حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نوستالژی| دوئل جذاب استقلال و ابومسلم در مشهد

  • کد خبر: ۱۱۲۴۵۶
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
نوستالژی| دوئل جذاب استقلال و ابومسلم در مشهد
گزارش دنیای ورزش اردیبهشت ۱۳۷۸ درباره نبرد ابومسلم و استقلال را بخوانید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجله دنیای ورزش در شماره ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۸ خود به گزارشی از دیدار ابومسلم و استقلال پرداخته است. دیداری که در ورزشگاه تختی شهر مشهد و در حضور بیش از ۱۲ هزار تماشاگر برگزار شد. محمدرضا خزاعی، گزارشگر دنیای ورزش در مشهد، در این گزارش به نمایش زیبای دو تیم اشاره کرده و نوشته است ابومسلم و استقلال عملکردی تماشاگرپسند داشتند. در ادامه بخش‌هایی از این گزارش را از نظر خواهید گذراند.

بازیکنان ابومسلم: رضا پاکدل، فرهاد کوچک‌زاده، بخشعلی رحیمی، محمود مصلی، حسین الفاطمی (از دقیقه ۷۵ باقر محمودی)، علی هاشمی، حسین بادامکی، اکبر مختاری (از دقیقه ۷۳ رمضان شکری)، عبدالجلیل گل‌چشمه، مجید نوروزی و علی حنطه (از دقیقه ۸۲ محمدرضا آقاحسن). سرمربی: اکبر میثاقیان.

بازیکنان استقلال: مسعود قاسمی، جواد زرینچه، کاظم محمودی، سهراب بختیاری‌زاده (از دقیقه ۸۰ رضا حسن‌زاده)، محمد نوازی، علیرضا اکبرپور (از دقیقه ۸۰ عادل حردانی)، محمود فکری، فرهاد مجیدی، سیروس دین‌محمدی، آتیلا حجازی (از دقیقه ۵۳ علی چینی) و علی موسوی. سرمربی: ناصر حجازی.

استقلال بعد از آنکه جام باشگاه‌های آسیا را از دست داد، بر آن است تا با کسب نتایج مطلوب در دیدار‌های باقی‌مانده و کسب امتیازات لازم ضمن رسیدن به مقام دومی لیگ، شاید با تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا بتواند به‌عنوان تیم دوم ایران در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا حضور یابد.

بازی برابر ابومسلم نشان داد که حجازی برای پیروزی در بازی‌های باقی‌مانده برنامه‌ریزی کرده است و نمی‌خواهد هیچ امتیازی را از دست بدهد. پیروزی در ورزشگاه تختی مشهد باتوجه‌به شکست استقلال در دیدار خانگی کار آسانی نبود. اما آبی‌پوشان با انجام بازی زیبا با وجود شرایط نامساعد جوی و ورزشگاه به این مهم دست یافتند تا با شکست‌دادن ابومسلم حرکت به‌سوی بالای جدول را آغاز کنند.

ابومسلم که دو بازیکن خوب خود را در اردوی تیم امید دارد، در این روز از صلاح‌الدین اونق، دروازه‌بان باتجربه خود، نتوانست استفاده کند و با ترکیبی تقریبا نامطمئن برابر مهمان سرشناس خود قرار گرفت. بازیکنان این تیم بازی قابل قبولی ارائه دادند، اما استقلال آماده‌تر از آن بود که بشود از آن امتیاز گرفت. در شروع بازی چند حمله پراکنده از هر دو تیم نشان از اشتهای گل‌زنی مهاجمان داشت. در دقیقه ۹ فرهاد مجیدی توپی را در جناح راست به اکبرپور رساند. سانتر او با ضربه آکروباتیک مجیدی، گلی زیبا را به تماشاگران مشهدی تقدیم کرد.

تلاش ابومسلم برای ثبت گل مساوی در دقیقه ۲۶ به ثمر رسید. در این دقیقه با پاس مختاری، گل‌چشمه آهنگ دروازه استقلال را کرد که درون محوطه جریمه با خطای بختیاری‌زاده سرنگون شد. ضربه پنالتی حاصل از خطا را گل‌چشمه به گل تساوی ابومسلم و سیزدهمین گل خود در این فصل تبدیل کرد. در نیمه دوم هر دو تیم درپی کسب نتیجه بودند، اما شاگردان حجازی با برنامه حساب‌شده‌تری عمل کردند و درنهایت در دقیقه ۶۹ گل پیروزی را به‌دست آوردند.

در این دقیقه، روی یک کار تیمی خوب با پاس دین‌محمدی به فرهاد مجیدی و مجیدی به موسوی درنهایت با ضربه حساب‌شده این بازیکن گل دوم استقلال رقم خورد. استقلالی‌ها در دقیقه ۸۹ می‌توانستند تعداد گل‌های خود را به عدد سه برسانند، اما ضربه سنگین سیدعلی موسوی پس از برخورد با دفاع ابومسلم از بالای دروازه گذشت تا شکست دیگری برای ابومسلم رقم بخورد. آنچه این بازی زیبا را به زشتی کشاند، پرتاب سنگ از جانب تعدادی تماشاگرنما به داخل زمین بود که باعث شکسته‌شدن سر جواد زرینچه و یکی از مأموران نیروی انتظامی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->