«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

آیا بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای پلی استیشن هم عرضه می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۱۲۵۰۳
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
آیا  بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای پلی استیشن هم عرضه می‌شود؟
در رویداد «ایکس باکس و بتسدا» بازی جدید استودیو «تیم نیتجا»، سازنده مجموعه محبوب Nioh، با یک تریلر معرفی شد، اما سوال مهم خیلی از طرفداران این بود که آیا این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن هم عرضه می‌شود؟

به گزارش شهرآرانیوز - معرفی بازی Wo Long: Fallen Dynasty در رویداد ایکس باکس طرفداران پلی استیشن را نگران کرد که شاید این بازی در انحصار کنسول‌های مایکروسافت باشد.

براساس اطلاعات وب‌سایت Gematsu، به‌نظر می‌رسد بیانیه رسمی معرفی بازی که شب گذشته از سوی ناشر بازی Koei Tecmo به رسانه‌های حوزه گیمینگ ارسال شده، انتشار Wo Long: Fallen Dynasty را علاوه‌بر کنسول‌های ایکس باکس، برای دو کنسول PS۴ و PS۵ نیز تایید می‌کند. البته طبق این ایمیل، قرار بود که این خبر در روز سه‌شنبه، ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) به‌صورت رسمی اعلام شود که به‌نظر می‌رسد تغییراتی در برنامه‌ریزی‌های معرفی این بازی اتفاق افتاده است.

Wo Long: Fallen Dynasty برداشت متفاوتی از افسانه‌های مشهور سه پادشاهی چین خواهد بود و در دوران فرمانروایی سلسله هان اتفاق می‌افتد. هنوز جزئیات زیادی از داستان بازی در دسترس نیست، اما در تریلر معرفی شاهد مبارزه‌ی شخصیت اصلی بازی که طبق گفته سازندگان یک سرباز بدون نام است با شیاطین و هیولا‌های افسانه‌ای چین هستیم.

استودیوی تیم نینجا می‌گوید که مبارزات بازی از هنر‌های رزمی و شمشیربازی سنتی چینی الهام گرفته است و بازیکنان با پیشرفت در گیم‌پلی این بازی می‌توانند قابلیت‌ها و فنون جدیدی را آزاد کنند. همچنین پس از پخش تریلر معرفی بازی تایید شد که فامیهیکو یاسودا که به‌عنوان کارگردان بازی‌های سری Nioh و Ninja Gaiden مشهور است و ماساکی یاماگیوا که سابقه تهیه‌کنندگی بازی محبوب Bloodborne را در کارنامه دارد، به‌ترتیب کارگردان و تهیه‌کننده این بازی نقش‌آفرینی خواهند بود.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ برای پی سی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر شود. 

منبع: زومجی


اولین تریلر بازی Wo Long: Fallen Dynasty، اثر جدید «تیم نینجا»، سازنده Nioh


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->