نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

نبرد حساس شهرخودرو با سپاهان؛ جدال ۶ امتیازی

  • کد خبر: ۱۱۲۳۲
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲
نبرد حساس شهرخودرو با سپاهان؛ جدال ۶ امتیازی
تیم فوتبال شهرخودرو امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان با سپاهان خواهدبود
احسان سرفرازی - حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر فوتبال کشور امروز در مشهد برگزار خواهد شد، جایی که شهرخودرویی‌ها وارد دومین ایستگاه از تونل وحشتی می‌شوند که یحیی در این بازه زمانی از آن اسم برده است. این بازی که ممکن است صدر جدول را دستخوش تغییراتی هم کند، درحالی از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود که تیم قلعه‌نویی تا اینجای فصل هنوز شکست نخورده است. در آن سوی میدان، اما تیم گل‌محمدی چندهفته‌ای رنگ برد را ندیده است و با ۲ شکست بدموقع مقابل نفت و استقلال، صدر جدول را دودستی تقدیم استقلال کرد.

سپاهان، سلطان تساوی مدعیان
تیم قلعه‌نویی هنوز شکستی را در کارنامه نداشته، اما سپاهانی‌ها در بین ۵ تیم بالای جدول بیشترین تساوی را به خود اختصاص داده‌اند. ۶ تساوی، حاصل کار میهمان امروز شهرخودرویی‌هاست و جالب‌تر اینکه این تیم در ۵ بازی آخرش نیز ۴ بار مساوی کرده است.

افت گل‌زنی تیم یحیی
شهر خودرو این فصل چندان گل زن به نظر نمی‌رسد. ضعیف‌ترین آمار گل زده در میان مدعیان جدول هم گواه این امر است. ۱۰ گل زده حاصل کار شاگردان یحیی تا پایان هفته سیزدهم است. نکته جالب این است که ۱۰ گل این تیم را ۷ بازیکن این تیم زده‌اند.

لشکر مصدومان قلعه‌نویی
عزت‌ا... پورقاز، محمد ایرانپوریان، سید محمدرضا حسینی، مرتضی منصوری، محسن مسلمان و علیرضا نقی‌زاده تعدادی از بازیکنان مصدوم سپاهان هستند. عزت پورقاز، محسن مسلمان و محمد ایرانپوریان قطعا در این بازی غایب خواهند بود. بازی نکردن پورقاز و ایرانپوریان تا حدودی قدرت دفاعی سپاهان را کاهش خواهد داد، به‌ویژه اگر بدانیم دروازه نیازمند هم مانند اول فصل بیمه نیست و این دروازه‌بان در ۳ بازی آخر تیمش ۵ گل دریافت کرده است.

گل محمدی: روز‌های سختی را می‌گذرانیم
سرمربی شهرخودرو در نشست مطبوعاتی پیش از بازی گفت: بعد از ۲ هفته شکست روز‌های خیلی سختی را پشت سر می‌گذاریم. البته هر تیمی ممکن است هفته‌هایی در نتیجه‌گیری موفق نباشد. مهم این است که روی مسائل فنی تمرکز کنیم. با بچه‌ها خیلی صحبت کردیم تا به‌خوبی از این مقطع عبور کنیم. باید تلاش و تمرکز بیشتری داشته باشیم. او ادامه داد: یک مقدار مشکلات فنی و غیرفنی داریم که با تلاش، این مسائل حل می‌شود. بازی حساسی است. با تیمی بازی داریم که مربی متبحری دارد و مدعی اصلی قهرمانی است. گل‌محمدی با فراخواندن هواداران به ورزشگاه امام‌رضا گفت: سینا زامهران، محمد آقاجانپور و حسین مهربان مصدوم هستند و آن‌ها را نداریم.

قلعه‌نویی: شهرخودرو مثل ماست
سرمربی تیم سپاهان، درباره شرایط تیمش برای بازی حساس امروز گفت: خوشحالم با تیمی بازی داریم که این تیم تفکر و نگرشش مثل سپاهان، بازی زیباست. زمین هم این اجازه را خواهد داد و با توجه به شرایط جدول، امیدواریم حساسیت‌ها تأثیر منفی نگذارد. قلعه نویی افزود: تیم شهرخودرو دنبال مالکیت توپ است و اگر بتوانیم ارتباط خط هافبکشان را قطع کنیم، به موفقیت می‌رسیم. در دیدار قبلی خیلی بدشانس بودیم و هنوز باورمان نمی‌شود چرا توپ‌هایمان گل نشد؟!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->