«ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است
سرخط خبرها

انهدام باند جیب‌بری خانوادگی در تهران

  • کد خبر: ۱۱۲۳۷۶
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
انهدام باند جیب‌بری خانوادگی در تهران
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای یک باند خانوادگی خبر داد که با همکاری یکدیگر در تهران و سایر استان ها جیب بری می کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ کارآگاه سیدقاسم موسوی‌فر گفت: ۲۴ بهمن ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع دستگیری سارق جیب بر به نام مرضیه ۲۹ ساله در کلانتری ۱۶۹ مشیریه تشکیل شد که با دستور قضایی پرونده برای  کشف و پی‌جویی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه مامور رسیدگی شدند.

وی عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود، شاکی ۲۳ بهمن ماه در بازار روز مشیریه مشغول خرید بوده که سارق جیب بر  قصد سرقت گوشی تلفن همراه وی را داشته و شاکی متوجه می شود؛ با کمک افراد دیگر فرد مظنون را دستگیر و ماموران سریع به محل اعزام می‌شوند و سارق که خود را مرضیه معرفی کرده بود برای انجام تحقیقات با دستور قضایی به پایگاه ششم پلیس آگاهی منتقل می شود.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران  ادامه داد: متهم که  علت حضورش را در محل فالگیری برای مردم عنوان و اظهار کرد کسی همراه وی نبوده است که در این خصوص مامورین جهت انجام تحقیقات میدانی به محل وقوع حادثه عزیمت، با بررسی دوربین های مداربسته و بازبینی آن مشخص شد سارقان تعداد چهار نفر که یکی از آنان مرد و سه نفر دیگر زن هستند و نقشه سرقت به شیوه جیب‌بری را کشیده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بررسی سوابق متهمه حاکی از آن بود وی دارای ۱۵ فقره سابقه کیفری در زمینه های جیب بری، گوشی قاپی و... در شهرهای مختلف از جمله کرمان، سیرجان، بندرعباس، تهران و مشهد می باشد که کارآگاهان با استفاده از شیوه های نوین و علمی کشف جرم موفق می شوند سرنخ های متعدد دیگری را نیز بدست آورند و در این مرحله متهم که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به سرقت های متعدد از شهروندان اعتراف و اظهار کرد سرقت ها به همراه همسرش، خواهر و همسر خواهرش مرتکب شده است و حاضر به همکاری جهت شناسایی همدستان خود می باشد.

سرهنگ موسوی فر افزود: با شناسایی سایر اعضای این باند سرقت کارآگاهان متوجه می شوند۲ تن از همدستان متهم در زندان کرمان در حال تحمل کیفر هستند که با دستور قضایی متهمان برای تکمیل تحقیقات قضایی به تهران انتقال یافتند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: با دعوت از افرادی که پرونده اعلام سرقت گوشی در این یگان داشته اند تعدادی از شکات مراجعه که در مواجهه حضوری تعداد ۱۱ نفر از آنان متهمان را بعنوان سارق گوشی تلفن همراه خود شناسایی کردند.  

گفتنی است متهمان به  دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۴ تهران برای سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->