حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

باشگاه‌های ایرانی به دنبال راه‌حلی برای بالا نرفتن بی‌رویه قیمت بازیکنان هستند!

  • کد خبر: ۱۱۲۶۱۸
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
باشگاه‌های ایرانی به دنبال راه‌حلی برای بالا نرفتن بی‌رویه قیمت بازیکنان هستند!
باشگاه‌های لیگ برتری به دنبال رسیدن به توافقی هستند تا رقم بازیکنان در نقل و انتقالات بی رویه بالا نرود.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، بسیاری از باشگاه‌های متمول ایرانی بعد از پایان لیگ برتر مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود را آغاز کرده و قصد داشتند در این بازار بزرگ رقابت از یکدیگر پیشی بگیرند، اما قیمت‌های بالا و نجومی بازیکنان خوب ایرانی آن‌ها را وادار به عقبی‌نشنی کرد. اخیرا اغلب بازیکنان درجه دو لیگ ایران پیشنهاداتی ۱۵ یا ۲۰ میلیاردی می‌داند و همین موضوع باعث شده باشگاه‌ها با توجه به بودجه‌هایی که در اختیار دارند و هزینه‌هایی که افزایش یافته در خرید این بازیکنان تردید کنند.

اخیرا برخی باشگاه‌ها از جمله استقلال، پرسپولیس، تراکتور و مس رفسنجان در حال مذاکره با اغلب این بازیکنان گرانقیمت بودند از تصمیم خود منصرف شده و در ائتلافی تصمیم گرفتند با هیچ بازیکنی در داخل ایران مذاکره نکنند تا آن‌ها مبالغ پیشنهادی خود را پایین آورده به حد معقول برسانند. حتی دیگر باشگاه‌ها نیز با آن‌ها همسو شده و در حالی که هنوز اقدامی برای جذب بازیکن نکرده بودند، اما تصمیم دارند در این ائتلاف شرکت کنند. در این بین هیچ باشگاهی تا‌کنون بازیکنی جذب نکرده و حتی تیم پرسپولیس هم تا این لحظه فقط با چند لژیونر توافق کرده است.

در نتیجه بازیکنان ایرانی که از بلبشوی موجود استفاده کرده به کمک مدیر برنامه‌هایشان در حال بالا بردن بی‌رویه قیمت بازیکنان بودند فعلا با این بن‌بست روبه‌رو شده و به قولی خریدار ندارند.

در چنین شرایطی اگر باشگاه‌های لیگ برتر بتوانند به این اتحاد خود ادامه دهند بدون شک می‌توانند بازار نقل و انتقالات را به ثبات رسانده و با قیمت‌هایی معقول‌تر با بازیکنان قرارداد ببندند. هر چند معمولا این قبیل ائتلاف‌ها در بین باشگاه‌های ایرانی چندان دوام ندارد و باشگاه‌ها معمولا به نفع خود زیر قول و قرار‌ها زدند. از این رو ممکن است این ائتلاف نیز همچون پروژه‌های قبلی با شکست روبه‌رو شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->