امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد تحلیلگر نظامی صهیونیست: قیامت را به چشم دیدیم
سرخط خبرها

رییس جمهور: اجرا نشدن مصوبات سفرهای استانی، مردم را بدبین می‌کند

  • کد خبر: ۱۱۲۷۶۹
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
رییس جمهور: اجرا نشدن مصوبات سفرهای استانی، مردم را بدبین می‌کند
رئیس جمهور اجرای مصوبات سفرهای استانی را جزء اولویت‌های جدی دولت خواند و بر ضرورت پیگیری جدی این مسئله از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت، با قدردانی از سفرهای معاون اجرایی خود به استان‌ها برای پیگیری اجرای مصوبات سفرهای استانی دولت مردمی، اظهار کرد: اگر مصوبات سفرها اجرایی نشود، علاوه بر اینکه سفرهای استانی بیهوده می‌شود، مردم هم بدبین می‌شوند، در حالی که تلاش ما باید بر این باشد که امید مردم تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در راستای امیدآفرینی اخبار اقدامات و تلاش‌های خود را اعلام کنند، افزود: یکی از خبرهای امیدآفرین این روزها، اقدامی است که وزارت بهداشت در تحت پوشش بیمه سلامت قرار دادن بیش از ۵ میلیون نفر انجام داده است.

رئیس جمهور افزود: خبر خوب دیگر اقدامی است که در راستای کمک به خانواده‌های نابارور انجام شده و هر دوی این اقدامات از مطالبات جدی مردم و در چارچوب وعده‌های انتخاباتی دولت بوده است.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز تشکیل جهاد سازندگی خاطرنشان کرد: تشکیل جهاد سازندگی یکی از برکات مبارک اقدامات امام (ره) در کنار تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان دو نهاد ارزشمند و پرثمر برای انقلاب است که هم در دفاع مقدس و هم در دوران سازندگی از برکات آنها برخوردار شدیم.

آیت‌الله رئیسی گفت: در مقطعی تصور شد اگر جهاد سازندگی در وزارت کشاورزی ادغام شود، منجر به افزایش کارآمدی در هر دو بخش شود اما با گذشت زمان وضعیت متفاوتی به وجود آمد. اگرچه بسیاری از دغدغه‌مندان در قالب گروه‌های جهادی و دانشجویی دنبال کار جهادی بودند، اما وظیفه حمایتی، هدایتی و نظارتی کار که قبلاً در وزارت جهاد سازندگی متمرکز بود، عملاً مغفول ماند.

وی افزود: در وزارت جهاد کشاورزی بخش کشاورزی بیشتر مورد توجه قرار گرفت و بخش جهادی در سایه این بخش ماند. نظیر این اتفاق در وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه هم افتاد که بخش‌های جوانان و برنامه کمتر مورد توجه قرار گرفت.

رئیس جمهور سازمان برنامه و بودجه را مغز متفکر دولت دانست و اظهار کرد: این سازمان همواره باید تمام اجزا، جوارح و جوانب دولت را رصد کند و به موقع برنامه ارائه دهد، هشدار دهد و عمل کند. بخش برنامه‌ریزی این سازمان باید در کنار بخش بودجه به خوبی فعال شود. در وزارت ورزش و جوانان نیز، بخش جوانان باید مورد توجه شایسته قرار گیرد و فعال‌تر شود.

وی با تاکید بر اهمیت برخورداری تمام کارگزاران دولتی از روحیه جهادی تصریح کرد: با توجه به مأموریت‌ها و مسئولیت‌های وزارت جهاد کشاورزی، بخش جهادی آن در اجرای برنامه‌ها و طرح‌هایی مثل اصلاح اقتصادی بسیار می‌تواند مؤثر و گره‌گشا باشد.

آیت‌الله رئیسی از سرعت عمل نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری سارقان بانک ملی قدردانی کرد و گفت: اینگونه نقش‌آفرینی سریع و قاطعانه عزیزان نیروی انتظامی، علاوه بر ارتقای احساس امنیت در جامعه، در صیانت از آرامش ذهنی مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی در کشور نیز تأثیر بسزایی دارد و از این جهت لازم است از این واکنش سریع، مسئولانه و به موقع تشکر کنم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->