نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

چالش بزرگ پرسپولیس و سرلک| افزایش دو برابری قرارداد

  • کد خبر: ۱۱۲۵۵۸
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
چالش بزرگ پرسپولیس و سرلک| افزایش دو برابری قرارداد
باشگاه پرسپولیس راضی شده قرارداد میلاد سرلک را تا دو برابر افزایش دهد، اما این ملی‌پوش همچنان از تمدید قرارداد با باشگاهش خودداری می‌کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نقل وانتقالات پرسپولیس در روز‌های گذشته خوب پیش رفته و با بازگشت ملی‌پوشان فوتبال ایران وارد فاز تازه‌تری خواهد شد. دراین میان همه نگاه‌ها به میلاد سرلک و سروش رفیعی است. یکی برای تمدید قرارداد و یکی برای سومین حضور در پرسپولیس.

میلاد سرلک از بین خرید‌های گل محمدی برای پرسپولیس جزو معدود گزینه‌هایی بوده که عملکردی کم نوسان داشته و ضمن نمایش‌های موفق به تیم ملی هم رسیده است.
مدت‌هاست بحث تمدید قرارداد میلاد سرلک از سوی یحیی گل محمدی به مدیریت باشگاه اعلام شده و شماره ۱۰ سرخ‌ها در رأس لیست تمدیدی‌ها بوده، اما این بازیکن بار‌ها مذاکرات نهایی را به تعویق انداخته تا بلکه مشتری دست به نقدی در خارج از کشور پیدا کند. حالا هم که میلاد سرلک در قطر همراه تیم ملی بوده و البته یک نیمه مقابل الجزایر بازی کرده  بعید نیست در لحظات آخر مشتری پیدا کرده و کار پرسپولیس را برای عقد قرارداد جدید سخت کرده باشد.
از حدود یک ماه قبل اخبار متفاوتی درباره این بازیکن و اینکه بالاخره در پرسپولیس می‌ماند یا نه منتشر شده و در این چند هفته بار‌ها شنیده‌ایم که سرلک قراردادش را تمدید می‌کند، اما این مهم مدام عقب افتاده است. دیروز هم دوباره گفته شد سرلک امروز و فردا قراردادش را تمدید خواهد کرد، اما این اتفاق به راحتی رخ نخواهد داد.
گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس راضی به افزایش دو برابری مبلغ قرارداد سرلک شده، اما این بازیکن هنوز اقدام به تمدید قرارداد خود نکرده است. ظاهراً رضا درویش مدیرعامل باشگاه راضی به افزایش دوباره مبلغ قرارداد پیشنهادی باشگاه نیست تا ادامه حضور او در پرسپولیس  در ابهام قرار بگیرد.
رقم قرارداد فصل قبل سرلک ۶/۲ میلیارد تومان بوده که دوبرابر آن ۲/۵ میلیارد تومان می‌شود، اما شماره ۱۰ ملی‌پوش عدد  بالاتری می‌خواهد کما اینکه همه می‌دانند خرید‌های درشت امسال پرسپولیس همه قرارداد‌هایی بالای ۱۰ میلیارد تومان بسته‌اند.
البته با توجه به اینکه سرلک بازیکن ملی پوش بوده و فصل قبل بیشتر از هر بازیکنی در پرسپولیس به میدان رفته شاید تقاضایش چندان غیرمنطقی هم نباشد ضمن اینکه وقتی باشگاه پرسپولیس با ارقامی چشمگیر بازیکنان جدیدش را جذب می‌کند نفرات شاخص فصل قبل هم ارقام درخواستی‌شان را بالا می‌برند و از این مسأله گریزی نیست.
به هر حال اگر سرلک امروز و فردا هم در باشگاه حاضر نشود این یعنی که موضوع تمدید قرارداد او خوب پیش نرفته و این می‌تواند یک چالش تازه برای یحیی و باشگاه پرسپولیس باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->