حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بررسی ماجرای عجیب سردار آزمون در روسیه| پرداخت رقم نجومی!

  • کد خبر: ۱۱۲۶۷۸
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
بررسی ماجرای عجیب سردار آزمون در روسیه| پرداخت رقم نجومی!
حکم سنگینی که دادگاه روسیه علیه سردار آزمون صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حاشیه‌های مهاجم تیم ملی کشورمان در روسیه، روز‌های تلخی را برای سردار آزمون به وجود آورده است. آزمون که بامداد دیروز به‌همراه کاروان تیم ملی از قطر به ایران برگشته است، در‌حالی از نزدیک به شش‌ماه پیش درگیر یک پرونده پرحاشیه شده است که بسیاری از هواداران فوتبال در روسیه، دلیل اصلی انتقال این ستاره به لورکوزن را نیز در گیر همین پرونده می‌دیدند و معتقد بودند سردار برای فرار از مشکلات احتمالی، روسیه را ترک خواهد کرد.

یک‌چهارم از هر قرارداد

طبق اعلام رسانه‌های روسی، سردار آزمون، مهاجم سابق تیم زنیت، به پرداخت ۷۰۰‌هزار یورو محکوم شده است. بعد از مصاحبه «دیمیتریف»، وکیل روسی، درباره سردار آزمون و اعلام اینکه این بازیکن در دادگاهی در شهر سنت‌پترزبورگ محکوم شده است، اطلاعیه‌ای از سوی ستاد مشترک مطبوعاتی دادگاه‌های این شهر منتشر شد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: دادگاه با احراز حق پدری و وصول نفقه به میزان یک‌چهارم درآمد، به ادعای شاکی رسیدگی کرد.

آزمون از سال گذشته درگیر یک پرونده قضایی در روسیه شده است و سی روز فرصت دارد برای این رأی درخواست تجدیدنظر بدهد. این مهاجم چند فصل در تیم‌های روسیه از‌جمله روبین کازان، روستوف و زنیت‌سنت‌پترزبورگ بازی می‌کرد و در نقل‌و‌انتقالات زمستانی فصل قبل، راهی بایر‌لورکوزن آلمان شد. طبق اعلام رسانه‌های روسی از‌جمله سایت «چمپیونات»، با این حکم و بر اساس قراردادی که آزمون با تیم لورکوزن دارد، سردار باید سالانه ۷۰۰‌هزار یورو به طرف شاکی پرداخت کند. البته همان‌طور‌که گفته شد، آزمون این فرصت را دارد تا درخواست تجدید‌نظرش را در این رأی ارائه دهد.

سردار در جلسات حاضر نمی‌شد

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران، از سال گذشته درگیر یک پرونده قضایی در روسیه شده است و جلسات دادگاه در غیاب او در شهر سنت‌پترزبورگ ادامه دارد. هرچند انتظار می‌رفت آزمون بعد از جدایی از تیم زنیت روسیه و انتقال به تیم بایر‌لورکوزن آلمان از این پرونده رها شود، اما شاکی در غیاب آزمون در جلسات دادگاه حاضر شده و طبق اعلام یک رسانه روسی، حتی رأی دادگاه را هم گرفته است. سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه به نقل از دمیتریف، وکیل شاکی آزمون، مدعی شد قاضی نسبت به احراز حق پدری و استیفای نفقه قانع شده و رأی نهایی داده شده است.

دمیتریف گفت: بعد از صدور رأی، یک فرصت سی‌روزه برای تجدیدنظر وجود دارد. اگر درخواست استیناف نباشد، تصمیم اجرا می‌شود. اگر هم چنین درخواستی بیاید، پرونده همچنان در دادگاه شهر سنت‌پترزبورگ قابل‌بررسی است. وی با بیان اینکه صدور رأی بر‌اساس مدارک و مستندات صورت گرفته است، گفت: قاضی در تصمیمش کاملا از ما حمایت کرده است. دمیتریف چند روز پیش هم در مصاحبه دیگری تأکید کرده بود که آزمون از حضور در روسیه و انجام آزمایش‌های لازم خودداری کرده است و وکیل او در جلسات دادگاه حاضر می‌شود.

وی گفت: آن‌ها استدلال می‌کنند که آزمون نمی‌تواند به‌دلیل مشکلات سفر هوایی و حضور در مسابقات، به روسیه بیاید. این وکیل همچنین درباره احتمال ممنوع‌الورود‌بودن مهاجم ایران به روسیه به‌خاطر جلسات دادگاه نیز تصریح کرد: فکر نمی‌کنم چنین‌چیزی باشد، اما اگر رأی صادر و بدهی نفقه مشخص شود، ممکن است فرد بدهکار از روسیه ممنوع‌الخروج شود؛ یعنی ورود به روسیه بدون مشکل است، اما برای خروج این‌طور نخواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->