشخصی برای حضور در مسابقات بین‌المللی ندارند و در آستانه بازی‌های المپیکی و آسیایی، مسابقات داخلی و انتخابی تیم ملی هم شور و حرارت چندانی ندارد. جواد محجوب که طلا و نقره آسیا و سابقه پوشیدن لباس تیم ملی را برای ۸ سال متوالی در کارنامه دارد پس از درخشش در مسابقات گرندپری و جهانی ۲۰۱۸ مصدوم شد. او که پیش از مصدومیت توانست با نمایش خوب خود جودوی ایران را به درخشش دوباره خودش و مدال‌آوری امیدوار کند، بعد از مصدومیت، با ناراحتی و دلخوری از مسئولان استان و فدراسیون، ایران را ترک کرد و پس از چند ماه، از سفر یا مهاجرت همیشگی خود به کانادا خبر داد. جواد محجوب دلایل اصلی ترک ایران را بی‌توجهی به خودش مطرح کرد و از اختلافاتش با رئیس فدراسیون و بی‌توجهی به آینده وی و درمان مصدومیتش خبر داد. محجوب همچنین گفت در استان خراسان رضوی هم هیچ‌کس سراغش را نگرفته و دیگر انگیزه‌ای برایش باقی نمانده است.

رؤیای بازوبند پهلوانی
جواد محجوب پس از آغاز تمریناتش در کانادا و درمان مصدومیتش به‌تدریج در رینگ‌های بوکس و مبارزات داخل رینگ و قفس دیده شد که مشغول آماده‌سازی و تمرین برای حضور در رشته ورزشی‌ای تازه و جدید است که به اعتقاد او می‌تواند به ادامه عمر حرفه‌ای‌اش کمک کند. اما پس از آن، محجوب در یک ارتباط زنده اینستاگرامی با دوستانش خبر داد که دوست دارد برای کسب بازوبند پهلوانی به ایران بیاید و پس از سال‌ها دوری خراسانی‌ها، این بازوبند را برای زادگاه خود کسب کند تا به گفته خودش، دینش را به خراسانی‌ها ادا کرده باشد. پس از این موضوع، رئیس فدراسیون جودو هم برای بازگشت جواد دست‌به‌کار شد و در حالی که در آن مقطع آرش میراسماعیلی از حضور محجوب در ایران خبر داد، این اتفاق هیچ‌گاه رخ نداد و بلافاصله، جودوی ایران هم با توجه به مشکلاتی که از پیش وجود داشت، با تعلیق و محرومیت مواجه شد.

اولین مدال در کانادا
محجوب که در صفحه شخصی‌اش هرروز از ادامه تمرینات مداوم و سختش برای آمادگی جهت حضور در مسابقات بوکس و جودو خبر می‌دهد، به‌تازگی از اولین مقام و کسب مدالش گفت. او که در توضیح عکس خود در کنار مدالش گفته بود برای کسب اولین مدالش کار چندان سختی نداشته است، حالا خودش را برای حضور در میادین دیگر آماده می‌کند. اکنون باید دید محجوب در اقدام بعدی در چه تورنمنت و چه مسابقه‌ای دیده خواهد شد. اما او که تا همین چند ماه پیش خبر بازگشتش به ایران و فعالیت دوباره‌اش در جودو یا کشتی پهلوانی و کسب بازوبند سر زبان‌ها افتاده بود، حالا قید بازگشت را زده است و قصد آماده‌سازی خود را دارد او قرار است ۵۰ روز ددیگر در مسابقات ام ام آی یا همان قفس مرگ شرکت کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حمید
France
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
1
0
جودوکار مشهدی؟؟؟خخخ.همه دنیا میدونن بچه چنارانه .مشهد جودوکارش کجا بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
1
0
سلام جوادمحجوب افتخارچناران وافتخارهمه ایران هست واقعاهرکجای دنیاهست برایش دعاخیر میکنم وامیدوارم به آرزوی قلبیش برسدچون لایقش هست شیرمردچناران دوستت دارم ابراهیم خضری دوستارت وهمشهریت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->